Strapless top
vrijdag 20 mei 2011 om 12:00
vrijdag 20 mei 2011 om 12:11
quote:Pink2510 schreef op 20 mei 2011 @ 11:50:
Als jij je er mooi in voelt, moet je het zeker gewoon dragen! Alles wat jou blij maakt, dat staat je mooi!Oh vind je? Ben ik het niet mee eens. Goed kijken in de spiegel kan nooit kwaad hoor. En een strapless top staat echt alleen mooi als je superdun bent en weinig tiet hebt.
Als jij je er mooi in voelt, moet je het zeker gewoon dragen! Alles wat jou blij maakt, dat staat je mooi!Oh vind je? Ben ik het niet mee eens. Goed kijken in de spiegel kan nooit kwaad hoor. En een strapless top staat echt alleen mooi als je superdun bent en weinig tiet hebt.
vrijdag 20 mei 2011 om 12:19
vrijdag 20 mei 2011 om 12:38
Alleen als je superdun en weinig tiet hebt. Ik draag strapless met een bh met mooie bandjes eronder, omdat strapless bh's niet goed blijven zitten. Ik kan dus weinig strapless dragen want het is best lastig om een bh met bandjes te vinden die mooi staan bij de top/jurk. Het is me gelukt bij 1 jurkje, de banden van de bh zijn gekruist en in de kleur van de jurk. Het lijkt alsof het erbij hoort. Te veel tiet voor strapless is dus lastig, ik snap die dik geboezemde bruiden dan ook niet die steevast in strapless willen trouwen.
vrijdag 20 mei 2011 om 16:08
Bij grote borsten alleen doen als je geen brede schouders hebt.
Ik vind juist bij brede gespierde schouders strapless snel mannelijk maken. Zag een keer op zo'n sportgala Inge de Bruin in een straplessjurk en het was net een travestiet.
Als je slank en tenger bent vind ik strapless wel mooi.
Bij een grote boezem en/of brede schouders staat een halterlijn veel mooier.
Ik vind juist bij brede gespierde schouders strapless snel mannelijk maken. Zag een keer op zo'n sportgala Inge de Bruin in een straplessjurk en het was net een travestiet.
Als je slank en tenger bent vind ik strapless wel mooi.
Bij een grote boezem en/of brede schouders staat een halterlijn veel mooier.
vrijdag 20 mei 2011 om 16:14
Hoe het je staat ligt volgens mij ook aan de soort jurk.
Van zo'n bovenrand van elastiek gaan je borsten idd snel op een 'worst' lijken. Je hebt echter ook jurken met baleinen erin (vaak bij trouwjurken). Die blijven gewoon naar boven staan en 'hangen' niet op je borsten. Dat vind ik vaak wel heel mooi staan.
Merk dat ik het moeilijk vind om uit te leggen, maar hopelijk begrijp je het!
Van zo'n bovenrand van elastiek gaan je borsten idd snel op een 'worst' lijken. Je hebt echter ook jurken met baleinen erin (vaak bij trouwjurken). Die blijven gewoon naar boven staan en 'hangen' niet op je borsten. Dat vind ik vaak wel heel mooi staan.
Merk dat ik het moeilijk vind om uit te leggen, maar hopelijk begrijp je het!