Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
N was om 04.45 uur wakker
Speec, vervelend dat je nu 5 werkdagen in 3 moet proppen.

Rain, veel plezier op vakantie!

Char, wat spannend!!

O en ik was ook al zwanger voordat we “officieel” voor een 2e gingen

Fan, ik wilde ook niet dat J1 dingen als friet en chips kreeg is echt onmogelijke opgave.

Chips en chocolade haal ik zelf iig niet in huis

Husk, wat mag je al vroeg met R voor heupfoto. Ik mocht pas met 3 maand komen, anders konden ze t niet goed zien

O. J1 begon ook ineens veel meer te praten na de geboorte van J2

Ik zal me klaar maken en naar de libelle zomerweek
Morning. Over eenkennigheid op het kdv... I. heeft nog steeds absoluut 1 favoriete leidster. Vorige week was ze op een andere dag en moest ze naar een andere groep. Maar door de glazen deur zag ze haar favoriete leidster in de ruimte ernaast. Nou dat pikte ze dus niet he. Ze wilden haar laten verfen om iets voor R. te maken, schort aan, kwast in de hand, maar mooi niet dat ze meewerkte. Toen hebben ze haar maar naar haar eigen groep gedaan en bij haar favoriete leidster op schoot, en ja hoor, mooie tekening geverfd
Maya ze maken een echo, dan kunnen ze veel eerder wat zien vergeleken met rontgenfoto's. I. had ook met 7 weken haar spreidbroekje al aan.
Ik heb VAKANTIE!!! Jeee, echt aan toe, twee heftige weken op werk gehad.

Fijn dat het goed gaat Justdeb!

S heeft gister prikken gehad en even gemeten en gewogen:

9300 gr/74 cm lekker gegroeid dus.

Ze heeft tot nu toe geen last van prikken gehad. Alleen heel lang geslapen op de creche.

Husk: arme R. Vind het zo sneu als ze zo klein al verkouden zijn. Heb geen verdere tips naast wat je al doet. Oh ja, wat GW zegt: bv in neusje.

Jeetje Char, wat spannend.Ik zou inderdaad maandag of dinsdag opnieuw testen.

Fan: ik ben het ook met je eens hoor. S had hier ook een koekje gekregen op kdv, terwijl ze thuis nog nooit een koekje had gehad. 't Is maar iets kleins, maar toch. Zelfde verhaal met smeerworst. Sta ik ook niet echt om te springen, maar hadden ze ook ineens gegeven.

Ben zo blij dat mijn kind liever water dan diksap drinkt
Ik hoop ook dat ik snoep en andere ongezonde dingen lang buiten de deur kan houden, helemaal omdat berend al zo stevig is... Man maakt zich echt een beetje zorgen, is bang dat we een obese peuter hebben straks. Ik denk dat het allemaal wel meevalt en dat de dikste speklaag wel zal verdwijnen als ie gaat lopen. Donderdag weer naar het CB. Ben benieuwd! Maargoed, met zo'n spekkie ben ik wel extra voorzichtig. Dieet voor een kind vind ik onzin. Maar water of thee ipv diksap (over een paar mnd dus, vooralsnog alleen borstvoeding) lijkt me niet onverstandig.

Vannacht ineens weer een nachtvoeding, voor het eerst in 7 weken. Hij heeft z'n eerste verkoudheid te pakken (z'n hele gezicht vol snot vanmorgen) en was dus een beetje van slag. Nou ja, hij kon nog hard lachen vanmorgen, dus hij lijdt er verder niet onder.

Ik heb op de creche nu ook al wel favoriete leidsters hoor. Er zijn er 2 en die gaan zo lief met hem om. Ze stralen echt oprechte blijheid uit als ze berendje weer zien en daar word ik dus ook vrolijk van. De andere 2 zijn ook prima, maar voelen iets afstandelijker aan.

Ik zit te denken om in de oudercommissie te gaan van het kdv. Er hing een briefje dat ze ouders zoeken. Ik hou er wel van om me er tegenaan te bemoeien. Bovendien is dat misschien een mogelijkheid om wat meer mensen te leren kennen hier in het dorp.

Beck, dat was wel weer erg vroeg vanochtend!

Eenkennigheid is op zich wel vleiend natuurlijk (dat je kind alleen jou goed genoeg vindt ), maar het lijkt me ook erg onpraktisch. Ik krijg ook altijd een brok in m'n keel als 's ochtends peutertjes naar het kdv worden gebracht die zó verdrietig zijn dat hun moeder weer weggaat.

Heerlijk Annika, vakantie! Wanneer vertrekken jullie?

Maya, veel plezier vandaag! Je hebt er lekker weer bij in ieder geval.
Speec, M. is niet zo'n heel erg spekkie, maar maak me wel zorgen om haar gewicht... niet dat ze super dik is hoor, maar ze verbrandt het wel minder snel als kinderen die lopen... dus dat is ook een van de redenen dat ik zoveel mogelijk nog niet aanbied...

En Maya, je hebt gelijk, je kunt het niet tegenhouden, schoonmoeder heeft haar ook al wel het een en ander gegeven. Maar dan zou ik liever hebben dat ik het niet weet hahhaha, dan kan ik er ook niet pissig om worden

Ik begin me trouwens kapot te ergeren aan moeders van andere kinderen .... niet aan jullie, ook niet aan andere groepen waar ik mee schrijf.. maar moeders in de supermarkt, op straat etc.

Altijd weer hetzelfde : Hoe oud is ze? Bijna 18 maanden... Moet ze niet lopen dan ipv in de buggy/kinderwagen zitten? Is toch veel fijner voor haar??? Ze loopt niet... Ooooh? Echt niet ??? maar ze is al bijna 1,5 !! Dan is ze wel laat hoor !!!

En door al dat gezeik begin ik steeds meer zoiets te hebben van kind ga toch lopen... dan krijgt mama ook rust...
Bv spek telt niet hoor speec. Maar wij gaven s tot 8 mnd ook alleen water en thee. Ze is dol op de kabouter thee van piramide. Oudercommissie lijkt mij ook leuk, ook idd om meer mensen hier te leren kennen.o
Annika: heerlijk vakantie, lekker een paar weken rust en van je meisje genieten!

Maya: veel plezier vandaag!

Fan: Ik ben het weer eens helemaal met je eens hoor. T zal ook wel eens wat krijgen wat ik liever nog niet heb, maar zolang ik het niet weet kan ik me idd ook niet boos om maken

Enne.. in de supermarkt loopt T ook écht nog niet hoor, die zit ook gewoon in de wagen/buggy of de winkelkar... Als ik haar laat lopen in de winkel, trekt ze me alles uit de schappen, of kan ik steeds achter haar aan te vangen..... Lopen doet ze maar op andere plaatsen...

Enne... ieder kindje loopt wanneer hij/zij er aan toe is hoor, bij M komt dat ook vast gauw een keer, op een onverwacht moment!
Nou, het hek is van de dam. Meneer stond net ook in zijn bed. Doodmoe, maar geen rust gunnen om te gaan slapen. Gestaan moet er worden. Pffffff
Even een berichtje vanaf de libbele zomerwee erg mooi weer, drukte vallt me gelukkig mee.

Husk, ik heb met J2 ook een echo gehad, maar dan dus alsnog pas met 3mnd

Speec, J1 was net als berend een lekker spekkie, noudat zie je nu echt niet meer hoor!

Fan, niets van aantrekken hoor! Ook niet gaan verdedigen laat ze maar lekker zeuren.
maya, leuke dag gehad? wel mooi weer voor!!

agut, de arme schat hier is weer zo moe, maar het is alleen maar huilen in bed. Vent zit er nu naast over het ruggetje te wrijven.
Moom, dat is zo'n slopende fase... M. kon ook zo verdrietig worden als we haar kamer uitgingen.. en al was ze nog zo moe, slapen ho maar !!
vreselijk he, die kleine ukjes. Maar het was vanmiddag zo gezellig. Lekker buiten gespeeld en gelachen. En mijn liefe dinnetje had gisteren ook zo genoten van het oppassen
Ja ze kunnen ook zo ontzettend lief zijn... M. loopt me achterna door heel het huis met haar rollatortje.. Zo lief !!
die rollator kan je ook strakker zetten toch, zodat de wieletjes niet zo hard gaan? hoe doe je dat?
Geen idee, is bij elk model anders volgens mij... wij hebben niet die met nijntje, maar we hebben er eentje van chicco (roze met wit)
ROZE!

oh, dacht dat jij ook die met nijn had.
Hahahaha, ja roze. Voor haar verjaardag gekregen van opa en oma. Maaaaar in haar garderobe voor dit seizoen : Roze/Paars/Wit/Groen/Rood/Blauw. Ik weet dat je er niet meer in gelooft, maar het is echt zo...

En laten we eerlijk zijn, voor meiden hangt er belachelijk veel roze in de winkels (maar ik ben aan de andere kant ook wel weer zo eerlijk om te zeggen dat roze haar ook goed staat met haar blue eyes)
Ik zag vandaag zulke leuke jongens shirts hangen bij de hem@. Die hebben leukere dingen voor jongens als voor meiden (meiden vaak zo hysterisch en daar hou ik niet zo van)
ohja, ik vind de meiden spullies juist zo lief. zoals die jip & janneke shirts helemaal niet voor de jongens hoewel ik wel een fijne korte broek bij H3ma vandaan had, en dat voor maar 7 euro. zag nu bij haaeneemmm sweat shortjes voor maar 4 euro. mss even een paar van kopen voor de vakantie in september
en je hebt wel gelijk met die kleurtjes. voor de bojs is het ook al snel blauw.
De Jip & Janneke shirts hebben ze nog niet zoveel in haar maat volgens mij. Is 1 stap groter. Ze zit pas in 80/86 dus moet nog op de baby afdeling kopen bij de hem@

Haaenemm heeft ook leuke dingen, maar vind het daar wel lastiger worden om te slagen.. de baby afdeling is te "baby" en de meisjes afdeling is vaak nog te stoer voor haar. Heel veel dingen zijn super leuk, maar staan toch leuker bij een lopend kind (rokjes, jurkjes etc.)
ik kan het bij haaaenemmm vaak ook niet vinden hoor. Voor de jongens vind ik de prints vaak te schreeuwerig. Ben ook zo blij met threadless! leuke kleine kinder prints die niet te schreeuwerig zijn hoop dat mijn pakje er snel is.

En Mpie gaat hard de goede kant op toch! stomme andere moeders gewoon negeren hoor. Tsjk, je dreumes neem je toch niet lopend de suup in!? Zie mezelf echt geen zware tas tillen én Sjaak onder controle houden. Idioten.

oei, ijscoman rijdt door de straat, zet onder Sjaaks raam net zijn muziekje aan.. Nu is ie weer wakker. 46w sprong he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven