Gezondheid alle pijlers

pilvraag

24-05-2011 14:22 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben er zojuist achter gekomen dat ik loom en snel moe wordt van de pil

als ik in mijn stopweek zit heb ik inneens veel meer energie

zodra ik weer begin ben ik snel moe en traag

hebben hier meer dames ervaring mee?
Jep, welke pil heb je? Microgynon toevallig?
ja haha waar heb jij last van?
Behoorlijk depri en nu je het zegt idd in de stopweek meer energie en onvoorspelbare boze buien / woedeuitbarstingen. (meer dan 'normaal')

Ik ben overgestapt naar de yasmin. Zonder stopweek. (tenzij ik een spotting heb)

Ik heb ook een tijdje de nuvaring gehad. Die vond ik ook wel erg prettig.
Kan dit serieus door die pil komen ?

Depri, stemmingswisselingen, enz.. :o
Jep, gebruik de zoekfunctie van het forum maar eens.
quote:Maja82 schreef op 24 mei 2011 @ 14:38:

Jep, gebruik de zoekfunctie van het forum maar eens.

Ik ga eens kijken dankjewel! Kan natuurlijk ook iets anders zijn dan de pil. Maar ik heb het zelfde last van wat jij zegt.

Stemmingswisselen als een gek, niet leuk meer. Eens op zoeken bedankt!
Zet een een kruisje in je agenda als je er last van heb en zet er bij bij welke pil van de strip je bent. Bij mij is het 3 pillen voor het einde.

En nu ik bijna nooit meer een stopweek hou is het 3 pillen voor het einde in de strip NA de stopweek.
quote:Maja82 schreef op 24 mei 2011 @ 14:43:

Zet een een kruisje in je agenda als je er last van heb en zet er bij bij welke pil van de strip je bent. Bij mij is het 3 pillen voor het einde.

En nu ik bijna nooit meer een stopweek hou is het 3 pillen voor het einde in de strip NA de stopweek.Ik slik altijd door. Dus kan niet peilen wanneer het meeste voorkomt.
ik heb die pil gekregen omdat ik vreselijk veel klachten had , migraine,enorme buikpijn en zwaar bloeden (ik gebruikte tampons superplus en die moest ik nog elk verwisselen ook)

@maja ik weet niet of de yasmin daar ook voor helpt?
Ik zou toch nog maar eens met dee huisarts gaan praten. Psychische / vage klachten kunnen net zo vervelend zijn als concrete dingen als buikpijn en zware bloedingen.
ja inderdaad , ik zit net even op de site van mijn huisarts en de yasmin schijnt nog veiliger te zijn ook dan microgynon, en je schijnt er ook baat bij seksleven van te hebben ook.

ik word sinds mijn bevalling niet snel meer nat, daar helpt hij ook nog bij, ik ga de huisarts bellen!
Ja daar kreeg ik ook last van na een aantal jaar.
was eigenlijk net van plan mijn nieuwe doosjes op te halen bij de apotheek maar ik denk dat ik nog even laat liggen , morgen eerst de huisarts bellen.

*waar dit forum allemaal niet goed voor is*
vandaag heb ik het tweede pilletje geslikt van de strip en ik voel me raar , ben moe, en heb stemmingswisselingen niet normaal

terwijl ik het weekend en gister helemaal zen was en bergen energie had bah
mycroginon staat erom bekend.

Ik ben ook over op de Yasmin en dat is een superpil.
vandaag gebelt en nu afwachten of ik een andere pil krijg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven