Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
quote:germanwings schreef op 20 mei 2011 @ 20:13:

[...]

nou ja, vaak is dat volgens mij een verkapte vorm van we willen eigenlijk wel een 2e maar we durven het nog niet toe te geven Ja dat hoor je inderdaad vaker....
Maar ben benieuwd. Voel me al paar dagen anders... Maar nu testen heeft toch nog geen zin?
Echt fijn dat jullie zo meeleven. Vriend doet er maar droog over...
Wauw char, wat spannend!!! Jammer dat je niet nu al gaat testen. Heb vanavond nog wel even tijd haha. Maar ik denk dat het wel "raak" is hoor. Al die symptomen en dan je eigen gevoel! Ja hoor, er is weer een kleine char onderweg....!
Je hebt genoeg testen waarmee je al kunt testen een aantal dagen voor je p-day

dus................ ik zou zeggen..... testen!

Testen, testen, testen!!!!
Gedaan én negatief... Misschien toch te vroeg?
Kom net op het goede moment binnen zie ik!

Char, ik teste ook 3 dagen voor mijn piesdag positief, dus ik zeg testen!!

Rain, fijne vakantie!
O, alweer te laat.. Kan char.. zou het maandag of dinsdag nog eens proberen..
Ja, ik ga nog afwachten...
Maar jullie zijn nog niet echt bezig voor een tweede? Wil je ngo even wachten?
Hop char, piesen over die stengel heen !!! (verder totaal geen groepsdruk...)

M. heeft vandaag een lekkere ongezonde dag gehad op het kdv... omdat er een leidster voor het laatst was hebben ze friet op met frikandel. Ze had gister al friet op (okee konden hun niet weten) en frikandellen hebben wij nog niet geintroduceerd... ben er niet zo heel blij mee... maar blijkbaar ben ik een vreemde moeder (dat zeggen ze niet tegen me hoor !) omdat ik als enige elke keer niet zo enthousiast reageer...

Verder heeft ze ook nog een beetje chocola op... kijk dat ze friet als lunch heeft gekregen tot daar aan toe... die frikandel kijk ik dan ook nog maar even weg, maar ook nog chocola??? Ik snap dat ze de leeftijd heeft om mee te doen... maar ze loopt niet... en ik heb echt zoiets van ze krijgt het allemaal nooit verbrand... Chocola krijgt ze hier trouwens ook niet van me....

Ik had echt het plan om haar voor haar 2e zo min mogelijk volwassen dingen erbij te geven (friet konden we niet meer onderuit maar hier eet ze het met een knakworstje), chocola krijgt ze ook niet, snoep ook niet en chips ook niet (heeft ze ook al daar gehad... niet veel hoor, maar het gaat om het idee...)

Was dus blijkbaar een heel naief plan van me.....
Oh char, balen! Maar vast de "verkeerde" test hoor. Maandag gewoon nog een keer.
Ik testte op dag 10 na de ovulatie al positief, dusseh, piessen!!
ik zou zeggen, becky, maak maar vast een extra regel voor char, ze is klaar voor een 2e
Oooh, ik ben al te laat... Balen char... Misschien over een paar dagen? Maar zo te horen, wíl je wel graag wil zwanger worden.

Fan, ik zou niet blij worden van friet, frikandel én chocola (nou ja, ikzelf wel, maar niet als ze het aan mijn kind zouden geven)
oh fan,

is toch niet zo raar? Ik ben ook vrij streng qua zoetigheid voor H. Weet je, ze mist het niet, dan hoef ik haar daar toch niet mee vol te (laten) stoppen? (Terwijl ze het mss qua gewicht wel zou kunnen gebruiken ) maar ik heb liever dat ze gewoon een gezond patroon aanleert. Al ben ik wel al iets makkelijker geworden dan ik was. Maar als wij friet eten krijgt H gewoon een portie eten uit de vriezer en mss een paar frietjes van ons.
Nee, ik ben er ook niet blij mee... ik weet wel dat ze haar niet volproppen met laaaadingen friet / frikandellen / choco, maar van het idee zelf word ik echt niet vrolijk...

Ik vind zelf dat ze nog te jong is voor de laatste 2. Maar blijkbaar ben ik de enige moeder die hier een beetje apart of streng in is...

(heb het geluk dat M. het nog niet beseft en dat ze ook nog niet zeurt om chips, choco en snoep)
Ik wel, vriend is twijfelkont.
GW ik ben ook wel wat makkelijker geworden. M. eet wel friet mee met ons maar krijgt dan stukjes kip ipv kroket / frikandel. Of ze krijgt een knakworstje (ook niet super gezond, maar ach)

Ik vind het gewoon ook allemaal nog helemaal niet nodig.. ze is nog niet eens 1,5... Alles moet maar steeds jonger en jonger... haar kdv klasgenootje (van even oud !) zat laatst in de mac te smullen van zijn happy meal !! Vriend en ik schrokken er gewoon van (wij hadden M. niet bij ons hahah, die was bij Oma)
Waar is je vriend bang voor char?
quote:vcharlotte schreef op 20 mei 2011 @ 20:34:

Ik wel, vriend is twijfelkont.tja, hij is er toch zelf bij geweest... als hij toen ook twijfel had had hij actie moeten ondernemen
Geen idee... Daar móet ik nog achter zien te komen.. ik ga lekker aan t water zitten, kijken hoe buurman c.q. goede vriend van ons aan vissen is.
Zeg, mis ik hier zo opeens een tribune! Maar maandag zal ik op tijd zijn! voor jou Charlotte, want ik lees het ook alsof je het stiekem graag zou willen, en mocht ik het verkeerd lezen dan is de knuffel voor de schrik.

Fan, daar zou ik ook echt niet enthousiast over zijn hoor als ze I. friet zouden geven op het kdv. Laatst had ze daar nibbit chipjes gehad en dat vond ik al vreemd eigenlijk.

GW idd, R. krijgt heupecho op 24 juni. Orthopeed had toen ik met I. voor de laatste controle kwam gezegd dat ik met de 2e langs mocht komen als hij/zij 6 weken oud was. Het is bij 7 weken geworden maar eerder was er geen plek.

Rain alvast heel veel plezier!!

Speecie beetje rustig aan doen hoor, (veel) werken op je vrije dagen is niet de bedoeling!

Fan ik heb R. nog niet met Luuf ingesmeerd, mag dat al zo klein? Heb zelfs bij I. nog nooit gedaan, bij haar ook altijd nog opgelost in water en naast haar bedje gezet.

Oh, man en ik vonden de hele tijd dat I. nog zo weinig zegt, maar sinds 3 dagen begint ze opeens alles na te zeggen! Van het ene op het andere moment zegt ze nu ook huis, geit, appel en toetje! Die eerste 3 zijn figuurtjes van een puzzel. Zo leuk! En ze vertelt echt hele verhalen tegen R! Als R. dan op mijn schoot ligt gaat ze met haar gezichtje ernaast en dan hele verhalen houden!! Kan er werkelijk niks van maken, maar het klinkt wel elke keer hetzelfde, dus blijkbaar wil ze wel echt iets zeggen.
Fan, ik probeer het ook zo lang mogelijk buiten de deur te houden (wat nog aardig lukt, want mevr. eet hier gewoon haar diepvriesmaaltijd terwijl friet eten ).

Kijk over een jaar zal dat wss niet meer gaan.

Bij het babyzwemmen is H ook ongeveer de enige (samen met een jongetje die op "dieet" is) die geen snoepje krijgt na de les. Ze heeft het echt nog niet door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven