Vader op de momd kussen...
maandag 30 mei 2011 om 12:16
Is dat in jullie ogen normaal?
Zag net een fragment van een oude aflevering van Vakantieliefdes, zij kuste haar vader op de mond en hij vond het niet normaal, dat maakte dus dat zij van mening was dat hij niet goed bij zn hoofd was.
Vandaar dat ik me afvroeg, wat vinden jullie?
Ik vind het namelijk zelf errug raar en moet er écht niet aan denken!
Zag net een fragment van een oude aflevering van Vakantieliefdes, zij kuste haar vader op de mond en hij vond het niet normaal, dat maakte dus dat zij van mening was dat hij niet goed bij zn hoofd was.
Vandaar dat ik me afvroeg, wat vinden jullie?
Ik vind het namelijk zelf errug raar en moet er écht niet aan denken!
dinsdag 31 mei 2011 om 08:17
dinsdag 31 mei 2011 om 09:47
quote:sandy1974 schreef op 30 mei 2011 @ 13:46:
Mijn man kustte zijn zus&moeder vroeger ook op de mond,ik vond dat heel ongepast en sindsdien doet hij dat niet meer.
Hij vond het de normaalste zaak van de wereld.
Mijn eigen zoon kus ik ook op de mond,maar die is 6 denk niet dat hij dat over 10 jaar nog wil.Dus omdat jij het ongepast vind, mag hij dat niet meer doen? Dat vind ik dan een beetje vreemd.
Mijn man kustte zijn zus&moeder vroeger ook op de mond,ik vond dat heel ongepast en sindsdien doet hij dat niet meer.
Hij vond het de normaalste zaak van de wereld.
Mijn eigen zoon kus ik ook op de mond,maar die is 6 denk niet dat hij dat over 10 jaar nog wil.Dus omdat jij het ongepast vind, mag hij dat niet meer doen? Dat vind ik dan een beetje vreemd.