Stalken?

28-05-2011 18:51 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer vinden jullie iets stalken?
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 20:18:

[...]

Maar je moet het wel kunnen onderbouwen.

Moet dat? Nee is nee meneer, je bent nu al bezig met stalken!

Ik hoop dat je die meid lekker met rust laat. Krijg nu al medelijden.

[...]

Maar je moet het wel kunnen onderbouwen.

Ze moet verdorie helemaal niks!

Waarom zou ze ook maar iets over haar situatie hier moeten zetten?

Zodat jij kan zeggen "Maar dat doe ik niet dus is het niet erg wat ik doe"?

[...]

Maar je moet het wel kunnen onderbouwen.Waarom? panter308 is toch niet verplicht om jou antwoord te geven over persoonlijk zaken.
quote:panter308 schreef op 28 mei 2011 @ 20:20:

[...]

Moet dat? Nee is nee meneer, je bent nu al bezig met stalken!

Ik hoop dat je die meid lekker met rust laat. Krijg nu al medelijden.Oke hier op een forum hoe je je situatie niet uit teleggen, maar prive denk ik wel. Ik probeer ook mijn anonimiteit te houden, maar wat ik bedoel is een beschuldiging moet je kunnen onderbouwen.
Volgens mij hebben we hier te maken met een stalker...

Zomaar een aaname...

bedankt border, mamalief
quote:panter308 schreef op 28 mei 2011 @ 20:27:

Volgens mij hebben we hier te maken met een stalker...

Zomaar een aaname...

bedankt border, mamalief Dat vind je wel erg snel dan.
Ano ik krijg nu al de kriebels van je.

Ik geloof zomaar dat de dame niet op jouw brief zit te wachten.

En als anderen al zeggen dat je gedrag op stalken lijkt dan ben ik benieuwd wat je allemaal al gedaan hebt om haar aandacht te trekken.
ik had je nog van niets beschuldigd hoor, en vervolgens schrijf je dat ik iets moet, waarvan ik al aangegeven had het niet te willen, daarna volgde mijn aaname (in jouw ogen beschuldiging)
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 19:30:

Niet terugreageren vind ik wel erg onvolwassen, je kunt op zijn minst laten weten geen contact verder te willen. (daarbij niet zien hoe belangrijk het voor de ander is)

Ano00, mijn nekharen gaan overeind staan bij je posts. Heeft er misschien mee te maken dat ik ook door zo'n onnozel iemand wordt lastiggevallen.

Jij hebt NIET het recht op een antwoord terug als de ander dat niet wil.

Dat het contact voor jou belangrijk is, geeft jou GEEN recht dat contact tegen haar wil in te leggen.

Zij is het jou NIET verschuldigd om aan te geven dat zij geen contact wil en dat geeft jou NIET het recht dat contact te forceren ('als ze geen contact wil dan moet ze dat maar zeggen').

Het lijkt of jij jezelf allerlei rechten toedicht ten nadele van haar en dat is echt heel erg fout!

Het feit dat jij je afvraagt of jouw gedrag stalken is, geeft al aan dat je daar of van bent beschuldigd, of zelf donders goed in de gaten hebt dat je fout bezig bent.

STOP ERMEE EN LAAT HAAR MET RUST!!!
Dit, en je reactiewijze in het voorafgaande is voldoende onderbouwing om mijn aaname te bekrachtigen!
When it walks like a duck, and it talks like a duck... It's probably not an elephant.
quote:12twister schreef op 28 mei 2011 @ 20:33:

[...]

Ano00, mijn nekharen gaan overeind staan bij je posts. Heeft er misschien mee te maken dat ik ook door zo'n onnozel iemand wordt lastiggevallen.

Jij hebt NIET het recht op een antwoord terug als de ander dat niet wil.

Dat het contact voor jou belangrijk is, geeft jou GEEN recht dat contact tegen haar wil in te leggen.

Zij is het jou NIET verschuldigd om aan te geven dat zij geen contact wil en dat geeft jou NIET het recht dat contact te forceren ('als ze geen contact wil dan moet ze dat maar zeggen').

Het lijkt of jij jezelf allerlei rechten toedicht ten nadele van haar en dat is echt heel erg fout!

Het feit dat jij je afvraagt of jouw gedrag stalken is, geeft al aan dat je daar of van bent beschuldigd, of zelf donders goed in de gaten hebt dat je fout bezig bent.

STOP ERMEE EN LAAT HAAR MET RUST!!!Maar je kunt toch gewoon zeggen ik wil geen contact, iemand stuurt je een keer een brief en je antwoordt met ik wil geen contact.
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 20:35:[...]

Maar je kunt toch gewoon zeggen ik wil geen contact, iemand stuurt je een keer een brief en je antwoordt met ik wil geen contact.

Je gedachtengang en de patronen die ik (en ieder hier met mij) daarin herken(t), zegt mij voldoende...

CONCLUSIE: JIJ HOORT ACHTER SLOT EN GRENDEL
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 20:35:

[...]

Maar je kunt toch gewoon zeggen ik wil geen contact, iemand stuurt je een keer een brief en je antwoordt met ik wil geen contact.NEE, ANO, KAPPEN! ZE HOEFT NIETS!
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 20:35:

[...]

Maar je kunt toch gewoon zeggen ik wil geen contact, iemand stuurt je een keer een brief en je antwoordt met ik wil geen contact.
quote:mamalief schreef op 28 mei 2011 @ 20:39:

[...]

[afbeelding]
Als iemand jouw contactpogingen niet beantwoord, dan kun je diegene ook met rust laten. Daaruit mag je namelijk ook de conclusie trekken dat die persoon geen behoefte heeft aan contact met jou.

Vraag ik me af: hoe vaak ben je al genegeerd in je contactpogingen?

[...]

[afbeelding]

[...]

[afbeelding]Hahaha inderdaad ja!! Zie 1 van de patronen des stalkers!!!
quote:12twister schreef op 28 mei 2011 @ 20:40:

Vraag ik me af: hoe vaak ben je al genegeerd in je contactpogingen?

Dat vroeg ik ook al maar denk niet dat we daar antwoord op gaan krijgen.

Stalkerkenmerk numero trés bij deze heer.
En in mijn geval heb ik overigens aangegeven dat ik geen contact wil, meerdere keren heb ik gevraagd met rust gelaten te worden, en nog krijg ik mails met 'als je geen contact wil dan moet je het maar zeggen hoor'.

Mamalief, je plaatje is wat onduidelijk, ik denk meer aan:

Het is triestig, de stalker voelt zich afgewezen, ze ziet hem niet staan. Waarom nou toch, denkt hij? ...Ik doe toch helemaal niets verkeerds? Ik dreig niet, ik bezoek haar niet op het werk, wat doe ik dan fout?

Ik snap er helemaal niets van, hoe kan het dat zij me niet wilt?

Ik voel met je mee meneer vind het sneu voor je....
quote:panter308 schreef op 28 mei 2011 @ 20:37:

[...]

Je gedachtengang en de patronen die ik (en ieder hier met mij) daarin herken(t), zegt mij voldoende...

CONCLUSIE: JIJ HOORT ACHTER SLOT EN GRENDEL

politie hier

Ja hallo ik wordt gestalkt in een topic over stalken

Wat gebeurd er dan

hij heeft gezegd dat ik het moet kunnen onderbouwen dat ik wordt gestalkt.

Ja, we gaan hem meteen oppakken prio1
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 20:46:

[...]

politie hier

Ja hallo ik wordt gestalkt in een topic over stalken

Wat gebeurd er dan

hij heeft gezegd dat ik het moet kunnen onderbouwen dat ik wordt gestalkt.

Ja, we gaan hem meteen oppakken prio1 ja pas maar op hoor meneer!!!
Ano je snapt hopelijk wel dat de reactie van Panter komt doordat ze je gedrag herkent en dat dus een misschien ietwat overtrokken reactie triggert he?

Als ik je zo lees doe je me ook denken aan mijn oh zo zielige en ik doe toch niks verkeerds-ex en kan dus ook vreselijk boos worden om wat ik van je lees.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven