Om blij van te worden...

22-05-2011 21:11 43 berichten
'Gejat' van een ander forum: een topic waar je dingen kan delen waar je blij van wordt. Een plaatje dat je net tegen gekomen bent bijvoorbeeld, of nieuwe schoenen, of een film, of... wat dan ook.

Om zelf goed te beginnen hier werd ik vandaag blij van

Alle reacties Link kopieren
Oew lijkt me ook best bijzonder om een nacht in een boomhut door te brengen, doet me denken aan zo'n film, komt er even niet meer op.

Vandaag werd ik blij van mn zus en zwager die langskwamen, was gezellig
laat niets en niemand je ervan weerhouden je dromen te verwezenlijken!
Ik werd blij van het bezoeken van websites met lingerie stoffen en kantjes... Heel veel leuke dingen gezien en inspiratie op gedaan.
Ik word er blij van dat ik een nieuwe laptop heb.

Ik word er minder blij van dat ik mijn oude van de trap af heb laten kegelen...
668, the neighbour of the Beast
[quote]wietskess schreef op 22 mei 2011 @ 21:15:

Oew lijkt me ook best bijzonder om een nacht in een boomhut door te brengen, doet me denken aan zo'n film, komt er even niet meer op.

The Tree misschien? Ik was deze week errug blij met mijn studenten die een steengoede voorstelling gaven.
En ik ben helemaal blij met mijn nieuwe fotocamera.

Was het zat om altijd alleen maar 'kiekjes' te maken en heb vrijdag een echte camera gekocht!

Geweldig, heb al prachtige foto's gemaakt van de poezen in de zon, van mijn kids aan de nieuwe picknicktafel onder het nieuwe knikarmscherm..

Nu lijk ik wel helemaal koopziek maar allemaal dingen die ik al heel lang wilde hebben, en dankzij een financieele meevaller kon het ook ineens allemaal..

En ik geniet er enorm van...
Ik word er blij van dat ik donderdag met mijn vriend naar Plien en Bianca ga. En verder word ik er heel blij van dat ik een jaarcontract op mijn werk krijg... deze week gaan we het waarschijnlijk over het loon hebben.
Semper ubi sub ubi
quote:Friia schreef op 22 mei 2011 @ 21:38:

[afbeelding]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik word blij als mijn vriend over 5 dagen zijn motor weer achter het huis parkeert, me knuffelt en zegt dat hij me gemist heeft...

Nu nog niet zo blij dus

en dat katje!!! echt zo schattig!
Friia: daar word ik ook blij van, ik smelt er zowat bij . . . . . Zou er bijna eentje bij nemen (er is al een dame van bijna 9 )
Ik blijf er maar naar kijken .... zo lief.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik kan helaas de foto niet zien.

Ik ben vandaag erg blij met een geweldige nieuwe tas die ik mezelf cadeau heb gedaan.

En ik werd ook erg blij van onze hond die zich tijdens de visite bij mijn schoonouders voorbeeldig heeft gedragen. Hij kan het dus wel!
Ik word blij van mn zoon van drie die me sochtends wekt met; goedemorgen

mama heb je lekker geslapen?

En van minime in mn buik want begin m te voelen
Ik word blij van de bos rozen die ik vrijdag gekocht heb en die allemaal open gegaan zijn (of hoe je dat ook noemt ).

Rozen gaan de ene keer wel, de andere keer weer niet goed, maar mooi zijn ze altijd, ook als ze niet helemaal in bloei staan.
Ik werd vandaag blij van naar de dierentuin gaan zonder angst. Ik heb een angst- en paniekstoornis maar vandaag lekker niet.

Ik heb zo gelachen om het baby hyenaatje en zijn/haar moeder. En van het ijsbeertje wat al een echte beer begint te worden. En van de leewin die lekker op dr rug in de zon lag te zonnen. En van het babyolifantje. Gewoon van een enorme babyboom in Blijdorp.
Dat poesje!
Ga in therapie!
Het enthousiasme van dochter van 2,5 toen ze vandaag (voor het eerst in lange tijd, door zwangerschap en geboorte broertje) weer met mama naar het zwembad mocht. Zat achterop de fiets al te zingen en heeft in het bad anderhalf uur gesprongen, gespetterd en gegild.
Grappig dat het zo'n beestentopic wordt. Mijn eerste gedachte bij het lezen van de OP was de foto die sinds maart of zo op mijn wc prijkt, omdat ik er zo blij van wordt:

(koeiendans)
ik werd vandaag erg blij van mijn jongste zoon..hij was wezen logeren en vertelde met een blos op zijn wangen zijn belevenissen... zo lief.. mijn mannetje..
quote:Ratteke schreef op 22 mei 2011 @ 22:07:

Ik werd vandaag blij van naar de dierentuin gaan zonder angst. Ik heb een angst- en paniekstoornis maar vandaag lekker niet.

Ik heb zo gelachen om het baby hyenaatje en zijn/haar moeder. En van het ijsbeertje wat al een echte beer begint te worden. En van de leewin die lekker op dr rug in de zon lag te zonnen. En van het babyolifantje. Gewoon van een enorme babyboom in Blijdorp.

Wat fijn dat je zo hebt genoten, Ratteke! Heb zelf (al weer een tijdje geleden) een paniekstoornis gehad, dus ik kan me voorstellen wat dit voor je betekende.

Ik heb vandaag genoten van een huis vol lieve familieleden die me kwamen feliciteren voor mijn verjaardag. Taart met koffie/thee, een drankje met een hapje en toen een lekkere maaltijd voor 22 personen. Heel druk maar héél leuk. Ik zal wel lekker slapen zo :-)
quote:Friia schreef op 22 mei 2011 @ 21:38:

[afbeelding] How cute! Mag ik um meenemen? Ah toe, ah toe, ah toe????
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 22 mei 2011 @ 22:52:

[...]

How cute! Mag ik um meenemen? Ah toe, ah toe, ah toe????Nee hij is van mij!
Ik heb regelmatig springende koeien achter mijn huis, word ik ook heel blij van.

Ik ben blij dat ik mijn ouders nog heb. En met mijn pioenrozen.
Ga in therapie!
Ik kan zomaar blij zijn. Om 'niks'. En vervolgens ben ik dan weer blij, omdat ik blij kan zijn om 'niks'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven