Topchef 2012
zaterdag 21 mei 2011 om 07:11
GEWELDIG.
Echt. Zeer verdient. Over het algemeen kookte ze gewoon goed. Erg leuk, hoewel ik het de andere ook erg gunde, vorig seizoen had ik echt favorieten en die gingen er stuk voor stuk uit. Nu had ik er 3 die ik het heel graag gunde en die zaten ook bij de laatste.
Ja wat gaan we volgende week krijgen?
Echt. Zeer verdient. Over het algemeen kookte ze gewoon goed. Erg leuk, hoewel ik het de andere ook erg gunde, vorig seizoen had ik echt favorieten en die gingen er stuk voor stuk uit. Nu had ik er 3 die ik het heel graag gunde en die zaten ook bij de laatste.
Ja wat gaan we volgende week krijgen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 21 mei 2011 om 10:54
zaterdag 21 mei 2011 om 11:31
zaterdag 21 mei 2011 om 15:27
zaterdag 21 mei 2011 om 15:52
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat Yoeri in het programma arrogant was. Ik heb alleen gezegd dat hij tijdens het wachten op de uitslag zelfingenomen en arrogant aan het lachen was en ik weet voor 99% zeker dat ie dacht dat hij zou winnen, omdat ze daarvoor zijn toetje de hemel inprezen.
Sommige dingen zijn gewoon overduidelijk, daar hoef je geen gezichtswetenschap voor gestudeerd te hebben. (Weleens Lie To Me gezien?)
Sommige dingen zijn gewoon overduidelijk, daar hoef je geen gezichtswetenschap voor gestudeerd te hebben. (Weleens Lie To Me gezien?)
woensdag 25 mei 2011 om 20:41
zaterdag 20 augustus 2011 om 12:33
Joehoe, maandag begint het weer, mensen!
Om 19:00 uur op RTL5: Topchef: De twaalf provincieën.
Oké, de eerste weken natuurlijk weer die tamelijk saaie voorrondes, maar daarna wordt het weer leuk.
Ik heb ze gemist, Robert en Juul.
Direct daarna, dus om 20:00 uur trouwens een nieuwe reeks van Wie is de chef? Het kan allemaal niet op!
Oké, de eerste weken natuurlijk weer die tamelijk saaie voorrondes, maar daarna wordt het weer leuk.
Direct daarna, dus om 20:00 uur trouwens een nieuwe reeks van Wie is de chef? Het kan allemaal niet op!
zaterdag 20 augustus 2011 om 16:07
quote:Lotte35 schreef op 20 augustus 2011 @ 12:33:
Direct daarna, dus om 20:00 uur trouwens een nieuwe reeks van Wie is de chef? Het kan allemaal niet op! Heerlijk, één nadeel. Op Net5 is dan Masterchef bezig, als er geen masterclass is kijk ik mee.
Direct daarna, dus om 20:00 uur trouwens een nieuwe reeks van Wie is de chef? Het kan allemaal niet op! Heerlijk, één nadeel. Op Net5 is dan Masterchef bezig, als er geen masterclass is kijk ik mee.
maandag 22 augustus 2011 om 18:33
Inderdaad, sowieso keek ik altijd MCA op uitzending gemist omdat ik niet altijd thuis ben.
Ik heb een heimelijke liefde ontwikkeld voor George! Maar toch.. ook de deelnemers vond ik super leuk. Een van de eerste programma's waarbij ik echt een band zag ontstaan tussen deelnemers (en met de jury).
Ik werd er week van (nu huil ik sowieso nogal snel hoor )
Maarrr Robert Kranenborg is uiteraard ook een poepie!
Ik heb een heimelijke liefde ontwikkeld voor George! Maar toch.. ook de deelnemers vond ik super leuk. Een van de eerste programma's waarbij ik echt een band zag ontstaan tussen deelnemers (en met de jury).
Ik werd er week van (nu huil ik sowieso nogal snel hoor )
Maarrr Robert Kranenborg is uiteraard ook een poepie!
maandag 22 augustus 2011 om 18:52
HAHAHAHHAA
Ja niets tipt natuurlijk aan Gary en George, laten we dat even voorop stellen Die hebben echt de schattigheidsfactor.
Maar ik vind Robert wel echt zo'n ondeugend vervelend ventje (doet me beetje denken aan mn opa haha!).
Met Julius heb ik dan weer totáál niks. Het enige wat hij doet is te korte sjaaltjes dragen en zijn onderkin bijvoeden.
Ja niets tipt natuurlijk aan Gary en George, laten we dat even voorop stellen Die hebben echt de schattigheidsfactor.
Maar ik vind Robert wel echt zo'n ondeugend vervelend ventje (doet me beetje denken aan mn opa haha!).
Met Julius heb ik dan weer totáál niks. Het enige wat hij doet is te korte sjaaltjes dragen en zijn onderkin bijvoeden.
maandag 22 augustus 2011 om 18:55