Goede dag, slechte dag .. Deel 3
donderdag 26 mei 2011 om 23:54
Ja erg hè chat. Kreeg van de week wel een brief van de verzekering dat ik nog moest betalen bleek dat ze het van Patrick zijn rekening af hadden proberen af te schrijven. Heb nu dus eindelijk de gegevens en heb ze gelijk gebeld en zodra het geld binnen is kan ik een afspraak maken dat ze hem komen halen krijg vervangend toestel en valt binnen de verzekering gelukkig
donderdag 26 mei 2011 om 23:55
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 23:40:
Panter wat heeft je huisarts wel voor je kunnen betekenen?
Wat klote dat je ex je niet met rust laat!
Hier zijn ook veel vrouwen die laat wakker zijn of juist in de avond de behoefte hebben om te schrijvn je bent altijd welkom
IBI, dankjewel!
Ja het is te erg voor woorden. Ik had wel verwacht dat hij mijn besluit de relatie te stoppen niet echt leuk zou vinden, alleen dit had ik niet gedacht. zal later misch meer over vertellen (btje bang voor herkenbaarh geworden ivm deze omstandigheden dus)
Heb jouw verhaal ook btje gelezen hier op jullie topic. Ik heb vreselijk veel respect voor je enorme doorzettingsvermogen.
Panter wat heeft je huisarts wel voor je kunnen betekenen?
Wat klote dat je ex je niet met rust laat!
Hier zijn ook veel vrouwen die laat wakker zijn of juist in de avond de behoefte hebben om te schrijvn je bent altijd welkom
IBI, dankjewel!
Ja het is te erg voor woorden. Ik had wel verwacht dat hij mijn besluit de relatie te stoppen niet echt leuk zou vinden, alleen dit had ik niet gedacht. zal later misch meer over vertellen (btje bang voor herkenbaarh geworden ivm deze omstandigheden dus)
Heb jouw verhaal ook btje gelezen hier op jullie topic. Ik heb vreselijk veel respect voor je enorme doorzettingsvermogen.
donderdag 26 mei 2011 om 23:56
donderdag 26 mei 2011 om 23:57
donderdag 26 mei 2011 om 23:58
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 23:54:
Ja erg hè chat. Kreeg van de week wel een brief van de verzekering dat ik nog moest betalen bleek dat ze het van Patrick zijn rekening af hadden proberen af te schrijven. Heb nu dus eindelijk de gegevens en heb ze gelijk gebeld en zodra het geld binnen is kan ik een afspraak maken dat ze hem komen halen krijg vervangend toestel en valt binnen de verzekering gelukkigNou, maar goed dat je een vervangend toestel krijgt. Hoe moet het anders, onderweg, in bed etc moet je toch ff het internet op kunnen. Het eerste wat ik doe als ik mn ogen open 's morgens. Op de aaifoon!
Ja erg hè chat. Kreeg van de week wel een brief van de verzekering dat ik nog moest betalen bleek dat ze het van Patrick zijn rekening af hadden proberen af te schrijven. Heb nu dus eindelijk de gegevens en heb ze gelijk gebeld en zodra het geld binnen is kan ik een afspraak maken dat ze hem komen halen krijg vervangend toestel en valt binnen de verzekering gelukkigNou, maar goed dat je een vervangend toestel krijgt. Hoe moet het anders, onderweg, in bed etc moet je toch ff het internet op kunnen. Het eerste wat ik doe als ik mn ogen open 's morgens. Op de aaifoon!
donderdag 26 mei 2011 om 23:59
vrijdag 27 mei 2011 om 00:01
Ja precies chat laatste wat ik doe als ik slaap is jullie vervelen en daar begin ik met het opstaan direct weer mee. Haha moet dan toch aan Patrick denken die vond dat ik te veel op Viva zat dus afgesproken laptop niet meer mee te nemen naar bed. Maar ja toen kreeg ik een iPhone en ja dat is toch echt geen laptop haha dat gezicht van hem toen ik dat tegen hem zei goud waard echt waar