Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Bruine beer in het blauwe huis is ook een poppenserie over een bruine beer (duh) en die woont samen met een poes, klein beertje en een muis dacht ik. Het staat ook op youpietube
Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, maar het komt allemaal goed.

Toen je zwanger was van M twijfelde je vast ook en dat gaat ook goed.

Tuurlijk word het een stuk drukker, maar ik ben van mening dat ook daarin je een weg zult vinden.

Fijn dat alles zo goed gaat!
Char, spannend

Leo, zodra er iets is, schaatsen extra nieuws vervalt vaak sesamstraat om half 6. Soms is het dan op ned 3. Ik heb altijd wel 1 aflevering op de recorder staan, ideaal zo’n ding

En t komt helemaal goed met 2 kindjes hoor!

Net even boodschappen gedaan met j1 hij vindt het altijd wel leuk om mee te gaan. Vriend poetst nu zn tanden en dan gaat hij zo op bed.

Heb rijstebloem voor J2 gehaald, eens kijken of we de nachten daar wat regelmatiger mee krijgen. Nu is het de ene keer een hele lange nacht en de andere keer weer korter. Ben benieuwd wat hij ervan vindt, hij toont verder nog totaal geen interesse in bijvoeding.
Ben niet meer gebeld dus hoor morgen meer. Afwachten!

Verder geen nieuws hier... Ga vroeg op bed ben moe.
Ik hoop voor je dat het gaat lukken met de rijstebloem... hier hielp het wel aardig.

M. ligt ook op bed, die is moe van haar extra dag op het kdv. Vriend is nog aan het werk....

En ik ben ook moe van mijn klantenbezoek, heb meer in de auto gezeten dan dat ik daar ben geweest
Zo, hier ligt H ook net op bed, beetje laat maar we waren nog even in de stad, ik heb een nwe telefoon gescored, nu nog een abo regelen en dan kan ik straks ook mobiel online!

Wihoe!

Leo, ga jij nu straks na je bevalling/verlof ook op zoek naar werk of blijf je thuis?

Char, jammer dat je nog niets gehoord hebt.

En ik blijf het apart vinden dat jullie kindjes al echt tv kijken, H kan het echt niet boeien. Ik weet dus ook echt niet hoe laat sesamstraat oid op tv is.
Ja, M. kijkt echt tv.. heel interessant vindt ze het. Maar ze zit geen uuuuuuuuuren te kijken hoor, dat nou ook weer niet.
mss moet ik me vooral ook zorgen maken dat H er nooit naar kijkt, die loopt er gewoon aan voorbij.

Moom, en, wordt A fotomodel? Wel leuk, maar volgens mij gaat er wel veel tijd in zitten, heb er wel eens een stukje over gelezen en het waren vooral kinderen van niet werkende-moeders. Is nl. meestal lekker midden op de dag enzo.
Wees blij dat ze er niet naar kijkt. M. is al op het punt aangekomen dat ze hem gewoon zelf aanzet...
Trouwens, vriend word morgen 30. Iemand nog versier tips voor buiten?
H zet hem hier wel eens uit als wij televisie kijken
H. is gewoon anti tv !!!
A gaat helemaal uit zijn plaat bij beelden die hij vaak ziet op tv. Zoals het ph!ll!ps logo als je de tv aanzet. of de leaders van ned 1/2/3 of het totziens op zappelin liedje. grappig om te zien is dat. Voor een hele aflevering van sesamstraatjes heeft ie nog te weinig concentratie. Ik miste het wel. Had gehoopt op een nieuwe 'stuntkip'.

En GW, ik schrijf hem niet in bij een buro hoor. Daar heb ik idd geen tijd voor. Maar dit is mss wel grappig, fotoshoot voor kinderkledingmerk. Atje the camera, dus wat dat betreft I leave the real stuff to Pienmini!
Oh, is pienmini ingeschreven? Denk wel dat het leuk is om je kind terug te zien in de reclame ofzo. Maar ik heb er zelf geen zin in om daar tijd aan te besteden, daarvoor is mijn vrije tijd te kostbaar. Dus tenzij H het over een paar jaar graag zou willen (denk ik niet want ik vind haar geen heel erg meisje-meisje) ga ik mijn tijd er niet aan besteden.
F. vindt Bumb@ wel erg leuk (en ik ook wel, stiekem..) Vooral deze, met de condoompjesdans.. Hilarisch!! link

Maar ze vindt vooral het liedje leuk.. Ze reageert sowieso sterk op muziek, gaat ze zo schattig "dansen".

GW, duitse tv is ook verschrikkelijk, misschien snapt H. dat nu al..

Speec, nog gefeliciteerd met je aanstelling!! Wat fijn! Voorbij jaarlijkse stress!! (en natuurlijk mogelijkheid om nog hele kinderboerderij bijelkaar te maken..!)

Leo, grappig hoor, ineens in NL. Zijn jullie alweer helemaal gesetteld? En alweer 35 weken, jemig, wat gaat dat hard! Spannend hoor!
heb nieuwe foto's op mijn haaif gegooid, volgens mij zie je ze alleen niet op de hoofdpagina? heb daar altijd ruzie mee.
nog een keer gedaan, nu staan er wel een paar op de hoofdpagina
Super fotos Moom!

Ik ga slapen, ben moehoe! Tot morgen!
Leuke foto's moom,

ik moet eigenlijk binnenkort ook weer eens mijn camera leegtrekken.

Net spullen bij elkaar gezocht, gaan dit weekend naar NL, wordt gezellig druk, zus + family komen ook, dus campingbedje moet mee. Twijfel nog een beetje wanneer ik ga rijden, man gaat vanuit zijn werk al naar mijn ouders omdat hij vlak in de buurt een laatste opdracht heeft, dus zit alleen met H in de auto, wil eigenlijk om 7 uur gaan rijden en haar dan slapend overpakken, alleen hebben we dat sinds ze een kleine baby was niet meer gedaan. Dus ben wel benieuwd of dat goed gaat uitpakken.
het was voor mij ook al een tijd geleden! en zal even wat foto's schieten dit weekend als ie bij vent op schoot zit oid, dan zie je (duuv) dat hij toch ook heel erg op vent lijkt.

gaat hier altijd wonderbaarlijk goed, gw, uit stoel in bed, ook na zwemmen bijv.
Normaal laat ik haar in de cosi zitten, maar dat is voor een hele nacht mss minder geslaagd
ebp, 6.10
Morgen!

Char, al nieuws? En gefeliciteerd met vent! Mooie dag om jarig te zijn, mijn vent is ook jarig ;)

fijn weekend gw!

O ja, vergeten jullie niet in te zetten op de zwarte lotto? we hopen het maandag te weten!
Nou, t is dat ik geen zin had om met een krijsend kind mijn EBP op te eisen.. T was hier 5:00 uur.. En vannacht 1:00 uur.. Hoe kan het toch dat altijd wanneer je echt echt echt moe bent, je kind besluit dat je echt nog met wat minder slaap kunt..?

Heb vanavond oppas geregeld zodat vriend en ik uit eten kunnen, maar weet niet of ik daar wel zin in heb.. Lekker in bed een dvdtje kijken klinkt een stuk aanlokkelijker..

GW, heeft H al een bocheltje van die nacht in de cosi..? Veel plezier in het mooie NL!
Goedemorgen!

Duuv: jij ook gefeliciteerd met vriend/man!

S is dol op b@bytv. Zit ze nu ook te kijken, ideaal!

Verder nog geen nieuws hier.

Ga straks naar winkel. Test kopen.

Als ik dan morgen nog niet ongesteld ben ga ik weer testen...

Dit is echt killing.

Heb wel buikpijn, maar darmen zijn ook van slag door 2 dagen ongezond eten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven