Mode & Beauty alle pijlers

Strapless top

20-05-2011 11:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met wat voor figuur kan je een strepless top dragen en wanneer moet je het echt laten?
Als jij je er mooi in voelt, moet je het zeker gewoon dragen! Alles wat jou blij maakt, dat staat je mooi!
Volg je hart. Dat klopt.
ik heb een flinke boezem, dus ik begin der niet aan..
quote:MEFunny schreef op 20 mei 2011 @ 11:57:

ik heb een flinke boezem, dus ik begin der niet aan..tegenovergestelde hier, zakt vast af!
Ik heb een kleine boezem, maar ik begin er ook niet aan. Mijn boezem is niet stevig, dus dan zou ik er een strapless bh onder moeten dragen maar dat zie je dan weer zo duidelijk zitten.

Ik draag een strapless top alleen als deze van voorgevormd/stevig materiaal is.
Als je er telkens aan zit te hijsen en te trekken, niet doen.
Brede schouders schijnen minder breed te lijken bij strapless, dus is dat geval wel doen
Laten: Met erge blubberarmen, of een hele grote cup
quote:kriebelbeest schreef op 20 mei 2011 @ 12:00:

Als je er telkens aan zit te hijsen en te trekken, niet doen.misschien werkt dubbelzijdig tape..
Grote cup, dus ik doe het niet. Het ziet er bij mij altijd zo ordinair uit.
quote:Pink2510 schreef op 20 mei 2011 @ 11:50:

Als jij je er mooi in voelt, moet je het zeker gewoon dragen! Alles wat jou blij maakt, dat staat je mooi!Oh vind je? Ben ik het niet mee eens. Goed kijken in de spiegel kan nooit kwaad hoor. En een strapless top staat echt alleen mooi als je superdun bent en weinig tiet hebt.
quote:Pink2510 schreef op 20 mei 2011 @ 11:50:

Als jij je er mooi in voelt, moet je het zeker gewoon dragen! Alles wat jou blij maakt, dat staat je mooi!

Was dat maar zo

Ik ga hem denk ik toch even passen.

Wil hem wel dragen met een bolero in bijpassende kleur. (dblauw)
grote cup, of dikke armen..
Alleen als je superdun en weinig tiet hebt. Ik draag strapless met een bh met mooie bandjes eronder, omdat strapless bh's niet goed blijven zitten. Ik kan dus weinig strapless dragen want het is best lastig om een bh met bandjes te vinden die mooi staan bij de top/jurk. Het is me gelukt bij 1 jurkje, de banden van de bh zijn gekruist en in de kleur van de jurk. Het lijkt alsof het erbij hoort. Te veel tiet voor strapless is dus lastig, ik snap die dik geboezemde bruiden dan ook niet die steevast in strapless willen trouwen.
Ik vind strapless snel zo'n worst-effect geven, alsof je niet 2 borsten hebt, maar 1 rare strook borst
Bij grote borsten alleen doen als je geen brede schouders hebt.

Ik vind juist bij brede gespierde schouders strapless snel mannelijk maken. Zag een keer op zo'n sportgala Inge de Bruin in een straplessjurk en het was net een travestiet.

Als je slank en tenger bent vind ik strapless wel mooi.

Bij een grote boezem en/of brede schouders staat een halterlijn veel mooier.
Heb een grote cupmaat (85F) en heb toch vorig jaar een strapless jurk aangeschaft. Staat echt mooi! Het hangt denk ik heel erg van de verhoudingen van je lijf af.
Hoe het je staat ligt volgens mij ook aan de soort jurk.

Van zo'n bovenrand van elastiek gaan je borsten idd snel op een 'worst' lijken. Je hebt echter ook jurken met baleinen erin (vaak bij trouwjurken). Die blijven gewoon naar boven staan en 'hangen' niet op je borsten. Dat vind ik vaak wel heel mooi staan.

Merk dat ik het moeilijk vind om uit te leggen, maar hopelijk begrijp je het!
Ik heb brede schouders en grote borsten en ik vind strapless bij mij wel heel mooi staan, waarschijnlijk omdat ik goede verhoudingen heb. Wel een goede strapless top/jurk kopen.
Ik heb hem gekocht. Staat super met bijpassende bolero.

Het elastiek zit enkel op de rug, smokwerk, en het is een soort tukiekje dus hij valt lekker wijd.

Mooi voor op m'n skinny/tregging dinges. Sandaaltjes er onder en klaar is Maja
ik draag geen strapless. Ben veel te bang dat strapless bij een verkeerde beweging topless wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven