Gele balk (bij reacties) achter topic?

26-05-2011 16:44 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Duffe vraag maar wil het graag weten: ik kom er maar niet achter wat die gele balk betekent....
tja, geen idee eigenlijk

staat er sinds vandaag pas toch?
Zou ik ook wel willen weten. Kan er nog geen logica in ontdekken.
Oh, nu heb ik er zelf ook 1!
Ja sinds de server-verhuizing oid.
Dat heeft Stack Overflow verzonnen denk ik....
Dat betekent dat er in dat topic nieuwe reacties zijn sinds je er voor het laatst hebt gekeken...
Maar veel topics heb ik niet bekeken en dan staat er nog een gele balk achter.
Ja, het werkt dus ook niet (goed)
Ik hoop dat het een foutje is. Vind het nl niet mooi.
nog erger ik zie posts vanmezelf uit2007

gelukkig nu een nieuwe nick

heel confronterend om terug te lezen bah
Ik vind het lelijk en storend
Zijn dat niet de topics waar veel in gereageerd wordt? Als ik mobiel forum zijn de populaire topics ook oranje...
Jammer dat je geen Poll hebt gemaakt hadden we meteen gezien wie voor en tegen waren, qua aantal. TEGEN, onoverzichtelijk, klopt niet want een zonnetje is dat je het toch nog niet hebt gelezen? Maar het staat ook bij topics die ik nog nooit heb aangeklikt. Of is het van topics dat nieuw is nadat je op die pijler bent geweest?

Onhandig.

Oja, ik heb net bij Mijn Viva weer ingevuld dat ik een vrouwtje ben, zijn al mijn instellingen verdwenen. Moet je weer naar forum --> voorkeuren en alles opnieuw instellen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heel irritant en storend die gele balk. Het staat erg rommelig en lelijk.
Heel erg lelijk en irritant die gele balk.

Laat ze eerst eens de oude functies (als mijn laatste berichten enzo) repareren.

Maar als je mobiel forumt is er geen gele balk en kun je wel je laatste actieve topics op een rijtje krijgen
.
Weg met de gele balk. Inderdaad rommelig en lelijk, bovendien haat ik de kleur geel.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Als je de app gebruikt krijg je nu alleen maar de eerste pagina te zien per categorie. heel irritant!!
quote:pearle schreef op 26 mei 2011 @ 16:47:

Dat heeft Stack Overflow verzonnen denk ik....

Ah, is dat de persoon die hoofd ICT is bij Viva?

stackoverflow@viva.nl
quote:Rainbow01 schreef op 26 mei 2011 @ 16:53:

nog erger ik zie posts vanmezelf uit2007

gelukkig nu een nieuwe nick

heel confronterend om terug te lezen bah

Dat vind ik ook echt niet leuk.

Ik gebruik al sinds het begin dezelfde nick, maar ik vind het gewoon een soort inbreuk op mijn privacy dat mensen zo ver terug kunnen kijken...

Een paar maanden terugkijken, prima, maar niet iets van 3 jaar geleden weer open kunnen klikken.

Sommige zaken zijn afgesloten en dat hoort zo te blijven
quote:viennas schreef op 26 mei 2011 @ 17:28:

[...]

Ah, is dat de persoon die hoofd ICT is bij Viva?

stackoverflow@viva.nl
Pearle, men kon altijd al jaren terugkijken hoor. Dat je er nu pas achter komt is jammer, maar het was toch echt gewoon al mogelijk.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:Gamayun schreef op 26 mei 2011 @ 17:31:

Pearle, men kon altijd al jaren terugkijken hoor. Dat je er nu pas achter komt is jammer, maar het was toch echt gewoon al mogelijk.

Ik bij mezelf niet.....

Op een gegeven moment stopte het altijd, de topics die werden aangegeven.

Daarom zocht ik me ook altijd te pletter naar iets waar ik had geschreven, maar dat ik niet meer precies wist waar en hoe het topic heette..
Kan wel polletje maken MV maar volgens mij is functie nog steeds niet duidelijk/goed werkzaam!
En verleden nu inderdaad makkelijk door te scrollen. Vervelend voor oudgedienden (en een beetje voor mij omdat ik dan nog langer hier zit te koekeloeren ;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven