Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit

20-05-2011 11:32 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een (nette/stijlvolle ) jumpsuit/overall. Het liefst in een effe kleur. Bij de h&m hebben ze jumpsuits, maar die modellen en stofjes vond ik niet mooi en stonden mij ook niet.

Weet iemand een winkel waar ze mooie jumpsuits hebben?
Mooie jumpsuits bestaan niet.

Zijn allemaal lelijk.
Hier is laatst ook al een topic over geweest. Met over het algemeen dezelfde mening; jumpsuits staan vrijwel niemand.

Ik zal eens zoeken.
yaya heeft nu zwarte jumpsuits. Iets van 35 kosten ze. op Wehkamp.nl staan er ook wel wat.
Ik heb het andere topic voor je ge-upt. Gaat weliswaar over grotere maten, maar alle maten kwamen aan bod

zo ongeveer bedoel ik, maar dan in een winkel en nie via bonprix, wehkamp etc.
Bij Morgan hebben ze hele mooie!
Volg je hart. Dat klopt.
Ik weet niet waar je woont, maar in een zaakje in Den Haag hebben ze hele mooie en die zijn maar ¤ 30!!
Ik vind jumpsuits juist erg mooi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien bedoel ik meer de richting van catstuits jumpsuits kunnen heel lomp zijn, maar ook heel stijlvol als je een mooi modelletje vind.'Dat is de kunst...

Morgan.. oke dankjewel!

Den Haag ligt net iets te ver
Ik ook.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
een net jumpsuit, de meningen zijn hier sterk verdeeld of dat kan.

ik vind deze wel dat het kan, maar de mooisten zijn altijd prijzig.

550 pond

216 pond

135

299

65

40

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:borderwalk schreef op 20 mei 2011 @ 11:49:

een net jumpsuit, de meningen zijn hier sterk verdeeld of dat kan.

ik vind deze wel dat het kan, maar de mooisten zijn altijd prijzig.

550 pond

[afbeelding]

216 pond

[afbeelding]

135 [afbeelding]

299

[afbeelding]

65

[afbeelding]

40

[afbeelding]Eens er zitten idd grote verschilllen in.
Sissy Boy heeft ze ook, in verschillende kleuren.
quote:Enn schreef op 20 mei 2011 @ 11:52:

[afbeelding]Jij bewijst mijn eeuwige anti-jumpsuit punt, voorkant staat een jumpsuit best leuk, aan de achterkant (zelfs bij dit model) staat het als een flink volgepoepte luier
quote:lilalinda schreef op 20 mei 2011 @ 12:02:

[...]

Jij bewijst mijn eeuwige anti-jumpsuit punt, voorkant staat een jumpsuit best leuk, aan de achterkant (zelfs bij dit model) staat het als een flink volgepoepte luierMaar dat is een wijde jumpsuit. Je hebt ze ook strakker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Jij bewijst mijn eeuwige anti-jumpsuit punt, voorkant staat een jumpsuit best leuk, aan de achterkant (zelfs bij dit model) staat het als een flink volgepoepte luier

Ik bewijs dat? haha grappig!

Maar goed ik snap je punt wel en net als Nouschi zegt er zijn er die niet z'on luier derriere geven. Maar je hoeft ze niet aan he? Het is een keuze enzo. *grijns*

[...]

Jij bewijst mijn eeuwige anti-jumpsuit punt, voorkant staat een jumpsuit best leuk, aan de achterkant (zelfs bij dit model) staat het als een flink volgepoepte luier

Ligt mi toch echt aan het model

halternek

quote:Enn schreef op 20 mei 2011 @ 12:10:

[...]

Ik bewijs dat? haha grappig!

Maar goed ik snap je punt wel en net als Nouschi zegt er zijn er die niet z'on luier derriere geven. Maar je hoeft ze niet aan he? Het is een keuze enzo. *grijns*

Tuurlijk, ieder mag dat zelf weten! Maar ik vraag me wel eens af, of mensen ook wel even achterom in de spiegel gekeken hebben. Sommige vrouwen lopen echt volkomen voor gek, met een soort uitgezakte hang kont.

Als don quichot strijd ik tegen vrouwen met lubberende luiers
Of je kijkt niet naar andermans achterwerk!!!!

( Jahaa hier komt de aap uit de mouw )
@Caesarion, ja maar jou staan ze ook niet.
quote:Enn schreef op 20 mei 2011 @ 12:25:

Of je kijkt niet naar andermans achterwerk!!!!

( Jahaa hier komt de aap uit de mouw ) Zolang vrouwen blijkbaar zelf die moeite niet doen, is het blijkbaar mijn taak om de Nederlandse vrouw te behoeden voor volkomen voor gek lopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven