Uitgerekend september 2011

11-01-2011 14:03 2189 berichten
Alle reacties Link kopieren
WNW = wil geslacht niet weten

Cookie803001-9 10 mei vk2e jongen Incinta3003-9 28 mei vk 1e jongenLizi-27 2803-9 22 apr 20 w echo - 28 apr vk 1e jongen Juffie8723 05-9 15 apr 20w echo 1e jongen Tsmama2606-9 26 apr 20w echo - 12 mei vk 2e jongen blond7-9 1e meisje Crazydesi3209-9 14 mrt vk3e jongen Loveland339-9 8 jul placenta lokalisatie 1e jongen margriett2412-9 26 apr 20w echo1e meisje yrusjetd12-9 ? jongen Potatohead?13-9 ? jongen Lyt2613-9 15 apr vk - 26 apr 20w echo2e jongen anne_ananasje2513-9 19 mei vk - 14 jun 3D echo ? jongen Weekend2216-9 3 mei 20w echo1e meisje c773416-9 5 mei 20w echo3e wnwhaarspeldjes2916-9 18 jun 3D echo 2e wnwZonnebloem82 2918-9 4 mei 20w echo1e wnwNavimo3118-9 5 mei 20w echo 2e jongen Peetje74 3619-9 21 apr vk - 2 mei 20w echo 3e wnwGympy77 3320-9 17 mei 20w echo2e wnwMeisjegroningen 2620-9 4 mei 20w echo1e meisje 7up2520-9 13 april vk - 26 april 20w echo1e jongen deborahs1ste2020-9 6 mei 20w echo1e wnwm2b 2621-9 6 mei echo1e meisje xxxjes3324-9 15 jun vk 1e jongen dinges812925-9 11 mei 20w echo 1e wnwSofi2010 3426-9 12 mei vk - 24 mei 20w echo4e meisje ? Deernie3028-9 20 mei 20w echo - 28 apr pretecho 1e meisje Nientje82 283-10 18 mei 20w echo1e wnw
Goedemorgen!

Hier inderdaad druk Meisjegroningen, maar ook moemoemoe dus daarom niet veel hier te zien.

M'n schoonzus doet wel eens spray tannen en dat ziet er goed uit! Blijft alleen niet zo heel lang zitten geloof ik.
zooo, ben ik ook weer even. Wij hadden vrijdagavond ons buurmeisje van 8 op logeren... en ook nog heel de zaterdag (tot half 9 's avonds). Pfff wat is dat vermoeiend zeg. Ze vraagt de hele tijd aandacht en elk half uur wil ze weer iets anders doen. Ze ging vrijdag pas om half 11 slapen, dus we hoopten dat ze dan zaterdag niet zo vroeg wakker zou zijn.. nou mooi niet, om 7 uur stond ze al in de slaapkamer! echt respect voor alles dames met kinderen.... pffff, was echt kapot zaterdag avond! (gelukkig kon ik vanmorgen uitslapen ).

Vanmiddag ben ik met 3 vriendinnen (waaronder mn schoonzusje) wezen high tea-en. Was erg gezellig... maar kan nu geen thee meer zien haha. Ze hebben al 3 al kinderen, dus ging gezellig over de zwangerschap en kinderen! al was mn schoonzusje wel erg stil, terwijl ze meestal het hoogste woord heeft als het over zwanger zijn/kinderen gaat. En toen een andere vriendin vroeg: 'wanneer gaan jullie beginnen aan de 2e?' wuifde ze dat wel erg snel weg en gaf verder niet aan wanneer ze dan wel gingen beginnen.... dus ben benieuwd. Zal wel leuk zijn :-).... dan zit er niet heel veel tijd tussen onze kindjes. (al moet ik dan wel haar zwangerschapskleding weer teruggeven die ik heb geleend haha).

Verder hier niet echt verandering... voel me nog steeds goed en buik is nu goed te zien. Heb dit weekend voor het eerst een buikband gedragen... nu kan het! Voel me wel bijzonder moet ik zeggen....

@meisjegroningen: geen ervaring met zo'n bruiningsmachine. En in juli al klaar met werken??? wat lekker!!! doe je goed!

@dinges: wat verschrikkelijk he die kramp?! pffff wordt er ook sjaggie van hoor. Al moet ik zeggen dat het de laatste paar nachten wel mee valt. Kramp schiet er wel in als ik me uitrek, maar het is niet meer zo erg dat ik inderdaad 3x per nacht mn bed uit moet. Dus hopelijk blijft het zo en wordt het bij jou ook wat minder!

@xxxjes: ahhaha, wat een ellende he, die kinderkamer en verschillende smaken . Hopelijk komen jullie eruit! het is in ieder geval wel een erg leuk idee met die boom! en hij wil dus die andere muren bruin laten??? welke kleur hebben de meubeltjes?? opzich wel slim dat jullie dat afwachten, want dan kan je inderdaad kijken waar het allemaal komt te staan en dan kijken waar de boom het beste/mooiste uitkomt.

@babyboom: ik heb ook gekeken. Vond de 2e aflevering emotioneler! moest nu toch wat traantjes wegpinken. En wist niet dat IVF zo'n pijn deed... brrrr rillingen als ik eraan terug denk. Wel grappig ook dat jonge stelletje... opzich kwam het per ongeluk, maar ze wilden wel graag snel kinderen hihi.

@bevallen: ik woon niet heel dicht bij het ziekenhuis. Aan de ene kant lijkt het me daarom lekkerder om thuis te bevallen... hoef je niet met weeën in de auto. MAar aan de andere kant: mocht het misgaan tijdens het bevallen, dan zit ik er ook niet echt op te wachten om dan nog 15/20 minuten in de abulance te zitten.... dus ben er nog niet over uit. Ga in ieder geval wel in augustus naar zo'n voorlichtingsavond in het ziekenhuis.

ach, heb nog even om erover na te denken.

@deernie: hoe was je weekendje weg???

@gewicht: heb even op mijn 20 weken echo blaadje gekeken, en daar staat op dat de baby ongeveer 231 gram weegt. Maar toen was ik 19 weken... heb verder niet gehoord dat dat erg licht is ofzo... dus neem aan dat dat ook 'normaal' is.

Zo, ga weer even lekker tv kijken. Werkse allemaal weer de komende week! (aaah, donderdag lekker vrij :-))
Weekendje is weer achter de rug! Ahhh.....

@ kramp: geen last van

@ moe: aanwezig! Heel veel aanwezig, zelfs na 1,5 week vrij. Bizar! Ik blijf vroeg wakker worden en ben dan na 3 uur weer doodop.

@ kamertje: toen wij in dit huis gingen wonen in juli hebben we (lees ik) alle muren al geverfd ivm het leggen van vloerbedekking, we wisten toen al dat we een kindje wilde en op een dag dat mijn man werkte heb ik gewoon de muren heel licht grijs gemaakt. Einde discussie want het was reeds gedaan. Nu is mijn man er ook wel erg makkelijk in en kan ik dat beter dan hij. Maar discussies hebben het kamertje niet opgeleverd. Een discussie aangaan met een zwangere vrouw is wel erg gewaagd en zou misschien strafbaar gesteld moeten worden. Haha.

@ boom: Vanmiddag zag ik in een café een echte boomstam van grond tot plafond met op de stam een vogelhuisje. Dat vond ik toen ook al leuk voor bij de baby. Mijn man vond het niet echt een leuk idee omdat de baby op zolder ligt..... Hij heeft een punt. Best een gesjouw.

@ voelen: mijn man is nog steeds te laat. Hij heeft ook geen geduld. Na 15 seconden zeg ie, ik voel niets. Nee stuk ongeduld. Haha.

@werk. Mijn werk is gelukkig heel soepel. Ik ben blij dat men zo soepel is als ik de verhalen hier lees.

@ high tea: ik heb een high tea voor 2 gratis gekregen bij mijn kinderwagen. Als ik het verhaal van 7 up lees heb ik er nu al zin in. Hihi.

Fijne avond verder. Ik ga me mentaal voorbereiden op een werkweek. Als ik er aan denk is t al zwaar. Haha.
pff, dit was me het weekendje wel. Man was gisteren jarig, maar dat hebben we vandaag gevierd met de hele dag door wel familie over de vloer. Hierdoor kon ik zaterdag naar het vrijgezellenfeestje van een goede vriendin. Dus dat kon allemaal precies. Maar ja, toen wou ik gisteren terug naar huis rijden (krap anderhalf uur) en toen stuurde de auto al zwaar. Toch maar gaan rijden, maar na een kwartiertje veel gerammel en de auto snel langs de kant van de weg gezet. Dus ja, daar sta je dan. ANWB gebeld, vriendinnetje gebeld, die me heel lief gezelschap is gaan houden en toen maar wachten. Uiteindelijk een vervangende auto meegekregen en was ik om half 3 thuis... Nu dus maar snel mijn bedje in. Morgen gaat de garage er naar kijken, dus ik ben benieuwd. Ik denk zelf dat hij overleden is :(

Iemand vroeg nog naar mijn heup: die doet het weer. Alleen zo af en toe nog even wat last.

High tea: was ook een onderdeel van het vrijgezellenfeestje. Erg leuk! Maar heb voor dit weekend ook wel weer genoeg thee gezien.

Nu echt afronden en richting bed!
Zo, ik heb mn weekend alleen ook weer overleefd Was wel heel blij toen vriend gisteravond weer thuis was. Sowieso om hem te zien, want vind t een stuk ongezelliger zonder hem, maar ook voor wat nodige hulp! Gelukkig heb ik zaterdag en zondag niet meer zo erg last van mn buik gehad als de dagen ervoor. Denk dat ie ook weer gegroeid is en daarom zo'n rotgevoel had. Grappig, mn buik is nu (bij een jongen) toch merkbaar anders dan de vorige keer (bij meisje). Staat toch wat meer naar voren. Ik heb nu mn taille nog veel meer dan de vorige keer (droeg toen gelukkig niet helemaal rondom, maar toch wel ronder dan nu). Klopt dat bakerpraatje bij mij toch een beetje

Heb het wel rustig aan gedaan, want heb snel last van mn rug, bekken en soms nog buik. Gister na een half uurtje strijken bijv echt een harde buik. En ik heb een hele drukke dochter die het liefst overal naartoe schiet en op klimt. Zaterdag in de Esprit-winkel was ik haar twee keer kwijt. Een keer rende ze met blote benen en op blote voeten (wilde n broekje passen) de hele winkel door en later dacht ik dat ze bij het speelgoed zat te spelen terwijl ik kleertje voor haar uitzocht, maar toen ik ging kijken was ze daar niet meer. Kon haar ook niet direct in de winkel vinden, dus dacht even dat ze echt naar buiten was gegaan. Voelde me bijna een hele slechte moeder, maar zag haar gelukkig achter een kledingrek. Dit soort dingen in mn eentje doen, is dus niet meer te doen. Het is dat ik een kortingsbon had die voor woensdag besteed moet worden en ik dus wel even moest, anders was ik niet eens gegaan. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ik met de baby erbij ben en haar dus niet meer zo makkelijk kan grijpen....

Kamertje van mn dochter is dit weekend door schoonmoeder wel bijna helemaal behangen. Wordt erg leuk! Over een maandje willen we haar daar naartoe verhuizen en dan begin juli de babykamer opnieuw behangen. In de tussentijd gaan we eerst nog op vakantie en gaat vriend 9 dagen op vakantie om een vriend in Amerika op te zoeken, dus de maand juni kunnen we niet veel in huis doen.

Xxxjes, fijn dat het op je werk nu beter gaat!! Is toch wel een stuk prettiger. Hoop dat je er snel uitkomt wat voor uren e.d. je straks wil werken.

Nu dus alleen nog met je man in discussie Succes! Klinkt trouwens heel leuk met zo´n boom! Ik heb daar ook veel muurstickers van gezien, die vond ik er ook altijd leuk uit zien.

Hoop dat het bij je vriendin dan nog goed nieuws is, dat je nog niks van haar hebt gehoord....

7up, klinkt goed zeg n high tea! Heb het nog nooit buiten de deur gedaan, wel paar keer met vriendinnen dat iedereen iets lekkers maakt. Ik moet zeggen dat ik nooit zoveel thee drink, maar juist altijd veel te veel snoep en dan geen zoetigheid meer kan zien

Meisjegroningen, ik heb geen ervaring met spraytan. Wanneer ga je precies trouwen?

m2b wat balen van je auto! En dat je midden in de nacht met pech langs de kant stond.... Hoop dat het toch meevalt met de schade.

Gelukkig dat het met je heup weer beter gaat.
Meisjegroningen, ik heb geen ervaringen met spray tan. Ik ken wel een bruidje die het ook gaat doen.

M2B, beetje bekomen van je nachtelijk avontuur. Is het inderdaad einde auto.

High tea is super leuk... helaas lus ik geen thee meer sinds het begin van de zwangerschap

kamertje, we zijn nog in discussie :-) de kleuren hebben we gekozen. De meubeltjes zijn wit. Al twijfelt mijn vriend daar nu over, volgens hem waren de meubeltjes meer grijs dan wit. Zaterdag gaan we het kamertje halen. Nu nog kijken hoe we de muren gaan texen. Vriend heeft een idee met een boog (heuvel) en ik ben meer van het strakke en strepen. Vandaag ga ik de ideen tekenen op papier.

Ik ga heerlijk van 't zonnetje genieten :-)
Oh ja, heb vanavond pretecho! Heb er zin in!
Cookie heel veel plezier vanavond bij de pretecho! Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Wij gaan over een paar weken een pretecho doen namelijk..
Hello,

Nou ik kom net terug van de vk, en ik kan geloof ik melden dat ik denk ik de eerste van het sept topic ben die moet stoppen met werken....snif snif

Ben er best verdrietig over, maar heb nog steeds teveel harde buiken om zo door te blijven lopen.

Met name in de ochtend en avonden ( gisteravond ook de hele avond last gehad)

Meteen ook geprikt op suiker(die gelukkig goed was) want kindje is aan de grote kant en krijg met 30 weken groei-echo, zodat als het kindje inderdaad groter is, ze mij niet te lang door laten lopen in de zwangerschap en dat ik zonodig sneller wordt ingeleid.

Niet echt opwekkende praatjes allemaal.

Ik ga mijn verdriet even verwerken, denk dat ik maar iets leuks ga kopen;-)
@lovehand wat vervelend nu al moeten stoppen met werken

ik heb me de eerste weken heel schuldig gevoeld en nu de laatste 3 weken probeer ik er alvast van te genieten dat ik nu thuis ben voor zover mogelijk. ( ben sinds 6 april thuis wegens bekkenklachten)

hight tea altijd leuk :D
@Margriet: Oh ben dus niet de eerste (en enige) jij ook al thuis dus, ik werkte al minder en "schaamde "mij daar al enigzins voor moet ik zeggen.Onnodig ik weet het....maar toch.

En nu dus ruim 3 mnd voor uitgekende datum al thuis.

Moet zeggen ik ben echt superblij en best trots met die kleine in mijn buik, maar ik vind de zwangerschap echt best zwaar!!!

ps bijna vergeten door mijn eigen gezemel;-)

@ High Thea klinkt supergoed! Verse Scones!!!!
Loveland, wat een vervelend bericht. Je weet waar je het voor doet, maar leuk is het niet. En, dat schamen dat herken ik wel. Dat had ik al toen ik moest gaan vragen om een ochtend niet te werken, omdat ik 's middags en 's avonds een cursus had. Hoeft echt niet hoor.

Margriet en Loveland sterkte ermee!
Ik merk bij mezelf al dat ik kennelijk dacht je een buik zou krijgen en verder niet.sommige dames misschien, maar ik niet. Ik heb de zwangerschap echt lichamelijk onderschat.

Niet meer schamen dus en genieten van het thuis zijn. En bv het weer!!!
Zwanger zijn is een aanslag op lichaam en geest! En als je bevallen bent duurt het ook nog even voordat je weer jezelf bent..

Cookie; veel plezier bij de pretecho!

xxx-jes; je vriend moet niet zeuren en jou je gang laten gaan..
Ik stem op Navimo. Xxjxjes vriend, zij heeft betere ideeën!

Cookie geniet ervan!
Bedankt voor t plezier wensen bij de pretecho!!

Ben net terug en t was echt supergaaf!

We zouden eerst gewoon 2D-echo doen,maar ik wilde toch wel graag 3/4D en vriend vond dat ook goed, dus dat is t geworden. Ben daar heel erg blij mee, want t was zo superleuk om te zien. Hij lag wel veel met n armpje voor z'n gezicht, dus ze moest n beetje draaien en zoeken, maar hebben echt hele leuke beelden van z'n gezichtje. En ik had niet gedacht t te zien, maar vindt hem zelfs op z'n zus lijken :-)

Het was zo schattig hem zo te zien liggen, met opgetrokken knietjes en z'n armpjes achter z'n hoofd gevouwen, wilde hem t liefst pakken en knuffelen

En het klopt dus nog steeds dat we n jongetje krijgen :-) Was heel erg goed te zien en zag het nu zelf ook heel duidelijk.

Ik kan dus lekker zitten zwijmelen bij de mooie foto's en de dvd
Loveland, ik schrok even heel erg van je berichtje. Dacht nl dat je ging zeggen 'ik ben de eerste van het sept topic die slecht nieuws moet melden'. Dat is dus gelukkig niet zo! Althans, dit is voor jou natuurlijk ook heel rot, dat je zoveel last hebt van harde buiken en dat je nu al moet stoppen met werken. Maar met de baby gaat t gelukkig goed! Hopen dat t met de groei dan wel goed blijft gaan en t niet te hard gaat!

Maar schaam je niet hoor, als het niet gaat dan gaat t niet. Denk aan jezelf en je kindje en doe lekker rustig aan! Hopelijk gaat t dan snel beter en kun je gewoon lekker gaan genieten van de extra vrije tijd!!
Hoi allemaal,

Ik kon ons topic eventjes niet vinden op de vivasite, was aan het internetten op mijn telefoon, dat lukte dus niet, dus nu maar op de computer!

Er wordt inderdaad minder geschreven, want het topic staat ook niet meer zo 'hoog' in de lijst...

Ben afgelopen weekend ook een weekendje weggeweest met mijn schoonfamilie, opa&oma, schoonouders, ooms&tantes en neefjes en nichten van mijn vriends kant. Natuurlijk allemaal lyrisch over mijn buik!

Wij waren het verzamelhuisje van de 'jongere generatie', dus neefjes en nichtjes van rond de 20 jaar twee avonden/nachten over de vloer, heel gezellig, maar te weinig slaap...dat merk ik nu wel...dus vanavond maar weer eens op tijd mijn bedje in!

Hier verder niets spannends te melden...hoop dit lange weekend aan de babykamer te kunnen starten...merk dat de nesteldrang om een hoekje komt gluren, hihi!

Wat een geweldig weertje, jammer dat het morgen alweer over is...

@loveland; sterkte en maak er idd maar gewoon het beste van dat je nu thuis zit...je moet echt luisteren naar je lichaam!

@cookie; wat heerlijk zo'n zwijmelend berichtje over je pretecho! Heb er ook zo'n zin in, maar het echocentrum waar ik het wilde doen zit de hele maand juni al vol,. dus heb nu bij een ander het antwoordapparaat ingesproken, evt. daarna nog een derde optie...Maar door jouw verhaal heb ik er al zoveel zin in! En wat grappig dat ie op zijn zus lijkt!haha

Verder weet ik eventjes niet op wie ik nog moet reageren...dat zeef-geheugen ook!;-)

Groetjes
Hoi allemaal,

Ik heb een hele tijd niet meer met jullie mee gelezen en geschreven. Druk geweest met werk / studie / vakantie....

De laatste tijd enorm veel last gehad van mijn rug, gelukkig wordt dat nu minder. Ik ga met ingang van deze week minder werken, het wordt nu 6 uur per dag i.p.v. gewoon 8. Aan het eind van de dag ben ik gewoon helemaal op, vaak ging ik al eerder naar huis en voelde ik me schuldig. Nu is het gewoon geregeld en hoef ik me niet meer schuldig te voelen (ach, doe ik toch wel ...) Het is wel een gek idee om minder te gaan werken. Voelt een beetje als opgeven eigenlijk.

@loveland, ik snap je helemaal!!!

De laatste tijd gaan de weken wel snel zeg! Soms raak ik al een beetje de tel kwijt. Zit nu in week 26 al!!!

Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed. Ik las dat een aantal van jullie druk zijn met de kamertjes, leuk! Wij houden het simpel, gaan niet schilderen e.d. maar ik wil nog wel leuke gekleurde accessoires kopen. Alleen laat de nesteldrang nog op zich wachten :-) heb geen zin nog om winkels leeg te kopen. Komt misschien nog wel...

Tot gauw maar weer!
ben ik ook weer eens...

een week geen internet gehad en pas sinds afgelopen weekend weer. erg irritant kan ik je zeggen haha.

24 mei voor de 2e keer 20wkn echo gehad. (was toen 22 wkn) en toen konden ze voor zover alles wel zien. hummeltje is vrij eigenwijs. (goh had ik er daar al niet nog 3 van lopen/kruipen? ) en het is nog steeds een meisje. Dan ga ik daar maar vanuit.

loveland. niet leuk maar wel beter voor je kleintje. Gelukkig dat het ze het nu al in de gaten houden toch.

lees ook al over kamertjes enz hier moeten we even kijken hoe we het gaat aanpakken met 4 kindjes en 4 slaapkamer in totaal. Dus dat wordt 2 op een kamer. NU ik weet dat dit een meisje wordt gaat ze denk ik bij zusje van nu 10 nmd op de kamer. De eerste tijd slaapt ukkie toch nog naast ons. Dus dat is dan ook weer opgelost.

ik ga even mijn dochte rin bed leggen want die heeft geen zin meer in spelen.

tot later
Puck
Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes

(weet je dat ik het eerst niets eens hier durfde neer te zetten)

Anyway ik doe maar alsof het normaal is dat je 3 mnd van tevoren met verlof gaat, en blij dat ik nog wel iets kan doen en nog geen bedrust heb gekregen , het kan tenslotte altijd erger.

Maar tis wel een beetje zoals Deernie zegt, heb de zwangerschap toch een beetje onderschat, tis gewoon zwaarder dan van te voren gedacht, hormonen meegerekend;-)

Ga nu ook mij maar es bezig houden met het kamertje, en dan net als Incinta vooral qua asseccoires, het gene wat we nu hebben en nog neutraal dus ga er een paar knal aqua kleuren bijgooien. En meteen gordijnen bestellen bij de Hema ( 20 % korting deze week) Het Internet is niet meer veilig komende tijd !!!

Gelukkig dat bij jullie pret-echo ,alle jongetjes nog jongetjes waren en de meisjes meisjes;-) Ik heb afgelopen jaar(2010) 3x gehoord dat de echo het verkeerd bleek te hebben gehad, Oepsssss, dan sta je toch vreemd te kijken!

Fijne dag iedereen
ps , ben ik de enige die die stomme avatar niet aan de praat krijgt, plaatje in jpg, formaat 80/60 en dan nog niets

Grrrrrrrrrrrr
Cookie: Wat leuk dat je echo zo mooi was. En nu dus genoeg plaatjes om terug te kijken!

Loveland, Margriet en Incinta: Vervelend dat je moet stoppen of minder moet werken. Niet schuldig voelen hoor, je vraagt er zelf niet om. De één gaat fluitend door die negen maanden, de ander kost het meer energie en heeft complicaties. Al denk ik dat wanneer ik jullie zou zijn, ik me ook zo zou voelen.

En wat betreft die harde buiken: toevallig bedacht ik mij gisteren dat ik die volgens mij nog niet heb gehad. Ik weet dat het het verkrampen van je baarmoeder is, maar hoe voelt dat dan? Echt alsof je kramp hebt? Ik heb wel geregelt dat ik na het plassen een hard gevoel heb in mijn onderbuik. (Eigenlijk zoals het normaal gesproken voelt wanneer je een enorm volle blaas hebt.) Kan dat het zijn?

En nu ga ik weg, want ik lees zojuist dat er bij de HEMA 20% korting zit op de gordijnen.
Goeiemiddag allemaal,

ben ik ook weer een keertje. Ik heb de afgelopen week een aantal keer geprobeerd in te loggen via de viva app op mijn mobiel maar dit lukte niet :( de app doet ook een beetje raar de laatste week. Er wordt idd wel minder geschreven maar misschien ook omdat meerdere dit probleem hebben. Toch is het best wel wat bijlezen na een weekje.

Heerlijk om te lezen over de weekendjes weg. Wij gaan over een paar weekjes ook naar Centerparcs. Krijg er nu al helemaal zin in!

High Thea klinkt heerlijk! Ik heb dat ook een keer gedaan, op mijn vrijgezellenfeest. Was erg gezellig en lekker. 10 juni heb ik er ook een gepland staan. Wel even rekening houden met bepaalde broodjes maar heb er helemaal zin in! Ben benieuwd!

@ Loveland, ik kan me voorstellen dat het nog niet helemaal fijn voelt. Het is echter voor jou en de baby het beste. Je kunt zo misschien wel wat meer genieten omdat je wellicht minder pijn hebt en rustiger aan kan doen. Lekker de tijd nemen voor alle voorbereidingen. Misschien kun je zelf ook iets gaan knutselen (mobile, knuffel, ed).

@ Cookie wat fijn dat de pretecho goed ging! En wat leuk dat jullie de baby zo duidelijk konden zien. Ik ben benieuwd, wij zullen nog ong 2 weekjes moeten wachten op de pretecho.

@ harde buiken, volgens mij heb ik ze ook niet vaak. Zoals ik ze omschreven heb bij de vk dacht zij wel aan harde buiken. Ik voel soms een hard, gespannen gevoel in mijn buik na langdurig staan, wandelen, zwemmen of een echte verkeerde beweging.

Verder gaat het hier goed met mij en de baby. De kinderkamer is zo goed als klaar. Over een tijdje alles nog even goed poetsen en wassen. Zo rustig aan elke keer nog wat bijkopen wat we nodig denken te hebben. Dit weekend gaat man de woonkamer opnieuw verven en behangen dus ben benieuwd. Bij ons is de nesteldrang ook echt al aanwezig. Soms iets te haha. We moeten onszelf soms echt even tot halt roepen. Maarja het is ook allemaal zo spannend

Nou tot snel maar weer! Geniet van het mooie weer de komende week.
Dubbel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven