Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
oh en ik geloof dat leo je google hulp op haives wel kan gebruiken.
ga even opruimen, morgen komen vrienden voor Sjaak zorgen, wil het huis wel beetje aan kant hebben.
Moom wil jij nog olvarit streepjescodes??
Even snelle zwaai vanaf hier!

Moe moe moe!!! Heerlijk in combinatie met werk en rondrennende peuter! hahaha!

Maar is voor goed doel, en als dit alles is, dan teken ik ervoor!

Verder nogal geen klachten.... (FF afkloppen!)

Nou ik duik zo in bed, en heerlijk slapen, morgen weer werken de hele dag!

Ohw en beck, k weet niet of je het gezien had (voor schema), maar 8 juni moet ik 1e keer naar de vk en heb dan ook 1e echo

Fijne avond nog allemaal!
Ik heb nog niet bijgelezen maar werd vanavond gebeld door de verloskundige. Zie verder info Hyves. Speec en GW, misschien kunnen jullie mij een beetje gerust stellen?
quote:Becky26 schreef op 19 mei 2011 @ 20:37:

Moom wil jij nog olvarit streepjescodes??zeker!!! ben nog niet uitgespaard
ook gerea'd op murron.
murron, ik heb even gereageerd, maar ik heb het niet helemaal helder.
Moom, ik blijf lekker sparen hoor.
top top top!
EBP!
Hee duuv!

Onze mop heeft tot kwart voor zes heerlijk geslapen. Fijn voor d'r, ik merk het ook meteen aan haar.
wow becky, dat zou fijn zijn als de operatie al zo snel effect heeft!
Goedemorgen.

Wat goed Becky dat N. zo fijn geslapen heeft!

I. sleepte met kruipen 1 been mee en die andere deed het werk zeg maar. Orthopeed waar we toch naar toe moesten vanwege spreidbroekje controle vond het geen probleem, alles symmetrisch doen kan nog heel moeilijk zijn voor een kleintje. Maar goed, weet natuurlijk niet of dat voor lopen hetzelfde is.

R. is zo verkouden... zo sneu. Vanaf haar 4e dag zit ze al aan de neusspray, maar nu heeft ze er ook met drinken last van dat ze los laat om naar lucht te happen zeg maar. Iemand nog idee wat ik verder kan doen behalve neusspray en luuf in water oplossen voor naast haar wieg?
Heerlijk beck! Hier was het ook zes uur. Beetje jammer aangezien we vrij zijn ivm bruiloft
Sjaak ligt er al weer in, vent komt er net uit. Ik ben al weer 2 uur in de weer, heb al 3 dagen koppijn, en zweet staat op mijn rug (koortsig?). bah.
Moom, niet ziek worden hoor!

Husk, arme R. geen tips verder. Weet hoe vervelend t (met voeden) is, J1 was ook vaak verkouden.

Becky, fijn dat N zo goed geslapen heeft, nu nog wat langer dan is t helemaal perfect

hier slecht geslapen, geen idee waarom slaap normaal prima op mn werk. nu veel wakker geweest
Ze ligt nu voor het eerst op haar eigen kamertje te slapen, met uien naast haar bedje. Ruikt tenminste niet m'n eigen slaapkamer naar uien.
Zo de knetter. Sjaak was net een heeeeeeeeeeeeel klein beetje eenkennig!
oh wat een rust hier!

Bijna weekend ladieS!
husk, arme R. Hopelijk doet de ui zijn werk.

Moet R nu trouwens ook voor een heupecho omdat I een spreidbroek gehad heeft?

En hier is het weekend! Alleen wel een kort weekend, heb morgen (alweer...) dienst.

H ligt hier nog even op bed, kijk ik of ze vanavond iets langer op blijft en dan mss morgen iets langer slaapt.... ik hoef pas om 9 uur te werken, dus zou wel leuk zijn als ze dan niet om 6 uur wakker is...
Duuv even een snelle vraag. Wanneer ging D weer naar het Kdv na het plaatsen van de buisjes?
Beck, bij mij op kdv kwam er een kindje vlgs mij de volgende dag al weer.
Hier ben ik ook weer eens. Rustig geweest hier.

Murron, ik kijk zo even op hyves.

Ach, zielige R, zo klein en dan al verkouden! Niet te voorkomen natuurlijk met zo'n rondwandelende dreumes erbij. Hopelijk helpt de ui.

Justdeb, "fijn" dat je moe bent.

Beck, het zou geweldig zijn als de operatie al gelijk zo'n effect heeft!

Wat was er moom? Kon je niet eens meer naar de wc zonder dat sjakie in krijsen uitbarstte?

Ik heb vandaag gewerkt. Vind het best wel weer pittig. Ik werk nu maar 3 dagen ipv 5, maar m'n takenpakket is vrijwel gelijk gebleven. Op m'n thuisdagen ben ik eigenlijk ook nog best wel veel aan het werk, omdat m'n werkdagen zo vol zitten dat veel dingen blijven liggen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ben niet voor niets minder gaan werken. Bovendien word ik ook niet betaald voor 5 dagen.
Moom, eenkennig??? Erg he.. weet je nog M. toen op de mini meet bij rain thuis? Die had er toen ook zo'n last van.

Speec, herkenning, ik heb ook maanden lang 40 uur in 28 uur zitten proppen... en werd er ook niet voor betaald.

Hus, heb je R. al ingesmeerd met Luuf? Ipv het naast haar bed te zetten in water? Hielp hier wel goed bij M.

Oh, ik werd vanmorgen wakker om 4 uur he.... van M. die enorm lag te kletsen in haar bed !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven