Geld & Recht alle pijlers

H&m bestelling

31-05-2011 21:36 21 berichten
Ik heb vorige week mijn pakketje gehad, maar nu zijn er een paar dingen die ik niet wil, 1 ding die ik wil ruilen voor een andere maat, en ik wil eigenlijk nog 1 ding extra bestellen.

Dat ene ding dat ik extra wil bestellen, moet ik daar apart verzendkosten over betalen?
Alle reacties Link kopieren
ik dacht van wel ja.

Dat is een nieuwe bestelling.
ik zit al 1,5 week te wachten maar heb nog niets gehad... is dat normaal?
quote:boterblommetje schreef op 31 mei 2011 @ 21:40:

ik dacht van wel ja.

Dat is een nieuwe bestelling.Dit denk ik ook..
quote:zwartwitofgrijs schreef op 31 mei 2011 @ 21:42:

ik zit al 1,5 week te wachten maar heb nog niets gehad... is dat normaal?Bij mij duurde het pas ook 2 weken voor ik iets geleverd kreeg, was wel in de leveringstermijn die H&M aangaf geleverd uiteindelijk.
"De enige voorwaarde die wij stellen, is dat de artikelen die je wilt retourneren ongebruikt zijn, natuurlijk mag je ze wel eerst passen. Als je een artikel ruilt voor hetzelfde artikel in een andere kleur of maat dan hoef je voor de levering daarvan geen nieuwe verzendkosten te betalen."

http://shop.hm.com/nl/customerservice?display=reclaim
Bij mij kwam het ook te laat! Ben ik niet gewend van ze
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
little miss, het gaat om een zwarte top maat xs die wil ik in maat S hebben. Maar nu wil ik die ook graag in het roze maat S hebben, maar dat is dus een nieuw artikel wat niks met retour of ruilen heeft te maken
Kan je ze niet bellen morgen?

Wie weet kunnen ze je daarin tegemoet komen ofzo.
Ik kreeg vanmiddag een mail van h&m met excuses over de late levering. Ik hoef nu geen verzendkosten te betalen. Deze zouden automatisch van de factuur getrokken worden.
H&M is vreselijk traag met leveren op dit moment.

Ik vond vandaag een mail van H&M in mijn mailbox waarin ze zich excuseerde voor de vertraging en ik mijn verzendkosten niet hoef te betalen voor mijn geplaatste bestelling.

Zul je net zien, ik wacht op een jasje van H&M die ik voor volgend weekend binnen moet hebben
quote:marcaro schreef op 31 mei 2011 @ 21:46:

little miss, het gaat om een zwarte top maat xs die wil ik in maat S hebben. Maar nu wil ik die ook graag in het roze maat S hebben, maar dat is dus een nieuw artikel wat niks met retour of ruilen heeft te maken

Ik had weer eens niet goed gelezen, sorry!

Je kunt het zo proberen: Zwarte top XS ruilen voor zwarte top S én roze top S. Kun je dat kwijt op het invulformulier? Het mag officieel niet (denk ik) maar misschien trappen ze erin .
Even bellen,ze hebben een uitstekende klantenservice.(0800-1988)

Ik had ooit 3(!) bestellingen door elkaar lopen gedeelte retour,gedeelte betaald kwam er niet meer uit,heb een uur aan de lijn gehangen,ze bleven heel vriendelijk&behulpzaam.
Email reageren ze ook snel op.

Ze kunnen nogal snel aanmaningen sturen, maar als je emailt dat je altijd tijdig bestelt en de aanmaning zonder waarschuwing al direct verhoogd werd (dus onterecht) gaan de aanmaningskosten er direct weer vanaf.
H&M is te laat met alles. Vandaag nog mail gehad Sorry voor de late levering.. Ik wacht nu al 2 maanden.
ik had onlangs ook besteld bij h&m na 4 weken toch maar even er achter aan gebeld en kreeg te horen dat het zeker nog 2 weken zou duren.

heb gelijk alles geannuleerd.

zoveel geduld heb ik echt niet!

als ik iets bestel moet het liefst die dag nog binnen (bij wijze van) maar 6 weken later. laat maar weet dan niet eens meer wat ik besteld heb.
ik had iets begin mei besteld, is er nog niet.

Had tijdje terug al gebeld, het moest uit zweden komen of zoiets, en zou begin juni komen.

laatste x dat ik daar iets bestel..... (ben zoiezo een beetje anti HenM aan het worden, maar dit item hadden ze niet meer in de winkel en zocht ik al zo lang dus wilde ik perse hebben)
Kun je een bestelling annuleren dan?

Ik henb in april een grote bestelling geplaatst,en nu nog steeds niks in huis,in de winkel is het onderhand al 3x afgeprijsd.
zolang het niet verstuurd is of in behandeling is kan je bij hm annuleren. Kan gewoon via je account.
Ja, gewoon de items op 0 zetten en daarna opslaan.
Nee hoor dat doe ik ook. Als ik een pakketje krijg dan wil ik vaak niet alles. Dat stuur ik terug en je kunt ook meteen iets anders bestellen op die lijst die je erbij krijgt. Dat doe ik dan, en dan hoef je geen verzendkosten te betalen. Alleen 1 euro voor retourneren geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven