nut van nutteloosheid
dinsdag 24 mei 2011 om 14:08
dinsdag 24 mei 2011 om 14:20
Het is negen uur vanmorgen en ik voel me nutteloos:
Er zijn geen kinderen thuis om voor te zorgen, ik werk nog part – time en vandaag is mijn vrije dag. Ik bedenk wat voor nuttigs ik kan gaan doen maar kan niets bedenken.
Strijken, stoffen, boodschappen doen, je benen ontharen, naar de bibliotheek, masturberen, naar je ouders,sporten,ramen zemen,........ best nuttig allemaal.
Er zijn geen kinderen thuis om voor te zorgen, ik werk nog part – time en vandaag is mijn vrije dag. Ik bedenk wat voor nuttigs ik kan gaan doen maar kan niets bedenken.
Strijken, stoffen, boodschappen doen, je benen ontharen, naar de bibliotheek, masturberen, naar je ouders,sporten,ramen zemen,........ best nuttig allemaal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 24 mei 2011 om 14:34
dinsdag 24 mei 2011 om 14:42
dinsdag 24 mei 2011 om 14:42
Volgens mij gaat er iets grandioos mis als je in een enorm nutteloosvoelengat valt als je kinderen naar school gaan. Los daarvan: waarom voel je je nuttig als je luiers verschoont of kinderen laat boeren? Dat heeft toch niks met nuttig te maken?
Ik voel me niet echt nutteloos nu beide kinderen naar school zijn. Moet namelijk ook gewoon werken en zo, dan voel ik me best nuttig soms.
Ik voel me niet echt nutteloos nu beide kinderen naar school zijn. Moet namelijk ook gewoon werken en zo, dan voel ik me best nuttig soms.