bloed ontlasting
zaterdag 28 mei 2011 om 17:43
zaterdag 28 mei 2011 om 17:44
zaterdag 28 mei 2011 om 17:44
Het kan zijn dat je aambeien hebt, of een schuutje in je anus...
niet dat ik je bang wil maken, maar het kan ook zijn dat er iets goed mis in je darmen(tumor bijv.)
dus idd dat betekend maandag ff naar de huis arts voor te laten controleren...
succes maandag
niet dat ik je bang wil maken, maar het kan ook zijn dat er iets goed mis in je darmen(tumor bijv.)
dus idd dat betekend maandag ff naar de huis arts voor te laten controleren...
succes maandag
Don\'t dream your life, but live your dreams
zaterdag 28 mei 2011 om 17:45
Deze ene zin geeft te weinig informatie om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Ik snap ook nooit zo goed dat mensen dit soort vragen hier neerzetten. Zoveel "diagnoses", zoveel aannames, ik zou er bloednerveus van worden.
Als je wil weten wat het zou kunnen zijn of maak je je ongerust, bel dan de HAP. Zij zullen je uitgebreid bevragen en je advies geven. (of laten komen als dat nodig is)
Sterkte,
Groetjes,
NannieB (werkt op de HAP)
Ik snap ook nooit zo goed dat mensen dit soort vragen hier neerzetten. Zoveel "diagnoses", zoveel aannames, ik zou er bloednerveus van worden.
Als je wil weten wat het zou kunnen zijn of maak je je ongerust, bel dan de HAP. Zij zullen je uitgebreid bevragen en je advies geven. (of laten komen als dat nodig is)
Sterkte,
Groetjes,
NannieB (werkt op de HAP)
zaterdag 28 mei 2011 om 17:57
zaterdag 28 mei 2011 om 17:58
zaterdag 28 mei 2011 om 18:03
Dat vind ik altijd zo ontzettend stom he, "ik durf niet naar de dokter". Waar zit die vent er dan voor? Denk je nu echt dat die man nog nooit een blote kont gezien heeft? Of dat je de enige bent met bloed bij de ontlasting?
En zolang je verder nergens last hebt hoeft er niks aan de hand te zijn, maar het kan wel.
En blijkbaar maak je je zorgen, anders post je hier niet. Dus niet zeiken en naar de huisarts.
Overigens heb ik het ook wel eens, beetje een aambei ofzo denk ik dan. Maar ik maak me er geen zorgen om
En zolang je verder nergens last hebt hoeft er niks aan de hand te zijn, maar het kan wel.
En blijkbaar maak je je zorgen, anders post je hier niet. Dus niet zeiken en naar de huisarts.
Overigens heb ik het ook wel eens, beetje een aambei ofzo denk ik dan. Maar ik maak me er geen zorgen om
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 28 mei 2011 om 18:05
Aambei
darmontsteking
darmperforatie
Tumoren
gescheurde kringspier
anusfissuur
darmbloeding
naar achtergeveegd menstruatiebloed
Endometriose
Colitis ulcerosa
Met andere woorden.. Weten wij veel .. Ga naar de huisarts..
Overigens is het vaak onschuldig. Maar dat is dus niet vanaf hier te beoordelen...
darmontsteking
darmperforatie
Tumoren
gescheurde kringspier
anusfissuur
darmbloeding
naar achtergeveegd menstruatiebloed
Endometriose
Colitis ulcerosa
Met andere woorden.. Weten wij veel .. Ga naar de huisarts..
Overigens is het vaak onschuldig. Maar dat is dus niet vanaf hier te beoordelen...
zaterdag 28 mei 2011 om 18:05
quote:Sabeltandcavia schreef op 28 mei 2011 @ 17:58:
Zo ben ik erachter gekomen dat ik crohn heb. En ja, dat bloed was ook helderrood. Dat hoeft bij jou niet zo te zijn, maar blijf hier niet mee rondlopen. Naar de huisarts. Ben je onlangs in Duitsland geweest en heb je daar komkommer gegeten?en hierom moet je niet meer googelen of op fora advies vragen en gewoon naar de huisarts gaan. De meest dramatische dingen komen (EHEC!?) hier en op google dan voorbij, terwijl je met 1 consult een geruststellend antwoord kan hebben.
Zo ben ik erachter gekomen dat ik crohn heb. En ja, dat bloed was ook helderrood. Dat hoeft bij jou niet zo te zijn, maar blijf hier niet mee rondlopen. Naar de huisarts. Ben je onlangs in Duitsland geweest en heb je daar komkommer gegeten?en hierom moet je niet meer googelen of op fora advies vragen en gewoon naar de huisarts gaan. De meest dramatische dingen komen (EHEC!?) hier en op google dan voorbij, terwijl je met 1 consult een geruststellend antwoord kan hebben.
zaterdag 28 mei 2011 om 18:08