scheten relatie

28-05-2011 10:56 56 berichten

Mijn vriend laat altijd scheten (veel en soms hard) in bed. Zelf doe ik dat als hij bij mij is meestal op de wc of ergens anders. Hoe gaan jullie om met scheten laten als je vriend of vriendin er bij is?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon wedstrijdje doen.

En daarna uiteraard de spetters op de muur tellen.
Ik vind het ook een mega afknapper als iemand ongeneerd staat te knetteren.

Poepen met de deur open zit ik ook niet op te wachten.

Zou dat zelf ook niet doen, niet alles hoeft gedeeld te worden , de toilet is echt mijn personal space.

Ben ook niet moeilijk in een scheet, maar geen theater graag.
Goed om alle reacties te lezen!

Mijn vriend maakt er een theater van.

Ik ben het wel eens met Iry.
Ik vind het een grote afknapper van de ergste soort. BAH
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat ik me in het kader dit open onderwerp nog meer afvraag:

Waar smeren jullie de groene stukjes uit je neus?

(Ik bedoel: sommige dingen gaan mij net ff te ver, ondanks de 'alles moet kunnen' samenleving. Een beetje beschaafd gedrag schaadt niemand toch... )
Op mijn partner terwijl ik scheten laat . Waar zou ik het anders moeten doen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hij dist je. De boodschap van de demonstratieve scheten is: 'jouw respect voor mij is me om het even want mijn respect voor jou is toch al weg.'

Ik zeg: deze relatie is voorbij.
quote:Enn schreef op 28 mei 2011 @ 12:48:

Op mijn partner terwijl ik scheten laat . Waar zou ik het anders moeten doen?Trouwen ?
Maar goed ... een scheet komt en als er iemand last heeft van ernstige flatulentie kunnen we elkaar vragen ergens anders te gaan staan.

Voor de rest bepalen scheten niet erg onze gemoedstoestand en staan we hier dus ook niet met toegeknepen billen op, om te gaan rennen zodat we elders verlossing vinden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Helemaal eens met Iry en zo doe ik het dus ook
quote:Alex48 schreef op 28 mei 2011 @ 12:49:

[...]

Trouwen ?Wel ja... bigamie heb ik toch nog niet op mijn lijstje staan.
quote:buaya schreef op 28 mei 2011 @ 11:20:

Ik laat ze altijd netjes op de wc. Maar dat is meer omdat die van mij door een darmaandoening doorgaans echt zwaar belabberd ruiken en ik daar zelf ook niet graag in wil zitten, dan omdat ik me niet op m'n gemak voel bij m'n vriend.

die van mij stinken ook (ook darmaandoening), maar ik kan ze 1) niet ophouden zonder enorme buikpijnen te krijgen 2) zoveel winden moet laten dat ik dan net zo goed op de WC kan gaan wonen.

Ik laat ze dus gewoon. De reden is bekend, kan er niks aan doen, en het is heel normaal. Ik ga daar niet raar om ongemakkelijk over doen.
Ik heb geen moeite met het laten van scheten in elkaars bijzijn. Ik houd ze zelf ook niet op, ik heb geen zin in buikkrampen. En we stinken allemaal wel eens.

Maar expres keiharde scheten laten (zoeen waar serieus volle kracht op geperst word, gadver) en expres boeren vind ik wel enorm smerig....
Mijn vriend laat altijd scheten en dan moet ik nog steeds wel eens heel hard lachen hahah (moet er nu al om grinniken) als hij zit te poepen praten we ook gewoon gezellig door, soms als me de stank te veel word loop ik wel even de badkamer uit hoor haha.

Ik laat soms een scheetje als ik aan het slapen ben hahaha heb het zelf niet door, totdat hij heel hard begint te lachen hahaa
Love my life!
doen jullie ook nooit "trek es aan me vinger?"
hahaha nee die deed me vader wel altijd met mij
Love my life!
quote:meds schreef op 28 mei 2011 @ 15:40:

doen jullie ook nooit "trek es aan me vinger?"Trap jij daar nog in dan?
"Ik heb geen zin in buikkrampen".

Krijg je van een scheet eventjes inhouden darmkrampen? Ik ben dan misschien een van de weinigen bij wie dat heel erg meevalt (en dan heb ik het natuurlijk niet over jou Han, jij kunt er gewoon niks aan doen) en ik vind het ook echt een afknapper als er een scheetkannonade-show afgespeeld wordt. Behalve dat het stinkt, vind ik het gewoon niet respectvol.

Als beide partijen het een (hogere) vorm van humor vinden, prima. Maar als eentje aangeeft dat het ook best wat minder mag, vind ik het niet zodanig ingrijpend voor de ander om daar rekening mee te houden.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Och, af en toe een scheet laten vind ik geen probleem...
als het er van komt, waarom niet. Gewoon lekker knallen en vooral, laten knallen
Wij doen een wedstrijdje wie de hardste scheten kan laten.
Ach mijn vriend heeft de ziekte van crohn dus die laat te pas en te onpas scheten.

In het begin kon ik daar nog weleens kwaad om worden omdat die zo verschrikkelijk stinken bah bah maar hij kan er gewoon echt niks aan doen. Ik zou ook niet willen dat hij nog meer buikpijn zou krijgen door ze op te houden.

Dus ik ben er nu zelf ook wat makkelijker in geworden, hoef bijna nooit een scheet te laten maar als ik moet dan moet ik!
Mijn vriend laat ze gewoon en ik kan er altijd wel om lachen.. Ik zelf doe het niet, misschien ben ik daar een beetje ouderwets in. Vrouwen horen toch een beetje vrouwelijk te blijven enzo... Ik wil gewoon niet in die 'friendfase' terecht komen, laat hem mij maar lekker sexy vinden! En daar hoort een stinkscheet niet bij!
Hahaha, dan hoop ik maar dat er geen " natte " scheten tussen zitten. Hij voelt zich wel op zijn gemak bij jou.
quote:Pink_lips schreef op 28 mei 2011 @ 22:59:

Mijn vriend laat ze gewoon en ik kan er altijd wel om lachen.. Ik zelf doe het niet, misschien ben ik daar een beetje ouderwets in. Vrouwen horen toch een beetje vrouwelijk te blijven enzo... Ik wil gewoon niet in die 'friendfase' terecht komen, laat hem mij maar lekker sexy vinden! En daar hoort een stinkscheet niet bij!

Dus jij laat jezelf lekker abdominaal opzwellen, zodat je partner des te intenser kan genieten van zijn flatulentieprivilege?

Het altruisme is de wereld nog niet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven