Jongensnamentopic

13-09-2010 13:40 3216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw deel!

Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
hahaha maarre slaap je nog wel of lig je alleen maar namen te bedenken?

vind Dane wel stoer,ben alleen bang dat ze hem uitspreken als Daanuh als je hem zo schrijft.
@deboor.

Ik vind Dayn eigenlijk wel heel erg leuk (goed bedacht van cejo ) Zou Dane denk ik ook eerder uitspreken als Daan(e) Wat vind je eventueel nog van:

Kyan

Ferre

Fedde

Mats

Nolan
@ Noerie: Bram of Guus...

Ik vond ze allebei zo leuk dat ik mijn 2 katten deze namen heb gegeven .
Ik ken een Dayne, een ontzettend leuk lief mannetje van net 2 jaar. Een erg leuke naam.

@Noerie, Bram vind ik persoonlijk leuker
Ook ik kom jullie hulp inroepen. Ik ben 21 weken zwanger van een jongetje. Omdat er een kans is dat ik eerder beval, wil ik voor 28 weken een naam hebben. Maar dit gaat moeizaam...

Voor mijn gevoel heb ik alle namen van de wereld al voorgesteld aan mijn vriend, maar hij heeft nergens een goed gevoel bij. Ikzelf heb tientallen namen die ik leuk vind.

Kalle is favoriet bij mij, maar daar wil vriend niets van weten. Mijn vriend komt niet verder dan Luuk (vind ik te populair) en Maarten (vind ik te braaf).

We zoeken een Nederlandse naam die niet in de top 10 staat of te verzonnen is. Ik hoop dat jullie een poging willen wagen? Alvast super bedankt!
quote:croissantje schreef op 25 mei 2011 @ 11:50:

Ook ik kom jullie hulp inroepen. Ik ben 21 weken zwanger van een jongetje. Omdat er een kans is dat ik eerder beval, wil ik voor 28 weken een naam hebben. Maar dit gaat moeizaam...

Voor mijn gevoel heb ik alle namen van de wereld al voorgesteld aan mijn vriend, maar hij heeft nergens een goed gevoel bij. Ikzelf heb tientallen namen die ik leuk vind.

Kalle is favoriet bij mij, maar daar wil vriend niets van weten. Mijn vriend komt niet verder dan Luuk (vind ik te populair) en Maarten (vind ik te braaf).

We zoeken een Nederlandse naam die niet in de top 10 staat of te verzonnen is. Ik hoop dat jullie een poging willen wagen? Alvast super bedankt!

Ik wil wel een poging wagen hoor

Wat vind je van:

Mats

Jack

Luca

Lukas

Lasse

Marijn

Ferre

Diecko

Pelle
Luuk vind ik wel heel erg leuk! Maarten ook wel.

Maar goed, nog andere leuke namen misschien voor jou croissantje:

Daniël, Hidde, Floris, Abel, Nick, Jorn, Bas, Sebas, Sebastiaan, Laurens, Wouter, Freek, Harm, Rune, Timon, Jules, Lander, Boris, Erik, Joep, Tijs/Thijs, Fabian, Cas, Sven, Stan, Silvijn, Pim, Kasper, Jelmer, Thomas, Max, Sam, Simon, Joost, Jelle, Jesse, Jesper, Niek, Tijl, Okke.
Hoorde laatst de naam 'Boet'

Absoluut geen top 10. En volgens mij aardig Hollands.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
@croissantje Wat vind je van Stenn?

Die valt bij ons af, want vriendlief vind het niks helaas.
@missShopping,

Kyan Vind ik niks

Ferre Heeft wel iets, maar vriend vind het niks

Fedde Vind ik niet zo leuk

Mats Vind ik niks

Nolan Vind ik ook wel leuk, maar dan uitgesproken als Nolun en niet als Nolàn. Maar ja, Nolen staat zo gek.. moet ik meteen aan molen denken =D

@ukkie Bedankt voor de feedback. Altijd leuk om te horen dat er al een heel leuk kind zo heet =D Vind hem ook wel mooi geschreven zo: Dayne

Ik ben eigenlijk wel om, maar vriend twijfelt nog.. Dus ik blijf toch nog ff zoeken.
quote:Ukkie27 schreef op 23 mei 2011 @ 15:41:

Hallo,

Ik heb een zoon Jayden, een dochter Joya en nummer 3 is op komst. Wat is een leuke passende jongensnaam? Graag ook met een J beginnen en een Y erin.

Voor een meisje zou ik Jessey(wordt aan beide geslachten gegeven) of Jessy wel leuk vinden en erg goed passen, maar voor een jongen zijn er erbij lange na nog niet uit.

Wie denkt mee?

Groet Ukkie

The following names match your search criteria:

Jacalyn (girl)Jacelynn (girl)Jacey (girl)Jackelyn (girl)Jacklyn (girl)Jacklynn (girl)Jacky (boy)Jaclyn (girl)Jacoby (boy)Jacolyn (girl)Jacquelyn (girl)Jacquelyne (girl)Jacquelynn (girl)Jacynda (girl)Jacynthe (girl)Jadalyn (girl)Jadelyn (girl)Jadyn (boy)Jadyn (girl)Jaedyn (girl)Jaelyn (girl)Jaelynn (girl)Jahniya (girl)Jaidyn (boy)Jaidyn (girl)Jailyn (girl)Jakayla (girl)Jaliyah (girl)Jalyn (girl)Jalynn (girl)Jamey (boy)Jameya (girl)Jamisyn (girl)Jamiya (girl)Jamiyah (girl)Jamya (girl)Jamye (girl)Jamyn (girl)Jamys (boy)Janay (girl)Janaya (girl)Janaye (girl)Jancey (girl)Janey (girl)Janiya (girl)Janiyah (girl)Janney (girl)Janny (girl)January (girl)Janyce (girl)Jaqlyn (girl)Jaryn (girl)Jasey (girl)Jasilyn (girl)Jaslyn (girl)Jasmyn (girl)Jassy (girl)Jauslyn (girl)Jaxyn (girl)Jay (boy)Jaya (girl)Jaybin (boy)Jayce (boy)Jaycee (girl)Jaycee (boy)Jaycen (boy)Jaycie (girl)Jaycob (boy)Jayda (girl)Jaydan (boy)Jayde (girl)Jaydee (boy)Jayden (boy)Jayden (girl)Jaydin (boy)Jaydon (boy)Jayelle (girl)Jayla (girl)Jaylan (boy)Jaylee (girl)Jayleen (girl)Jayleesa (girl)Jaylen (girl)Jaylen (boy)Jaylene (girl)Jaylin (boy)Jaylin (girl)Jaylla (girl)Jaylon (boy)Jaylyn (girl)Jaylynn (girl)Jayma (girl)Jaymar (boy)Jayme (girl)Jayme (boy)Jaymes (boy)Jayna (girl)Jayne (girl)Jaynella (girl)Jaysen (boy)Jayson (boy)Jayston (boy)Jayvion (boy)Jayvon (boy)Jazlyn (girl)Jazmyn (girl)Jazmyne (girl)Jefferey (boy)Jeffery (boy)Jeffrey (boy)Jeffry (boy)Jemmy (girl)Jenalynn (girl)Jenaye (girl)Jency (boy)Jenifry (girl)Jenilyn (girl)Jenny (girl)Jensey (girl)Jensynn (girl)Jenya (girl)Jerahmy (boy)Jeramy (boy)Jeremey (boy)Jeremy (boy)Jerilyn (girl)Jeromy (boy)Jerry (girl)Jerry (boy)Jersey (girl)Jeryl (girl)Jerzy (boy)Jeslyn (girl)Jessalyn (girl)Jessalynn (girl)Jessamy (girl)Jessamyn (girl)Jessany (girl)Jessilyn (girl)Jessy (boy)Jessyca (girl)Jessye (girl)Jessyka (girl)Jeydon (boy)Jillyn (girl)Jimmy (boy)Jinsy (girl)Jiraiya (girl)Jiraiya (boy)Joby (boy)Jocelyn (girl)Jocelyne (girl)Jocelynn (girl)Joclyn (girl)Jody (boy)Jody (girl)Joely (girl)Joey (boy)Joey (girl)Joffrey (boy)Johnny (boy)Joiya (girl)Jolynn (girl)Jolyon (boy)Jondy (girl)Jonty (boy)Jonty (girl)Jorality (girl)Jordy (boy)Jordy (girl)Jordyn (girl)Jordyn (boy)Jordynn (girl)Jory (boy)Joscelyn (girl)Joselyn (girl)Josey (boy)Joshy (boy)Joslyn (girl)Josselyn (girl)Journey (girl)Jovanny (boy)Jovany (boy)Joy (girl)Joya (girl)Joyce (girl)Joyce (boy)Joycelyn (girl)Joye (girl)Judy (girl)July (girl)Justyn (boy)Justyna (girl)Jye (boy)Jyoti (girl)Jyri (boy).
Voor degene die Dayn een leuke naam vindt, wat vind je van Dean?
@ Croissantje, een Hollandse naam is erg breed, maar ik doe een poging:

Len

Sepp

Mees

Ties

Nils

Mart

Nick

Mick

Jorn

Jip

Simme

Timme

Chris

Nard

Lars

Marnik

Alek

Max

Coen

Fenn

Ik kan nog wel even doorgaan, maar misschien kun je een beetje een richting geven van wat jullie leuk vinden? Kort/lang/modern/klassiek e.d.
@helly, bedankt voor de hele reeks namen!
Wij zijn op zoek naar een hollandse jongensnaam.

Mag een beetje "hockey" zijn maar niet te erg.

Namen als Finn, Sem etc. is niet echt onze smaak.

Wie helpt?
@ pebbles10

Merijn

Joris

Floris

Emiel

Jorrick

Jorrit

Joost

Hugo

Pepijn

Jurjen

Arnoud

Leon

Wessel

Stijn

David

Chiel

Guido

Pieter

Fabian

Dion

Jonas

Casper

Lennart

Maxim

Melle

Marcus

Lode

Seger

Roemer

Rutger

Rogier

Silvijn

Thiemen/Thijmen

Thimo

Vincent

Victor

Dinand

Dante

zo iets????
quote:Spininhoek schreef op 25 mei 2011 @ 14:53:

Hoorde laatst de naam 'Boet'

Absoluut geen top 10. En volgens mij aardig Hollands.

Die vind ik zo erg.

Schijnt een Zuid-Afrikaanse naam te zijn.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik had hem nog nooit gehoord.

Mijn eerste reactie was eigenlijk: 'dat meen je niet?!'

Vind het euhmm nogal een vreemde naam

Alsof dat kind ergens voor 'boet' dus. Beetje nare klank. Kan niet goed uitleggen...
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Nou dat gaat vlot We zijn eruit! De naam staat niet in jullie lijstjes, maar door de namen die jullie aandroegen zijn we er wel opgekomen. Dus: bedankt! Ik ben zijn naam al de hele dag hardop aan het zeggen en het klinkt lekker!

We willen ook graag een 2e naam, dus ik ga verder zoeken. Voor wie mee wil denken: de eerste naam is kort, zoiets als Sam. Voor de 2e naam willen we graag een naam met minimaal 2 lettergrepen. Ook weer Nederlands, liefst modern.

Namen die ik mooi vind voor de 2e naam:

Marten (maar klinkt niet met de eerste naam)

Jesse

Jelle

Kasper

Thanks!
Hoi dames!

Mijn eerste reactie!

Wij hebben een dochtertje Dyonne en we zijn op zoek naar een jongensnaam die daar bij past. We hadden eigenlijk Devon maar er is pas een jongetje in de buurt geboren met die naam en toevallig dezelfde achternaam!

Het liefst met een D maar hoeft niet persee. Dean en Dylan vallen af want zo heten haar neefjes. Dane vind ik ook erg leuk maar lijkt toch op Dean. Vinden jullie niet?

Bedankt alvast!!
@sam32 Ik vind Dean ook leuk ja, die onthou ik nog even. Maar qua klank vind ik Dane/Daine wel mooier als Dean.
@Cejo: dat zijn inderdaad het soort namen die wij mooi vinden. We gaan eens rustig naar je lijstje kijken. Thanks!
@ Dyto10

Diego

Diede

Delano

Daniël

Dennis

Dani

Danny

Andere namen: Dyonne en...

Brian

Jaimy

Jeffrey

Brandon

Jimmy

Joram

Harley

Gino
@ Croissantje:

Ik doe weer een poging, kan niet echt een lijn vinden in de namen die je noemt, dus het wordt weer een wilde gok;)

Xander

Leander

Christian

Fedde

Milan

Marnik

Boaz

Cesco

Sebas

Yarrick

Elian

Ebian

Simme

Timme

Silvan

Joas

Axel

Alek

Silvan

Jarmo

Silvijn

Mika

Ruben

Timo

Tijmen

Renze/Rense

Robin
quote:pebbles10 schreef op 25 mei 2011 @ 22:00:

Wij zijn op zoek naar een hollandse jongensnaam.

Mag een beetje "hockey" zijn maar niet te erg.

Namen als Finn, Sem etc. is niet echt onze smaak.

Wie helpt?

Pieter

Hidde

Marijn

Merijn

Merlijn

Valentijn

Oliver

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven