Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 21 mei 2011 om 18:13
@ Deboor, wat bijzonder..zo'n hollandse meisjesnaam voor je dochter, terwijl je voor een zoon zulke engelse namen mooi vindt. Viel me op!
Misschien zit hier iets tussen:
Luke (spreek uit als Loek)
Luca (lijkt wel op Lucas)
Brent
Ian
Jamie
Jack
Rowin
Andy
Mick
Joël
Chris
Adam
Alan
Alex
Alek
Xander
Lex
Jake
James
Lewis
Max
Jay
Sam
Evan
Riley
Reece
Misschien zit hier iets tussen:
Luke (spreek uit als Loek)
Luca (lijkt wel op Lucas)
Brent
Ian
Jamie
Jack
Rowin
Andy
Mick
Joël
Chris
Adam
Alan
Alex
Alek
Xander
Lex
Jake
James
Lewis
Max
Jay
Sam
Evan
Riley
Reece
zondag 22 mei 2011 om 10:16
Haha Kezz! Jammer hè dat ie stopt? Maar nee... Bram vind ik te gewoontjes.
@mup Het grappige aan Fenna is juist dat het zo'n goed internationaal uit te spreken naam is. En dat vind ik wel belangrijk. De engelstaligen zeggen ook gewoon Fenna, hij blijft hetzelfde. Het liefst wil ik dat dus bij onze zoon ook weer.
Wat me in jouw rijtje aanspreekt:
Ian
Jack
@cejo Ik vind jongensnamen ook echt veel moeilijker! En de leuke zijn bijna allemaal al zo populair, zoals Sven bijvoorbeeld. Die vind ik ook echt leuk, maar ja.. vind het gewoon niet leuk als ik al 10 kindjes ken met diezelfde naam.
In jouw rijtje zie ik eigenlijk geen naam die me aanspreekt. Ik vind Raf wel een leuke naam ook, maar vriendlief dus echt niet.
Pff.. ik vraag me echt af of we er ooit uit gaan komen
@mup Het grappige aan Fenna is juist dat het zo'n goed internationaal uit te spreken naam is. En dat vind ik wel belangrijk. De engelstaligen zeggen ook gewoon Fenna, hij blijft hetzelfde. Het liefst wil ik dat dus bij onze zoon ook weer.
Wat me in jouw rijtje aanspreekt:
Ian
Jack
@cejo Ik vind jongensnamen ook echt veel moeilijker! En de leuke zijn bijna allemaal al zo populair, zoals Sven bijvoorbeeld. Die vind ik ook echt leuk, maar ja.. vind het gewoon niet leuk als ik al 10 kindjes ken met diezelfde naam.
In jouw rijtje zie ik eigenlijk geen naam die me aanspreekt. Ik vind Raf wel een leuke naam ook, maar vriendlief dus echt niet.
Pff.. ik vraag me echt af of we er ooit uit gaan komen

zondag 22 mei 2011 om 17:53
Fenna en Raf dan?
Of Fenna en Caleb
Fenna en Ian
Fenna en Tristan
Fenna en Siv/Sev
Fenna en Seth
Fenna en Sean
Fenna en Morris(son)
Fenna en Dean
Fenna en Ramses
Fenna en Alec
Fenna en Bjorn
Fenna en Cain
Fenna en Dorian
Fenna en Elai
Fenna en Isaac
Fenna en Jacob (op zijn engels)
Fenna en Jace
Fenna en Jonathan ( op zijn engels)
Fenna en Isaia
Fenna en Elias
Fenna en Jochua
Fenna en Samuel
Fenna en Rob
Fenna en Daniel
Fenna en Dominique
Fenna en Lance
Fenna en Pascal
Fenna en Rease
Fenna en Simon
Fenna en Roald/Roan
Fenna en Victor
Fenna en William
Of Fenna en Caleb
Fenna en Ian
Fenna en Tristan
Fenna en Siv/Sev
Fenna en Seth
Fenna en Sean
Fenna en Morris(son)
Fenna en Dean
Fenna en Ramses
Fenna en Alec
Fenna en Bjorn
Fenna en Cain
Fenna en Dorian
Fenna en Elai
Fenna en Isaac
Fenna en Jacob (op zijn engels)
Fenna en Jace
Fenna en Jonathan ( op zijn engels)
Fenna en Isaia
Fenna en Elias
Fenna en Jochua
Fenna en Samuel
Fenna en Rob
Fenna en Daniel
Fenna en Dominique
Fenna en Lance
Fenna en Pascal
Fenna en Rease
Fenna en Simon
Fenna en Roald/Roan
Fenna en Victor
Fenna en William
zondag 22 mei 2011 om 20:04
Of Fenna en Johan? Of Henry? Of James?
Ik vind Fenna ook een redelijk 'normale' naam, ik bedoel niet heel weinig voorkomend of mega origineel. Dus ik begrijp de reacties hierboven ook wel. Maar dat bedoel ik juist positief hoor, ik vind Fenna geweldig mooi maar namen als Riff of Jack vind ik niks...
Fenna en Lennon, Dexter (Dex), Sam(uel), Simon, Chris, Tim.
Ik vind Fenna ook een redelijk 'normale' naam, ik bedoel niet heel weinig voorkomend of mega origineel. Dus ik begrijp de reacties hierboven ook wel. Maar dat bedoel ik juist positief hoor, ik vind Fenna geweldig mooi maar namen als Riff of Jack vind ik niks...
Fenna en Lennon, Dexter (Dex), Sam(uel), Simon, Chris, Tim.

maandag 23 mei 2011 om 15:41
Hallo,
Ik heb een zoon Jayden, een dochter Joya en nummer 3 is op komst. Wat is een leuke passende jongensnaam? Graag ook met een J beginnen en een Y erin.
Voor een meisje zou ik Jessey(wordt aan beide geslachten gegeven) of Jessy wel leuk vinden en erg goed passen, maar voor een jongen zijn er erbij lange na nog niet uit.
Wie denkt mee?
Groet Ukkie
Ik heb een zoon Jayden, een dochter Joya en nummer 3 is op komst. Wat is een leuke passende jongensnaam? Graag ook met een J beginnen en een Y erin.
Voor een meisje zou ik Jessey(wordt aan beide geslachten gegeven) of Jessy wel leuk vinden en erg goed passen, maar voor een jongen zijn er erbij lange na nog niet uit.
Wie denkt mee?
Groet Ukkie

dinsdag 24 mei 2011 om 17:51
Bedankt voor het meedenken allemaal!!
Ik zal even per persoon zeggen welke namen ik leuk vind die jullie opperden.
mup:
Liam, die wil vriendlief graag, maar ik twijfel.
Ik vind hem in het nederlands uitgesproken niet zo mooi en ik vrees dat iedereen dat toch zo gaat uitspreken i.p.v. op z'n engels.
MissShopping:
Jack, geweldig! Maar vriendlief vind het niks.
Ferris, heeft wel iets, even onthouden.
Mariamena:
Raf, is afgekeurd door vriendlief
Morris, vind ik ook leuk, maar weer vriendlief niet..
Roan, vind ik ook heel mooi, maar mijn broers zoon heet Rowyn..
lolove89:
Die staat bij mij hoog op mijn korte lijstje! Maar weer gooit vriendlief roet in het eten.
Ik bedacht gister weer zelf een naam: Dane of anders geschreven: Dayne of misschien Dain.
Vind hem stoer en lekker kort, wat vinden jullie? Ik kan hem helaas niet "Deen" schrijven, wat veel makkelijker zou zijn... omdat een tak van mijn familie dit als achternaam heeft.
Ik zal even per persoon zeggen welke namen ik leuk vind die jullie opperden.
mup:
Liam, die wil vriendlief graag, maar ik twijfel.
Ik vind hem in het nederlands uitgesproken niet zo mooi en ik vrees dat iedereen dat toch zo gaat uitspreken i.p.v. op z'n engels.
MissShopping:
Jack, geweldig! Maar vriendlief vind het niks.
Ferris, heeft wel iets, even onthouden.
Mariamena:
Raf, is afgekeurd door vriendlief
Morris, vind ik ook leuk, maar weer vriendlief niet..

Roan, vind ik ook heel mooi, maar mijn broers zoon heet Rowyn..
lolove89:
Die staat bij mij hoog op mijn korte lijstje! Maar weer gooit vriendlief roet in het eten.
Ik bedacht gister weer zelf een naam: Dane of anders geschreven: Dayne of misschien Dain.
Vind hem stoer en lekker kort, wat vinden jullie? Ik kan hem helaas niet "Deen" schrijven, wat veel makkelijker zou zijn... omdat een tak van mijn familie dit als achternaam heeft.
dinsdag 24 mei 2011 om 20:25