Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Trusten Moon en andere meisjes. Ik ga ook naar hogere sferen.
He het begint allemaal met Star. Was me nog nooit opgevallen.

Ibi als je interesse er niet ligt dan onthoud je het ook niet. Scifi heeft mij altijd nog geinteresseerd
Trusten Chat lekker slapen
truste chat rust maar lekker uit van je vakantie!
Welterusten Chat.

*volgens mij heb ik chat weggejaagd met mijn scifi praatjes *

En Ibi, ja dat verwacht ik. Ik stel hele hoge eisen aan mensen die mij ophengelen (is dat een werkwoord...)
Mijn spellingscontrole geeft een fout aan bij dat woord Yellow
Ja maar jouw spellingscontrole staat vast op Nederlands ipv op Negers, want die van mij keurt het goed
hahaha lol die van jou staat op Belgisch daar komt het door
Geloof nooit dat ophengelen een goedgekeurd woord is eerlijk gezegd maar anders kun je er patent op aanvragen yellow en heel erg rijk worden en driekwart van de winst aan mij afdragen want zonder mij was je er nooit opgekomen!

Zo lig in bed, medicijnen ingenomen, badkamer opgeruimd (vuile handdoek van gisteravond in de wasmachine en shampoo en douchegel terug in de la) en heb toen maar gelijk de wasmachine aangezet en de droger leeggehaald en ontpluist en water uit de bak gemikt. Toch wel fijn om alles bij te houden. Vrijdag of morgen wil ik bed ook nog verschonen
Ik moest opeens denken aan dat ik hier een tijd geleden postte, toen ik in kliniek zat. hier op het forum bedoel ik. En toen kwam er iemand (ik zal geen namen noemen) heel moeilijk doen, en uiteindelijk had ze me geloept en begon ze in een topic opeens te vertellen dat ik in een kliniek zat en vast een uitkering kreeg (die had ik toen helemaal nog niet) en me maar moest vermannen. Ik voel me opeens nu weer zo verdrietig daardoor, stom he. Ik heb zo hard gehuild toen ik dat las.
Hoe komt het dat je daar opeens aan moet denken Yellow

En het slaat toch ook nergens op , als je in een kliniek zit dan heb je een uitkering?

Ibi zo druk nog doen voor het slapen gaan, maar misschien jou manier van ontspanning of afleiding?
Vind het wel fijn om lekker opgeruimd naar bed te gaan en overdag had ik er nu geen puf voor dus dan nu maar

wat vreemd dat je daar ineens aan moet denken yellow! Soms weten mensen gewoon niet waar ze het over hebben maar dat je dat toen moeilijk vond snap ik wel
Ik denk doordat er een topic was over moeder zijn en borderline waarin stond dat dat niet echt een combo was, en toen voelde ik me ook weer even niet goed genoeg. Terwijl ik zou het zo graag willen, en ik weet trouwens nog steeds niet of ik nou borderline heb, of kenmerken. ik denk geen van beiden, maar alleen de emotieregulatiestoornis, maar misschien maak ik mijn nog niet bestaande kind dan ook wel ongelukkig
Overigens gingen ze bij de kliniek waar ik opgenomen was er ook vanuit dat je minimum inkomen had dmv een uitkering. Merkte je erg aan het soort activiteit wat ze aanboden (er was een boekenmarkt vlak bij en voorstel was met een groepje te gaan. Met begeleiding gewoon dat doen we niet want niemand kan daar toch geld uitgeven. Krom toch?)
Nu ben ik niet 100% borderline maar ik vind mezelf een goede moeder. Op wat kleine dingetjes na maar niemand is perfect

Jij bent goed genoeg laat je niet gek maken yellow
Ach meis toch ja dat zijn moeilijke topics en levnsvragen. Toen ik nog niet zeker wist of het wijs was voor mij om kinderen te krijgen heb ik erover gesproken met iemand van de geestelijke verzorging en dat heeft mij toen echt goed gedaan. Maar voor nu is dat gewoon een totgevoel voor jou!
Hhuh wat raar Ibi, ze hebben mij nooit gevraagd naar mijn inkomen en er is ook nooit gepraat over geld. Zat jij misschien in een prive kliniek dan
(ik slaap nog niet)

Yellow als jij goed leert omgaan met je ziekte dan kun je denk ik echt wel een goede moeder zijn. Je moet je gebruiksaanwijzing kennen.

Hier op het forum zullen de meeste mensen ook roepen dat je als manisch depressief persoon beter geen kinderen kunt krijgen, want ze kennen allemaal wel een kind dat heeeeel ongelukkig is geworden daarvan.

Maar bij GGZ zeggen ze helemaal niet dat het niet kan. Ze geven wel veel tips (bijv altijd oppas achter de hand als het even minder gaat).

En de ene borderliner is de andere niet. Er zijn er genoeg die je liever niet met kind ziet. Maar ook een aantal die je het wel zou toevertrouwen.
Nee Mika gewoon in een algemene kliniek. Kreeg ook een vragenlijst voor een standaard intake voor maatschappelijk werk dus ik vraag waar heb ik dat voor nodig? Zeggen ze om zicht te krijgen op je financiën en schulden. Nou laat ik daar nou niemand voor nodig hebben die man keek helemaal verbaasd.
Thanks voor de lieve reacties

Wat betreft de uitstapjes, toen ik in de halfopen kliniek was, in december, mocht ik wel naar buiten om dingen te halen.

En in de gesloten niet nee. Maar ik had idd het idee dat de meeste mensen daar heel erg arm waren.
Hoe lang heb je er eigenlijk gezeten Yellow?
Vind ik raar Ieb ik heb nooit 1 vragenlijst ingevuld. Misschien verschilt het per gemeente?

Ik moet zeggen dat ik er helemaal niet op gelet heb of ze er arm uitzagen of zo. Ik vond ze net als ikzelf. Ik zie er niet arm uit hoor Voordat iemand het als inkoppertje wil gebruiken
2 weken in halfopen in december en januari

en 2 weken in skizoland in maart denk ik . Ik weet het eigenlijk niet meer precies
skizoland?? klinkt gezellig
Was jij toen niet hier? Toen begon ik hier met schrijven.

En ik dacht ook al niet dat je er arm uit zou zien hoor

Ibi, ik heb wel vragenlijsten ingevuld, maar niet over of ik financieele hulp nodig had

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven