Goede dag, slechte dag .. Deel 3
donderdag 26 mei 2011 om 01:04
Geloof nooit dat ophengelen een goedgekeurd woord is eerlijk gezegd maar anders kun je er patent op aanvragen yellow en heel erg rijk worden en driekwart van de winst aan mij afdragen want zonder mij was je er nooit opgekomen!
Zo lig in bed, medicijnen ingenomen, badkamer opgeruimd (vuile handdoek van gisteravond in de wasmachine en shampoo en douchegel terug in de la) en heb toen maar gelijk de wasmachine aangezet en de droger leeggehaald en ontpluist en water uit de bak gemikt. Toch wel fijn om alles bij te houden. Vrijdag of morgen wil ik bed ook nog verschonen
Zo lig in bed, medicijnen ingenomen, badkamer opgeruimd (vuile handdoek van gisteravond in de wasmachine en shampoo en douchegel terug in de la) en heb toen maar gelijk de wasmachine aangezet en de droger leeggehaald en ontpluist en water uit de bak gemikt. Toch wel fijn om alles bij te houden. Vrijdag of morgen wil ik bed ook nog verschonen
donderdag 26 mei 2011 om 01:05
Ik moest opeens denken aan dat ik hier een tijd geleden postte, toen ik in kliniek zat. hier op het forum bedoel ik. En toen kwam er iemand (ik zal geen namen noemen) heel moeilijk doen, en uiteindelijk had ze me geloept en begon ze in een topic opeens te vertellen dat ik in een kliniek zat en vast een uitkering kreeg (die had ik toen helemaal nog niet) en me maar moest vermannen. Ik voel me opeens nu weer zo verdrietig daardoor, stom he. Ik heb zo hard gehuild toen ik dat las.
donderdag 26 mei 2011 om 01:11
Ik denk doordat er een topic was over moeder zijn en borderline waarin stond dat dat niet echt een combo was, en toen voelde ik me ook weer even niet goed genoeg. Terwijl ik zou het zo graag willen, en ik weet trouwens nog steeds niet of ik nou borderline heb, of kenmerken. ik denk geen van beiden, maar alleen de emotieregulatiestoornis, maar misschien maak ik mijn nog niet bestaande kind dan ook wel ongelukkig
donderdag 26 mei 2011 om 01:13
Overigens gingen ze bij de kliniek waar ik opgenomen was er ook vanuit dat je minimum inkomen had dmv een uitkering. Merkte je erg aan het soort activiteit wat ze aanboden (er was een boekenmarkt vlak bij en voorstel was met een groepje te gaan. Met begeleiding gewoon dat doen we niet want niemand kan daar toch geld uitgeven. Krom toch?)
donderdag 26 mei 2011 om 01:15
donderdag 26 mei 2011 om 01:18
(ik slaap nog niet)
Yellow als jij goed leert omgaan met je ziekte dan kun je denk ik echt wel een goede moeder zijn. Je moet je gebruiksaanwijzing kennen.
Hier op het forum zullen de meeste mensen ook roepen dat je als manisch depressief persoon beter geen kinderen kunt krijgen, want ze kennen allemaal wel een kind dat heeeeel ongelukkig is geworden daarvan.
Maar bij GGZ zeggen ze helemaal niet dat het niet kan. Ze geven wel veel tips (bijv altijd oppas achter de hand als het even minder gaat).
En de ene borderliner is de andere niet. Er zijn er genoeg die je liever niet met kind ziet. Maar ook een aantal die je het wel zou toevertrouwen.
Yellow als jij goed leert omgaan met je ziekte dan kun je denk ik echt wel een goede moeder zijn. Je moet je gebruiksaanwijzing kennen.
Hier op het forum zullen de meeste mensen ook roepen dat je als manisch depressief persoon beter geen kinderen kunt krijgen, want ze kennen allemaal wel een kind dat heeeeel ongelukkig is geworden daarvan.
Maar bij GGZ zeggen ze helemaal niet dat het niet kan. Ze geven wel veel tips (bijv altijd oppas achter de hand als het even minder gaat).
En de ene borderliner is de andere niet. Er zijn er genoeg die je liever niet met kind ziet. Maar ook een aantal die je het wel zou toevertrouwen.
donderdag 26 mei 2011 om 01:22
donderdag 26 mei 2011 om 01:22
donderdag 26 mei 2011 om 01:27