Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Jooles: fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! dat verzet je zinnen ook weer even! Den Haag is leuk ja. Ben er afgelopen jaar voor mijn afstuderen veel geweest, wat zoveel inhield als s ochtends de trein uit rollen zo de KB in en eind van de middag zo weer terug de trein in. Toen ik er voor het laatst was om nog wat boeken terug te brengen (een historisch moment natuurlijk ) heb ik de stad eindelijk eens goed bekeken en dat beviel goed!

Jooles, ben je al langs de psycholoog geweest?

Spees: ik vertrek 10 februari. Vandaag is het jouw laatste dag en dan eindelijk rust toch? Heerlijk!

Hoe is het met de rest?
Buikverhaal in de AK.
@Lamoon: Dan mag je ook al aftellen!!! Leuk hé!!!! Ik vertrek 6 dagen na jou, ben dan eindelijk voorgoed illegaal op dit topic!!!
Hey Jooles klinkt als een leuke dag! Den Haag is mijn favoriete stad!!

Taromit, is 't allemaal gelukt met de scheiding?

Fijn Spees dat er nu eindelijk een einde komt aan de drukte!!!

La Moon, wauw!!!

Aangezien ik de komende drie weken twee tentamens heb en 5 papers a 10-15 pagina's moet inleveren, hou ik 't even kort -]
Marg, succes met leren!

Jooles, tuuurlijk is Den Haag een leuke stad \\:-)//

Voor Jooles en Spees. Ik heb zo'n berichtje gestuurd om "vriendjes" met jullie te worden, hebben jullie dat niet ontvangen? Ik had er nog wat extra's bijgezet maar volgens mij is het niet helemaal goed overgekomen.
La Moon, wow 10 februari is al snel zeg! Ben benieuwd, ga je ook een blogje bijhouden?

Spees, nog 1 nog 1 nog 1 nog 1 nog 1 nog 1 nog 1!!!!

Fille, hoe gaat 't met je spieren?

Zit hier prinssessenheerlijk op mijn nieuwe stoel. Nou ja, nieuw. Mijn vader heeft een nieuwe, ik heb de "oude". Zo'n grote leren bureau stoel. Nu nog wat leuk thuiswerk erbij
quote:Margaretha2 schreef op 16 januari 2008 @ 21:37:

Taromit, is 't allemaal gelukt met de scheiding?

De scheiding komt voor op 12 februari en de 16e vertrek ik terug naar huis...
Eindelijk... RUST!

Ik ga nu slapen, verslag komt morgen weer wel..

x
Fijn spees, welterusten
La Moon, ben gisteren bij de psycholoog geweest. Was een eerste intake gesprek (heb volgende week een tweede, met een psychiater, omdat ze een goede diagnose willen stellen, dus twee zien meer dan één, enz) en dat ging erg goed. Zij vond dat mijn hele verhaal, inclusief symptomen klonk naar een werkgerelateerde burn out en ook vond ze dat mijn LDR (die kwam natuurlijk ook aan bod) er niet zo veel, zo niet niets, mee te maken heeft. Erg fijn om te horen natuurlijk, dat laatste! Ben benieuwd naar volgende week, ik mag iig niet naar werk totdat de gehele diagnose en behandelingsplan is opgesteld.

Cadi, nee, heb idd geen berichtje gehad om "vriendjes" te worden. Net nog een keer gekeken. Je kan alleen privé berichten sturen naar iemand, die je vriend is, of niet? Ik ga zo even proberen om jou een bericht te sturen, misschien lukt dat...

Spees, ik ben blij voor je! Ben benieuwd naar je "verslag"

Ga zo lekker sporten (mijn 1e opdracht is nl minimaal 4x per week minimaal 30 min bewegen, maar dat gaat wel lukken) en daarna als "beloning" een chatdate met lief.

Tot later!
Cadi, ik sluit me bij Jooles aan, niks ontvangen van je helaas.. Ga zo proberen om vriendjes met je te worden, kijken of dat wel lukt..

Goed, zoals vannacht beloofd, mijn verslag.. Was een heftig dagje gisteren. Overdag nog vrij relaxt, rustig voorbereid op onze ledenvergadering, vrijwel geen stress.

Vergadering begon om half 8, ik moest ergens rond half 9 een presentatie houden over onze financiële stand van zaken, en dat ging ook gewoon erg goed. Kreeg wat pittige vragen maar wist die allemaal goed te beantwoorden. Daar kreeg ik later na afloop zelfs nog complimenten over!

Na de pauze vertelde onze voorzitster meer over de voorgenomen fusie, waar later op de avond over gestemd werd, en toen vertelde ze dus ook dat ik zou stoppen met het bestuur. Dit was op voorhand nog bij bijna niemand bekend, omdat anders de raarste verhalen de ronde gaan doen. Op deze manier hadden we dat toch wel beter in de hand. En ondanks dat ik erg toe ben aan de rust, was dat toch wel een heftig moment. Toen in de pauze daarna vrienden/commissiegenootjes naar me toe kwamen heb ik heel hard mijn best moeten doen om niet te gaan huilen. Na afloop van de vergadering ook nog even mee gegaan om wat te drinken, en daar vooral veel hele leuke gesprekken gevoerd, maar ook eentje waardoor ik het bijna weer te kwaad kreeg. Al met al een emotioneel avondje.. want ondanks dat ik me er de laatste tijd zo klote heb gevoeld, heb ik er toch ook een hele leuke tijd gehad.

En nu zit ik dus thuis.. Ga straks even lekker verse broodjes halen bij de bakker en vandaag lekker niks doen voor de rest..

Vriendjelief komt vanavond ook thuis van werken in Engeland, dus kan hem ook weer fijn even spreken.

x
Jooles, fijn om te horen dat je LDR er niks mee te maken heeft!

Ben benieuwd waar bij mij de internist volgende week mee aankomt, als ie überhaupt iets verzint.

Hoe was het sporten trouwens?
Spees: eindelijk! Gelukkig kan je ook terugkijken op een mooie periode, maar ga nu eerst maar eens genieten van lekker niets doen!

Jooles: inderdaad fijn om te horen dat het niets met je LDR te maken heeft (wist je natuurlijk al, maar toch wel fijn de bevestiging). Rust ook nog even lekker uit.

Taromit: leuk ja het aftellen en het is echt al dichtbij he?!

Marg: heel veel succes, tis nogal wat!

Cadi: wel een idee inderdaad, een blogje. Iedereen om me heen vraagt zo'n beetje of we wel blijven mailen, dus ja, waarom niet alles op een blog. Zal er even over nadenken..

10 februari is idd wel heel dichtbij! Hoewel de plannen er al lang waren, krijg ik nu pas het idee dat het wel heel echt wordt. Moet ook eigenlijk nog heel veel regelen enz. Vanaf deze week werk ik al niet meer (hoef totaal nog maar 2 dagen), maar heb tot nu toe vrijwel niets gedaan. Had ik ook wel nodig na stress-periode, maar ja, het komt allemaal niet aanwaaien! Vandaag al wel al nieuw paspoort aangevraagd en ga maar eens proberen vandaag nog meer nuttigs te doen.

Tot later!
Ja na 3 maanden zo ver van elkaar te hebben gezeten, lijkt het net of ik morgen al naar huis kan
Spees en Jooles, vraag even bovenaan deze pijler bij Moderator, of de Angel jullie mailadressen aan mij e/o Cadi wil geven.

Voor de rest nik ste melden. Wel gelezen.

Knuffels enzo.
Kjong, heb de de Angel gevraagd. Daar stond trouwens ook een vraag mbt dat "vriendjes maken" en priveberichten uitwisselen, dat schijnt (nog) niet te kunnen :-S

Spees, sporten was lekker. Maar dat was dan ook het enige positieve aan vandaag. Vandaag belde nl ook de arbodienst, en die miep was niet de aardigste en behulpzaamste...chatdate met lief was ook niet om over naar huis te schrijven, verbinding heel slecht, waardoor we elkaar niet goed konden verstaan (voice messenger) waardoor er weer allerlei misverstanden gebeurden en ik uiteindelijk heel pissig werd. Nou ja, volgende keer maar weer telefoon, dat werkt toch beter, alleen jammer dat je elkaar dan niet kunt zien

Ook nog bijna een uur met Vodafone aan de telefoon gezeten, ivm verkeerde rekening. Dat duurde eeuwig voordat ik ze dat eindelijk aan hun verstand gepeuterd had...terwijl dus ook de verbinding een keer verbroken werd, moet je je hele verhaal weer doen enz.

En ja, ook weer feest met de Expert! Misschien herinneren jullie je nog: mijn nieuwe tv was na 30 dagen al stuk, heel gedoe met leen tv, denigrerede meneer van de Expert...Enfin, de tv is nog steeds niet gemaakt. Zou aanvankelijk 2 weken duren. Is nu 2 maanden, dus dubbel zo lang als dat ik die tv ooit in huis heb gehad. Maar dat terzijde. Heb ondertussen al een aantal keren gebeld. En jawel, gisteren een brief dat ie eindelijk klaar was. Gebeld om een afspraak te maken dat ze m komen brengen (is me ter compensatie aangeboden omdat het zo lang duurde, scheelt mij weer een taxirit), zou morgen worden, tussen 9 en 13 uur. Prima. Bleek ik net een voicemail te hebben van de opperbaas daar: mevrouw, wilt u mij even terugbellen ivm de reparatie van uw tv, dat ziet er niet goed uit. Hoezo, ziet er niet goed uit?! Maar meneer is er vandaag niet, dus kan morgen ochtend pas bellen...

Pfff, wat een hoop irritant klein leed, zeg!
Jooles, een psychiater zelfs! Toch wel fijn, ondanks dat je het ook wel wist, dat iemand zegt dat je LDR er niets mee te maken heeft.

Spees, lekker dat het achter de rug is. Vervelend om afscheid te nemen natuurlijk, maar je hebt vast de juiste beslissing genomen.

Marg, wauw dat is veel. Succes.

Cadi, lekker zo'n stoel.

En hier, nog maar 1 nachtje. 24 en een half uur. Dus ik ga nu wijnnippend en wie-is-de-mol-kijkend mijn tas inpakken. Berliner maakt zelfs de badkamer al schoon. Ik wist niet dat hij het in zich had. Dat weet ik nog steeds niet trouwens. Eerst zien dan geloven!
Nog 1 nachtje?! Jij meldt 't gewoon zo kort mogelijk van tevoren.

Ik heb 'n hele slimme zet gedaan. Not. Heb R. dat stomme hyves-spelletje laten zien straks en hij kon meteen niet meer ophouden.

En Wie is de Mol?

Kweet 't niet! Wel jammer dat Georgina eruit is, vind haar wel 'n zeer amusant typje. Rianne: wist je dat 't nu in Mexico is?

Jooles: kan me voorstellen dat die bevestiging dat 't niet aan de Chinees ligt toch wel even fijn is.

Spees: helemaal klaar, en nu effe koest houden.

La Moon: misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat ga je doen als je daar bent? Heb je werk? Of eerst effe samen vakantie?

Kjong: hou je knuffels lekker zelf, ik krijg ze namelijk dagelijks gratis en voor niks, zoveel dat ik ze beter weg kan geven.
Ja ik kijk het via internet. En kijk nooit op de wie is de mol site voordat ik het gekeken heb om niet te weten wie er uit is. Maar nu weet ik het toch. Bedankt isiss :p

Verder knuffel voor allen, later meer!
Koest houden en rustig aan doen is vandaag goed gelukt.. Heb geslapen, tv gekeken en gelezen, en dat was het eigenlijk wel..

Ben net met een vriendin lekker uit eten geweest, bij wereld-eetcafe hier in de stad. Erg lekker gegeten, vooral het toetje dat heel toepasselijk 'death by chocolate' heet en bestond uit chocolade-brownie met chocoladesaus en chocolade-ijs.. zoooo lekker! En het was gewoon supergezellig, ook niet onbelangrijk..

Vriendjelief smste vanavond dat er vanmiddag vliegtuig noodlanding heeft gemaakt op London-Heathrow, waar ie aan het werk is deze week. Vanavond zouden ze eigenlijk terugvliegen naar Bonn, maar vlucht is gecancelled. Baal ik toch wel behoorlijk van, want had echt gehoopt eventjes z'n stem te horen, ook al was het dan pas laat vanavond.. Nu gaat er morgenochtend pas weer een vlucht, en moet ie daarna ook gelijk werken

Fille, nog 1 nachtje! wat leuk! Veel plezier iig daar, maar dat gaat vast wel lukken. Hoe lang blijf je eigenlijk daar?

Jooles, balen zeg van die slechte verbinding. Lijkt wel besmettelijk, hier ligt internet er de hele dag ook om de haverklap uit. Maar hoe kan de reparatie van de tv er niet zo goed uitzien als je al wel een brief hebt gehad dat ie klaar was? Hebben ze hem onderweg dan weer kapot weten te maken ofzo?

Margh, succes met alle tentamens en essays! Gaat vast helemaal goedkomen!

Krijg net even update van J. Ze hebben vanavond toch nog een vlucht, weliswaar naar Frankfurt ipv Keulen/Bonn, maar toch..

Ga nu nog even een Angel stalken over dat vriendjes-gedoe en daarna kruip ik weer lekker onder de wol.

Welterusten en een dikke knuffel aan iedereen.
quote:rianneplaya schreef op 17 januari 2008 @ 22:49:

Ja ik kijk het via internet. En kijk nooit op de wie is de mol site voordat ik het gekeken heb om niet te weten wie er uit is. Maar nu weet ik het toch. Bedankt isiss :p

Sorry!
Fille: alvast heel veel plezier straks!

Isiss: had ik ook nog niet verteld hier wat is daar straks ga doen. Ga inderdaad eerst paar weken samen vakantie vieren (in 'ons' huis ), maar daarna moet er natuurlijk wel gewerkt worden. Ik heb nog geen werk, maar ik heb daar altijd gehoord dat dat geen groot probleem is als je je talen een beetje spreekt. Ik wil dat eerst wel eens zien natuurlijk, maar ik maak me (nog) niet echt hele grote zorgen over.

Wat is dat trouwens voor een spelletje dat je aan R. hebt laten zien?
Spees goed om te horen dat je rustig aan doet! Vooral niks gaan overhaasten.

Isiss: Maakt niks uit hoor, vind het nog steeds leuk om te kijken

Hier alles nog beetje raar en triestig in verband met mijn opa. Verder geen zin om het erover te hebben.
Wat 'n rust hier!

Rianne: de mol al gezien?

La moon: dat bubble-spelletje. Maar R. snapt computers niet en weet dus ook niet waar ie 't kan vinden. Hij weet nu alleen hoe hij moet msn-en, mailen en arabische films via 'n site kijken. Voor de rest niks, en probeert ie ook niks omdat ie -net als 'n bejaarde- denkt dat ie vanalles kapot maakt als ie te veel in de rondte klikt.

Heel goed. :-)

Marg: lukt 't met schrijven e.d.? Je bent streng, je komt ook echt niet effe tussendoor langs hier?

Fille: intussen weer te laat, maar toch veel plezier bij de Berliner natuurlijk.

Speeseend: nou ben ik 't effe kwijt: je woont toch niet samen, je vriendje woont toch ook in Duitsland? Maar hij komt wel af en toe langs vliegen?

Celtic: hoe is 't op de roze wolk? Kom 'ns af en toe updaten bij je ouwe vriendinnetjes!

En hoe'st met de rest?
Isiss: ik woon inderdaad niet samen, vriendje woont gewoon in Duitsland en ik gewoon in Nederland. hij is nu weer thuis, in duitsland, na een week werken in Engeland waar ie geen internet had en van waaruit bellen onbetaalbaar is. Ben dus heel blij dat ie vandaag weer thuis was, en ik hem 'gewoon' weer even kon spreken via skype, mét bewegend beeld zelfs vandaag.. Zeker na zo'n toch best wel heftig weekje als afgelopen week wel errug fijn..

Hij komt trouwens volgende week weer in het echt langs! :-D

Bubble-spelletje? Ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat. Kan iemand mij van een link voorzien?

Kjong & Cadi, heb Angel gevraagd om jullie mijn emailadres te geven..

Nu nog even in het algemeen.. Vriendjelief is binnenkort jarig, en heb eigenlijk niet zo veel ideeën wat ik hem nou weer moet geven. :-s Hebben jullie misschien nog ideeën?

Ga nu slapen, morgenvroeg naar ouders toe. Ga ik daar verder met bijslapen en uitrusten.

welterusten en fijn weekend allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven