Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
En hier ook beroerde nacht. S is ieder uur wakker geweest.

Gelukkig is het maar één nacht, dus niet heel erg.

En euh, ben w moe, maar meer lui achtig..
Spannend char, jammer dat je niet gelijk weet waar je aan toe bent he? Ben je wel vaker zo over tijd geweest?

D is hier gek op sesamstraat en zappelin, vooral de wereld is mooi..
A heeft hier keurig tot 7.wd geslapen! Hij hoest wel weer beetje. Hoop zo dat hij niet weer ziek wordt! Hij is nu weer druk omhoog omlaag aan het gaan in de box.
7.15 dus

Welke mobiel is t trouwens geworden, gw?
Goedemorgen.

Char gefeliciteerd met vriend!

Duuv ik zeg een meisje!

En ik ben voor een meet!

I. zit met getuite lippen te wachten om kusjes te geven, dus ik kom later weer terug vandaag
Duuv: één keer eerder en dat is iets meer dan twee jaar geleden
Gw, J1 kan de tv ook niet lang boeien een aflevering sesamstraat is lang genoeg. Is eigenlijks het enige wat hij echt kijkt, verder niet. Ja umizomies vindt hij ook wel leuk, maar dat vindt ik echt een verschrikkelijk programma, dus zet ik zo min mogelijk ervoor. Hij wil ook alleen maar samen tv kijken, hem voor de tv zetten om zelf iets te kunnen doen werkt niet. Vindt het wel een lekker rustmomentje zo net na het avondeten.

Char en duvel, gefeliciteerd met jullie mannen!

Char, een test moet of gewoon positief zijn of negatief maar dan direct ongesteld dit is killing

Kath, even zin maken voor t uit eten gaan, als je er bent is het vast hartstikke lekker om weer even samen met vent eruit te zijn

Hier een goede nacht gehad. J1 was rond 7 uur wakker en J2 rond 8 uur
hoi hoi, leuke dag gehad gister, laat thuis, N dikke koorts en loopoor. Ben nu dus thuis met 'r. ze heeft trouwens wel tot 07.45 uur geslapen, maar dat was per ongeluk denk ik.
zo, even ilske op de kast jagen. *gna gna gna

hoooooooooi iedereen!

beck, ik hoorde net in zwembad dat het soms eerst erger wordt na de buisjes, en dan pas beter. had ik nog nooit gehoord! maar wellicht bij N nu ook het geval. Ben je erg brak?
Ik ben niet brak in het feit dat ik veel heb gedronken want dat is niet zo. Maar ik ben wel brak in het feit dat ik en laat thuis was en daarna de rest van de nacht naast mijn dochter heb gelegen.
Hooooiiii allemaal!

Hier de werkdagen er weer opzitten! Nu 4 daagjes vrij!

Ook wel nodig, want moe moe moe, en sinds een paar dagen ook bijna de hele dag misselijk (gelukkig nog niet overgeven, *ff afkloppen*)... Verder alles goed hier!

Vanmorgen was het hier maar liefst 7.30! Zooo heerlijk, was alweer even geleden!

Char en Duuv: gefeliciteerd met jullie mannen!

TV: heeft T ook nog niet echt interesse in, het enige waar ze helemaal gek van is, is Bobo! Zodra ze het liedje daarvan hoort, rent ze meteen naar de bank en gaat zitten om te kijken. Voor de rest interesseert het haar niet zo...
Update: nog geen bloed. Auto stuk dus kan geen test halen..
quote:vcharlotte schreef op 27 mei 2011 @ 13:39:

Update: nog geen bloed. Auto stuk dus kan geen test halen..Lopen, fiets, bus, trein (of combinatie)...!
Is 6 km, dus lopen beetje ver en voor fiets waait het hier te hard.

Zo goed is conditie nog niet.

Vriend zei het weekend af te willen wachten. Denk dat ik daar maar in mee ga.

Hebben veel te doen, dus misschien breekt het door als ik er minder aan denk óf weet ik maandag eigenlijk al genoeg.
Ongesteld
eindelijk char, heb je tenminste duidelijkheid!
Inderdaad. Ben beetje teleurgesteld, maar ergens ook wel opgelucht...
Verdorie, heb me toch een kramp!
Heb hier een meisje met 39.8 graden koorts in de doek zitten. zo zielig weer.

Fijn charlotte weet je eindelijk waar je aan toe bent.
Zo, ik meld voor de rest van het weekend af, ga zo nog even wat met mijn dochter eten en dan vertrekken we om uur of 7 richting NL.

Char, maar wel fijn dat je in ieder geval duidelijkheid hebt.

(en je een fietstocht van 6km tegen de wind in bespaard is gebleven )

Moom, ik heb een samsung galaxy ace gekocht. Maar hij zit nog in de verpakking, moet eerst mijn prepaid omzetten zodat ik me straks niet blauw betaal en dat kost natuurlijk even tijd....

Ik had bij duuv geloof ik al ingezet, ik dacht weer een jongetje.

Kath, veel plezier vanavond, soms moet je je er ook gewoon even toe zetten, anders wordt je een couch-potato

Becky, krijgen we nog een foto verslag op de haives van gisteren? Ze hadden trouwens wel een goede dag uitgekozen, mijn ouders waren gisteren 45 jaar getrouwd!
becky, in de draagdoek? Dragen met koorts wordt eigenlijk afgeraden, dus pas je wel op. En vooral een want j*zus, wannneer houdt het nu eindelijk eens op?
GW ik heb hem meteen af gedaan. Foto's komen nog oke? Ons internet is erg traag vandaag.

Moet N ook nog eten geven zal wel weinig lusten. Heb de derma silk pakjes binnen. Fijn voor N.
Veel plezier trouwens GW van het weekend.
Beterschap voor N.
N heeft vandaag weer een keer of zes/zeven minstens vier stapjes achter elkaar gezet. Volgens mij is het begonnen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven