***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Mooie foto's Swissie

En ook een hele mooie echo Framboosje.

Idd ik wacht ook op het moment dat je de naam aan ons gaat verklappen op msn.
oooh mooie foto's. Moet wel een bijzondere ervaring zijn geweest met die zusters daar in het ziekenhuis. Zoveel aandacht van de vrouwen (nu al!!!)

Zahra heeft ook een lekker bol toetje! Jee, kan me voorstellen dat je baalt na wat je man gedaan heeft. en jij maar lief zijn voor hem hier in Nederland! Nu maar hopen dat ie zich nu echt goed schuldig voelt en het niet meer doet....

Fleur is ook een boltoetje. Hier gaat het niet zo goed met de kleertjes nu. Ik krijg de shirtjes in maat 74 al bijna niet meer aan terwijl de mouwen nog steeds te lang zijn.. Volgens mij heb ik echt een klein dikkerdje. Ben benieuwd wat ze volgende maand zeggen op het consultatiebureau. Tsjaa en dan in combinatie met de minivoetjes. Dat zal moeilijk worden met lopen

Ga nu snel die slofjes bestellen en ebgin toch maar met 1 paar om even te kijken hoe ze zitten. Dit worden ze:

slofjes Fleur
Xaloy: wat vervelend die haaruitval! Je zou verwachten dat dat al eerder in die 9 maanden gebeurd zou zijn.

Swissie: die foto in het ziekenhuis is geweldig! Natuurlijk, niet leuk dat jullie er moesten zijn, maar toch.

Beetje opschieten, we moeten zo weg naar die crematie.
Mooie slofjes voor een meisje , dropneus !!

Vandaag sollicitatie, zie ertegen op, omdat ik moet vragen, om vroeger te mogen stoppen met werken, omdat ik anders de bus niet haal.

Komt een vrouw bij de dokter is uit, mooi boek hoor. Nu ga ik nog eens de weduwenaar lezen. Iemand nog tips ivm waargebeurde verhalen, die ik nog kan scoren op MP ?
Ow over zware kindjes gesproken, Xander heeft maat 86 bovenaan en maat 80 onderaan.
Xander is ook echt groot he!!Fleur is alleen maar rond :-)
Witchke, heel veel succes met je gesprek. Ik ga weer voor je duimen.

Finn heeft ook al een heel groot hoofd. Ik probeerde gisteren een rompertje maat 86, paste niet over zijn hoofd! Verdorie zeg. Het was er een met een kraagje, dus willen ze de opening waarschijnlijk niet te groot maken.

Xaloy wat vervelend zeg. Ik hoop dat het snel ophoudt en weer teruggroeit.

Finn is echt een charmeur. Zijn de rest van de jongetjes dat ook? Als hij een vrouw ziet (liefst met lang donker haar), kijkt hij, dan kijkt hij even een beetje verlegen naar beneden, dan kijkt hij weer en daarna legt hij zijn hoofdje opzij en blijft zo kijken. Het werkt elke keer.

Op vakantie waren we hem continue kwijt, iedereen pakte hem op en ging met hem wandelen. En hij vond het heerlijk.

Het gaat weer een stuk beter met Finn. Hopenlijk blijft het zo.
Hihi dan is Finn net zoals Xander. Gister ging ik nog eens naar het centrum met Xander. Er was s avonds een feestje te doen, en hij heeft bij veel vrouwen op schoot gezeten, en genoot er ten top van.
quote:dropneusje77 schreef op 17 januari 2008 @ 09:08:

Xander is ook echt groot he!!Fleur is alleen maar rond :-)

mja maar Xander weegt al meer dan 11 kg, hij eet wel enorme hoeveelheden groentehap en fruithap, een soepbol vol !! En dan vroeg ie op het feestje nog wat brood, en cake.

Hehe de tijd gaat vooruit mijn mannetje is over twee maanden al 1 jaar !! Gaan we vieren met broodjes met beleg, en taart, dat staat alvast. Verder gaan we hem wschlk een zandbak cadeau doen.
Xaloy jaja wat jij zegt een geluksvogeltje! Daar mag ik best even bij stil staan ja....Dus jij hebt nu nog haaruitval???hmm wist niet dat dit nog kon zo laat? Heb je geen last van stress?

Dropneusje, Wat een super geinige lieve slofjes zijn dat!!! heel lief! Ga je ze nou ophalen?

Kleine voetjes 10cm???Tommy's voetjes zijn 11. das toch best flink?

Kunnen jullie hier eens wat maten op zetten??Ben heel benieuwd wat de gemiddelde voet maat ongeveer is. Vriend en ik zijn bang dat Tommy net als zijn vader maatje 48(!) gaat krijgen.

Ach...het zal misschien nu nog helemaal niets zeggen, maar gewoon ff voor het idee...

jajaja Ik zal de naam NU op de msn zetten.....

Ik ga meteen kijken framboosje !! Ik ben supernieuwsgierig !
Framboos, een meisje, gefeliciteerd! Meisjes zijn zooooooooo leuk
Hele leuke naam!!!!!!
Dropneus, die slofjes vind ik ook schattig! Ik ga over een paar maanden echt die ballerinaatjes bestellen denk ik. Ze heeft nu die laarsjes en roze Zootjes dus voorlopig kan ze even vooruit.

Xaloy, wat naar van die haaruitval, ik heb het ergste gelukkig al gehad. De 1e maanden na de zwangerschap was het het ergst.

Swissie, die foto's zijn leuk! Ik word helemaal jaloers als ik dat strand zie.
Mooie naam Framboos!
Swissie, Zahra is ook een beetje een flirt, ze vindt mannen helemaal geweldig, ze zit altijd te sjansen als er een man in de buurt is. Grappig is dat hè.
Mooie naam Framboos!!!

Layla: Die ballerina's had ik bijna ook besteld, maar dan in een maatje groter. Maar ik wacht ook maar even tot de zomer.

Ik had net een domme actie. Ik ging met de fiets en Fleur in het zitje naar de supermarkt. Toen ik daar aankwam bleek ik geen geld bij me te hebben (dus geen kar en die had ik wel nodig) Dus ik naar binnen met Fleur op de arm om iets te regelen. jaja, en dan is de jumbo heel vriendelijk, ik kreeg gewoon zo'n sleutelhanger met muntje. Toen ik terugkwam bij de fiets bleken de schoentjes van Fleur nog gewoon in de steuntjes te staan. Vergeten om de bandjes los te maken :-0. Zag er echt dom uit.....

Dit was haar eerste ritje in het zitje van de winkelwagen en ze vond het echt heel mooi! Groot succes dus.
dropneus, ik beeld me het al in die schoentjes in de steuntjes.

Ach trek het je niet aan meid, domme dingen gebeuren mij ook zo vaak.
whoehahhahahha wat grappig!! ik zie het helemaal voor me. Arme Fleurtje, moet ze veel te grote schoenen dragen.
Groeit ze wel in hoor dropneus.......

Leuke naam Frambooske. Goedgekeurd.

Heb niet veel te melden. Beetje mixed feelings. Baal opeens weer van de BV nadat ik erover gelezen heb hier en gereageerd, wil opeens ook meteen weer zwanger worden net als Mich en Framboos, het regent hier, heb nergens zin in bla bla bla.

Zal jullie niet langer vervelen:)
Icke : wat denkt je man dan over zwanger worden. En ja, horen dat iemand zwanger is werkt aanstekelijk, veel heb ik ook het gevoel, dat mijn gevoel ja zegt, maar mijn verstand zegt neen omwille van zoveel redenen. En ik denk niet dat vriend er opgezet met zou zijn moest ik langskomen bij hem en hem vertellen dat ik best wel een tweede kleintje wil. Hij zit denk ik nl nog altijd met het feit dat het niet leuk was die periode van de PPD, en er is ook geen geld voor om een tweede te laten opvangen. Langs mijn kant, overheerst de gedachte van de PPD, het geld er niet voor hebben, en nog altijd niet mijn leven op orde te hebben.
quote:Witchke55 schreef op 17 januari 2008 @ 13:19:

Icke : wat denkt je man dan over zwanger worden. En ja, horen dat iemand zwanger is werkt aanstekelijk, veel heb ik ook het gevoel, dat mijn gevoel ja zegt, maar mijn verstand zegt neen omwille van zoveel redenen. En ik denk niet dat vriend er opgezet met zou zijn moest ik langskomen bij hem en hem vertellen dat ik best wel een tweede kleintje wil. Hij zit denk ik nl nog altijd met het feit dat het niet leuk was die periode van de PPD, en er is ook geen geld voor om een tweede te laten opvangen. Langs mijn kant, overheerst de gedachte van de PPD, het geld er niet voor hebben, en nog altijd niet mijn leven op orde te hebben.Aan jou dus een dikke knuffel Icke.
Ik wil ook weer zwanger worden!!! maar ik heb een man die daar echt nog niet aan toe is en dus zal ik geduldig moeten zijn. Hij is heel consequent met de voorbehoedsmiddelen, dus een 'ongelukje'zit er ook niet in denk ik.... Dus maar braaf wachten tot halverwege het jaar.....

Icke: dikke knuffel voor jou en Ruben. En voor 2008 hoop ik dat je weer rust en meer regelmaat ik je leven krijgt na het hectische 2007.
Framboos, dit is echt bizar, check MSN maar!!

Icke, heel heel heel dikke knuffel.

Eindelijk iets gevonden tegen de misselijkheid, lemon zinger en acai berry zinger van celestial seasonings.

Later meer, twee huilende jochies hier.
Telepathische stromen alhier???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven