Gele balk (bij reacties) achter topic?
donderdag 26 mei 2011 om 16:56
Jammer dat je geen Poll hebt gemaakt hadden we meteen gezien wie voor en tegen waren, qua aantal. TEGEN, onoverzichtelijk, klopt niet want een zonnetje is dat je het toch nog niet hebt gelezen? Maar het staat ook bij topics die ik nog nooit heb aangeklikt. Of is het van topics dat nieuw is nadat je op die pijler bent geweest?
Onhandig.
Oja, ik heb net bij Mijn Viva weer ingevuld dat ik een vrouwtje ben, zijn al mijn instellingen verdwenen. Moet je weer naar forum --> voorkeuren en alles opnieuw instellen.
Onhandig.
Oja, ik heb net bij Mijn Viva weer ingevuld dat ik een vrouwtje ben, zijn al mijn instellingen verdwenen. Moet je weer naar forum --> voorkeuren en alles opnieuw instellen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 26 mei 2011 om 17:28
quote:pearle schreef op 26 mei 2011 @ 16:47:
Dat heeft Stack Overflow verzonnen denk ik....
Ah, is dat de persoon die hoofd ICT is bij Viva?
stackoverflow@viva.nl
Dat heeft Stack Overflow verzonnen denk ik....
stackoverflow@viva.nl
donderdag 26 mei 2011 om 17:29
quote:Rainbow01 schreef op 26 mei 2011 @ 16:53:
nog erger ik zie posts vanmezelf uit2007
gelukkig nu een nieuwe nick
heel confronterend om terug te lezen bah
Dat vind ik ook echt niet leuk.
Ik gebruik al sinds het begin dezelfde nick, maar ik vind het gewoon een soort inbreuk op mijn privacy dat mensen zo ver terug kunnen kijken...
Een paar maanden terugkijken, prima, maar niet iets van 3 jaar geleden weer open kunnen klikken.
Sommige zaken zijn afgesloten en dat hoort zo te blijven
nog erger ik zie posts vanmezelf uit2007
gelukkig nu een nieuwe nick
heel confronterend om terug te lezen bah
Dat vind ik ook echt niet leuk.
Ik gebruik al sinds het begin dezelfde nick, maar ik vind het gewoon een soort inbreuk op mijn privacy dat mensen zo ver terug kunnen kijken...
Een paar maanden terugkijken, prima, maar niet iets van 3 jaar geleden weer open kunnen klikken.
Sommige zaken zijn afgesloten en dat hoort zo te blijven
donderdag 26 mei 2011 om 17:30
quote:viennas schreef op 26 mei 2011 @ 17:28:
[...]
stackoverflow@viva.nl
[...]
stackoverflow@viva.nl
donderdag 26 mei 2011 om 17:31
donderdag 26 mei 2011 om 17:33
quote:Gamayun schreef op 26 mei 2011 @ 17:31:
Pearle, men kon altijd al jaren terugkijken hoor. Dat je er nu pas achter komt is jammer, maar het was toch echt gewoon al mogelijk.
Ik bij mezelf niet.....
Op een gegeven moment stopte het altijd, de topics die werden aangegeven.
Daarom zocht ik me ook altijd te pletter naar iets waar ik had geschreven, maar dat ik niet meer precies wist waar en hoe het topic heette..
Pearle, men kon altijd al jaren terugkijken hoor. Dat je er nu pas achter komt is jammer, maar het was toch echt gewoon al mogelijk.
Ik bij mezelf niet.....
Op een gegeven moment stopte het altijd, de topics die werden aangegeven.
Daarom zocht ik me ook altijd te pletter naar iets waar ik had geschreven, maar dat ik niet meer precies wist waar en hoe het topic heette..