***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Slapen is fijn!

Welterusten meisjes! Welcome back Swissie! Hier alles goed hoor, heb het alleen lekker druk en kom dus niet zo aan forum toe. Hoop binnenkort weer meer tijd te krijgen.
Ja, volgens mij moet je dan heel kort op het aan- en uitknopje drukken. Werkt dat? Ik ga er morgenavond even achteraan. Ben nu nogal gesloopt (en heb geen idee waarvan).

Xaloy: hoe is het met je?
haha, soort telepatie-achtige crossposting
nee, heb ik idd ook geprobeerd, maar heeft geen effect.
Gek! Ik heb het net even bij de mijne getest, maar als ik dan heel kort op het knopje druk krijg ik weer beeld. Morgen meer!
heeeej meisjes ff snel ben moe!!

3sept mich! Mooie datum hoor! Kreeg je geen echo?

muis jezusmina nog steeds zo'n last van je rug! Mijn moeder had dit deze week ook van de 1op andere dag. Ze kreeg pillen van de dokter die hielpen, en ze is vandaag gekraakt. Er zat het 1en ander scheef?? Gaat nu een stuk beter! De dokter zei dat het misschien is gekomen door een val, of zwaar tillen?

Ben jij al bij de dokter geweest? (misschien heb ik er overheen gelezen hoor!sorry dan!)

Ben nu echt op! gauw naar de bank!

Oja, we verkochten onze Nintendo WII voor 325euro!!!! 280voor betaald incl.2spellen! geweldig niet?wat een hype!
jullie horen morgen van mij!!!!!spannend!!!!bedankt voor jullie medeleven!
Spannenddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd!!!!

Hoe laat is je afspraak?
Framboos, succes morgen bij de echo! Ik ben ook benieuwd wat het wordt! Goeie deal met die Wii!! Marktplaats rulez!

Swissie, welcome back! Wat naar dat Finn zo ziek is geweest, maar dat had hij ook in een ander land op kunnen lopen hoor, voel je niet schuldig erover.

Lievelust, gefeliciteerd met je baan!! (wat voor baan is het eigenlijk? misschien ff op msn zetten?)

Spitsmuisje, sterkte met je rug, lijkt me errug vervelend, zeker met die lieve kleine mannetjes van je. Applaus voor Steijntje!

Micha, wat naar dat je zo misselijk bent, heb je daar altijd last van als je zwnager bent? Ik had er zelf gelukkig geen last van.

Fachat, fijn dat Ole en Kaj weer wat zijn opgeknapt!

Lara, Max dus al 2 tanden? Mooi hoor! Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de tandjes echt goed ziet? Er zitten nu alleen 2 witte puntjes bij Zahra in haar mondje. Mijn collega zei dat dat de reden is geweest dat ze zo verkouden is. Ze heeft overigens ook vreselijke poepluiers, gisteren bij de oppas zat het tot in haar nek :S, ik moet echt haar luiers goed in de gaten houden.

Ik ga zo naar bed, morgen druk dagje, mijn ouders komen om te helpen met de gang (haken ophangen enzo)

trusten!
toch weer ff gluren! hihi hej! Lievelust je hebt de baan!!!Wat goed van je! Heb je snel gedaan meissie! ff stoppen met een cafe (alsof het niets is!) en dan nu ineens zo'n topbaan! Gefeliciteerd!

om 13:30 de echo! Dus ik ben er misschien morgen vroeg ff

slaap lekker allemaal!!
Layla: ik weet niet meer hoe dat bij Max was, toen de puntjes te zien waren ging het ineens heel snel. Dit zijn nu zijn 3e en 4e tandjes.

Framboos: goede deal!! Succes morgen! (ehm, succes? Je hoeft eigenlijk niks te doen, haha -veel plezier dan maar)
Framboos, ik denk aan je!

Lievelust gefeliciteerd!

Muis, al bij de dokter geweest?

Hier alles prima hoor! Met mij ook! Alleen errug druk. Veel werk en thuis ook nog steeds heel veel te doen. KOmt wel weer goed!
Spannende dag Framboosje!!! geniet ervan!
Mich : gefeliciteerd

Muis : hopelijk trekt de pijn snel weg !

framboosje : today is d-day, succes met je echo en geniet ervan.
Framboos, veel plezier vandaag met de echo. Weet zeker dat het een meisje wordt

Jeetje, wat een toestand met Finn, Swissie. Voelt hij zich nu weer helemaal goed? Ben je hier nog met hem naar een arts geweest of was dat niet nodig?

Lievelust, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Heb je je dure pak niet voor niets gekocht Heb het ook even gemist, maar wat ga je doen?

Micha, 3 september is een mooie datum! Gefeliciteerd met je achternichtje!

Muis, hoop dat het vandaag wat beter gaat met je rug, anders zou ik zeker even langs de ha gaan.

Lara, al wat minder moe vandaag?

Kaj zegt sinds gister mama!!!! (sinds een week of 2 zegt hij papa en ik was natuurlijk stik jaloers haha).

Vandaag lekker vrij, morgen en vrijdag weer lange dagen werken. Het is een gekkenhuis, ik ben tot coordinator werving en selectie gebombardeerd en we hebben 350 sollicitaties binnen gekregen die allemaal beantwoord of uitgenodigd moeten worden. Donderdag staat al vol met een aantal arbeidsvoorwaardengesprekken. Over 1,5 week gaan we een midweekje weg. Ik kijk er echt naar uit. We gaan met mijn schoonouders (ze hebben ons uitgenodigd want ze worden volgende week 65 en 70 jr), daar zie ik wel een beetje tegenop.
Nog maar een paar uurtjes...... Een collega/vriendin van mij heeft op dit moment haar 20weken echo! Zij is 2jun.uitgerekend!!Grappig toch?

Lilien Kaj zegt mama!!! knap!! en super lief! Tommy komt niet verder dan UH en AH!

even fruithapje geven....zucht...ben wel een beetje moe...Tommy kreunt elke nacht in zijn slaap en daar wordt ik steeds wakker van!
Spannend Framboos! Ben zo benieuwd. Een vriendin van mij heeft morgen haar 20-weken echo. Ze is ook 1 juni uitgerekend!

Ik krijg ook een echo hoor, ik zit nu zelfs aan de telefoon om een afspraak te maken. Ok, 19 februari dus, dan ben ik precies 12 weken.

Moet weer wat gaan doen hier!
Framboos! Je was de eerste aan wie ik dacht toen ik vanochtend wakker werd! Hee, ik heb trouwens vannacht gedroomd dat je een meisje krijgt! (waar een mens allemaal niet mee bezig kan zijn) Ben benieuwd!

Mich, mooie datum! Gefeliciteerd met je achternichtje! Schelen jij en je broer zo veel of is hij heel jong vader geworden?

Ik heb dus nog steeds pijn in mijn rug. Gister ging het redelijk, maar vandaag is het weer echt huilen met de pet op. Straks ga ik maar even de huisarts bellen, want dit is echt niet leuk meer!
lief hoor dat je zo meeleeft muis! Ik heb ook een meisje gevoel...Maar aan de andere kant zou het wel weer heel vertrouwd zijn als het een jongen blijkt te zijn...Een meisje is meteen weer zo'n omschakeling! wordt gek van mijzelf!!

Mijn vriendin belde net dat ze een meisje verwacht!! We hadden dezelfde jongensnaam voorkeur dus ik riep meteen die ga ik gebruiken hoor! Maar dan wel als 2de naam, want we hebben denk ik nu een definitieve eerste naam! Komt wel op de msn..

Mich 19febr!! leuk! Doen jullie ook een nekplooimeting?

zwijmel....heb nu een prachtige ring om mijn vinger

neeeeeee niet gekregen, zelf gekocht! via lucardi.nl.

Zilver 2ringen, rondom steentjes+1grote steen...Mijn eigen gekochte verlovingsring!! Vanmiddag gaan wij kijken naar trouwringen!! (Vriend met tegenzin,wil geen ring! )

Zooow genoeg gebep in de ruimte, ik zal eens gaan douchen!
Lilien: wat knap dat Kaj mama en papa kan zeggen! Papa schijnt altijd eerst te komen, heb ik me laten vertellen. STOM!!!

Framboos: leuk, een ring uitkiezen! Ben erg benieuwd! (mara nog meer voor de echo)

Muisje: ja, bel de ha maar even, want dit is niet goed zeg.

Gauw weer aan het werk. Geen idee wat er aan de hand is, maar de stapel op mijn bureau wordt maar niet kleiner...
lara ik had een hele mooie ring gezien op internet 3000euro!!!

Alles zal vanmiddag dus minder zijn dan dat vrees ik! hihihi
Lievelust, gefeliciteerd! Jeetje dat is wel heel erg snel gegaan zeg. Is het een leuke baan? Kan je idd details op msn zetten?

Framboos succes, ik ben jaloers!

Heel veel succes, leuk hoor. Voel je je nu trouwens anders dan de vorige keer? Is dit je tweede echo?

Ik ben hier in Zwitserland heel erg verwend, want wij krijgen elke keer een echo. De gyn heeft tot week 32 mijn buik helemaal nooit aangeraakt.

Lilien, lief zeg! Ik vind dat zo schattig als zo'n kleintje mama zegt en zijn armpjes uitstrekt naar je!

Finn is trouwens weer ziek! Verdorie, een dag creche en meteen weer ziek. Hij had gisteren om 16 uur overgegeven en daarna 's avonds weer. Vanmorgen ook weer. Gelukkig hebben we uit Thailand nog een anti-overgeef middel, daarna kan hij een beetje melk wel binnenhouden. Heb net een beetje vast voedsel geprobeerd. Hopenlijk blijft het binnen.

Dus na een dag op kantoor werken zit ik nu alweer thuis te werken. Lekker zo.
jammerrrrr iets boven budget!

(jaja ik heb een hysterische smaak als het om sieraden gaat!

ring model 904
ach...hij laat alleen de site zien...Nou ja, het is witgoud, en dan model 904..

pfff ik schiet ook voor geen meter op vandaag! Snel douchen!
Framboos, wat schattig dat je je eigen verlovingsring hebt gekocht! Ik had het ook zo kunnen doen, ware het niet dat A. goed in zijn oren had geknoopt dat ik zonder ring geen "ja" zou zeggen! Ik heb ook zo'n hysterische smaak wat betreft sieraden. (ben sowieso een tikje hysterisch aangelegd!) Uiteindelijk heb ik een platina trouwring met diamanten gekocht, want de rest paste niet binnen het budget!

Even iets heel anders: weten jullie wanneer de eisprong ongeveer plaats vindt? Ik ben van 5 tot 10 januari ongesteld geweest na een cyclus van 21 dagen. (belachelijk gewoon) Nu meen ik me te herinneren dat je de week na je menstruatie hardstikke vruchtbaar bent, maar geldt dit ook voor vreemde cycli?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven