Good Luck
woensdag 1 juni 2011 om 11:41
Dat ziet er leuk uit Enka, dat festival, beetje alternatief! Hier niet veel plannen, Maatje en ik gaan morgen bij Suus en Jeetje langs (feliciteren met haar zwemdiplima ), vrijdag moeten we allebei werken en gaat Maatje naar mijn ouders. Daar blijft ze dan logeren; vriend en ik gaan zaterdag schoonvader uitstrooien op zee (dat doet me eraan denken dat ik even langs de drogist ga om primatour te halen want ik ben nogal snel zeeziek en het is een beetje lullig om bij zo'n gelegenheid kotsend over de reling te hangen ). Zondag lekker niksen, gok ik.
Krijg je bij de internist nog uitslagen van eerdere onderzoeken?
Star, arm pokje, hoe is het met 'r? Balen van jullie uitstapje...
O ja, auto is super! Zijn er vorig weekend fijn mee wezen touren!
Zo, telefoontjes gepleegd, viel alles mee. Nu hoef ik echt niks meer!
Krijg je bij de internist nog uitslagen van eerdere onderzoeken?
Star, arm pokje, hoe is het met 'r? Balen van jullie uitstapje...
O ja, auto is super! Zijn er vorig weekend fijn mee wezen touren!
Zo, telefoontjes gepleegd, viel alles mee. Nu hoef ik echt niks meer!
woensdag 1 juni 2011 om 11:44
Pokken zijn pokke. Vrouwtje heeft er veel last van en hebben paar dagen weg ook maar gecancelled. Nou ja, nu morgen naar Dierenpark Emmen denk ik, ook lollig
Jin, buttons! Die zijn hartstikke punk! Bij de Reichstag kan je er wel wat scoren (kreeg Ceetje de vorige keer, Duitse adelaar pronkt nog op haar jas ).
Jin, buttons! Die zijn hartstikke punk! Bij de Reichstag kan je er wel wat scoren (kreeg Ceetje de vorige keer, Duitse adelaar pronkt nog op haar jas ).
woensdag 1 juni 2011 om 19:46
Ooh jee, van het potentiele kotsen in die setting . Sorry, ik moet er net als Star om lachen Hel. Sterkte gewenst.
Suus, leuk dat er zo´n ding van wordt gemaakt van het afzwemmen. Ik ben nog van de leg van de zwemdiploma van oudste. Dat is toch veel leuker zo! Geniet er van en maak foto´s!!!
Star, hoe is het met de zieke dame?
Die ketting vind ik een leuk idee. Oudste heeft op het moment een obsessie voor sloten (is een faaaahaaaaase ). Misschien dat hij het dan wel aan wil trekken. Ik ben benieuwd. De juf heeft ze enorm voorbereid, dus ik geef het een kansje. Ik ga naar de bouwmarkt voor een ketting en ik heb zelf nog wel zo´n slotje. Heb helaas geen spijkerjassie, een zwart shirt inderdaad. Hoopte dat Rainbowbabies misschien een punk-opdruk had, maar kan het zo snel niet vinden.
Suus, leuk dat er zo´n ding van wordt gemaakt van het afzwemmen. Ik ben nog van de leg van de zwemdiploma van oudste. Dat is toch veel leuker zo! Geniet er van en maak foto´s!!!
Star, hoe is het met de zieke dame?
Die ketting vind ik een leuk idee. Oudste heeft op het moment een obsessie voor sloten (is een faaaahaaaaase ). Misschien dat hij het dan wel aan wil trekken. Ik ben benieuwd. De juf heeft ze enorm voorbereid, dus ik geef het een kansje. Ik ga naar de bouwmarkt voor een ketting en ik heb zelf nog wel zo´n slotje. Heb helaas geen spijkerjassie, een zwart shirt inderdaad. Hoopte dat Rainbowbabies misschien een punk-opdruk had, maar kan het zo snel niet vinden.
woensdag 1 juni 2011 om 21:03
donderdag 2 juni 2011 om 19:12
Dat is een goed teken, Mal! Welke fiets fietst hij op?
We hebben van de fysio groen licht gekregen voor een gewone fiets, inmiddels gekocht (MP) en ze fietst! Nu nog remmen..
Jin, een rustig dagje? Leuk themapakje krijgt hij aan. Ben benieuwd of hij het aan gaat doen.
Star, hoe is het met de pokkeplekke?
Hel, alvast sterkte voor zaterdag. Wel bijzonder dat jullie dat samen gaan doen (met z'n 2-en toch)?
Hebben jullie al kiesjes gevoeld bij de kids?
We hebben van de fysio groen licht gekregen voor een gewone fiets, inmiddels gekocht (MP) en ze fietst! Nu nog remmen..
Jin, een rustig dagje? Leuk themapakje krijgt hij aan. Ben benieuwd of hij het aan gaat doen.
Star, hoe is het met de pokkeplekke?
Hel, alvast sterkte voor zaterdag. Wel bijzonder dat jullie dat samen gaan doen (met z'n 2-en toch)?
Hebben jullie al kiesjes gevoeld bij de kids?
donderdag 2 juni 2011 om 20:28
Toch raar die mail. Als je de naam googelt, kom je op een gewone site van een ontwerpster..
Goed he. Ben ook zo blij. Ze heeft zijwielen ja. Ze vindt het erg leuk, maar oh oh, als ze (opbouwende) kritiek krijgt. Dan loopt ze ter plekke verder (faalangstig).
Had ik al verteld dat we opvoedondersteuning krijgen? Denk dat er ook veel aan mij ligt hoor. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Jin, kun jij een dag thuis zijn met de jongens? Vermaken ze zich dan? Ik moet echt op pad hier.
Goed he. Ben ook zo blij. Ze heeft zijwielen ja. Ze vindt het erg leuk, maar oh oh, als ze (opbouwende) kritiek krijgt. Dan loopt ze ter plekke verder (faalangstig).
Had ik al verteld dat we opvoedondersteuning krijgen? Denk dat er ook veel aan mij ligt hoor. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Jin, kun jij een dag thuis zijn met de jongens? Vermaken ze zich dan? Ik moet echt op pad hier.
donderdag 2 juni 2011 om 21:02
Compu, oudste wil graag een "pyjamadag" =dagje thuis. Maar zelden dat dat lukt. Meestal vliegt hij tegen de muren op en is het beter om ergens heen te gaan. Vandaag was zijn pyjamadag wel gelukt, maar hij had wat keelpijn. Ik denk dat dat de redding van het dagje thuis was . Ik vind het echt heel erg knap van cg. Zie je duidelijk dat ze progressie maakt in haar ontwikkeling? Of zijn het kleine stapjes? Wat fijn die ondersteuning. Krijg je dan gesprekken oid thuis? Hoe moet ik dat zien?
vrijdag 3 juni 2011 om 07:55
quote:Suze02 schreef op 02 juni 2011 @ 23:53:
Mal, aanhangfiets een idee?we mogen binnenkort naar de Harting Bank voor een soort tandem kijken. Waar hij op mee kan fietsen leren, maar als hij moe is dat hij ook gewoon kan zitten. Hebben we aangevraagd bij de gemeente. Want hij wordt ook te groot voor het kinderzitje achterop en hij moet toch vast zitten, anders is het te gevaarlijk.
Mal, aanhangfiets een idee?we mogen binnenkort naar de Harting Bank voor een soort tandem kijken. Waar hij op mee kan fietsen leren, maar als hij moe is dat hij ook gewoon kan zitten. Hebben we aangevraagd bij de gemeente. Want hij wordt ook te groot voor het kinderzitje achterop en hij moet toch vast zitten, anders is het te gevaarlijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 3 juni 2011 om 08:06
Compu, hoe bedoel je dat er een hoop aan jou ligt? Niet zo slecht over jezelf denken vrouw Je doet het goed!
Pokje gaat stuk beter, al ziet ze er niet uit
Ben wel blij dat we uiteindelijk niet naar Duitsland zijn gegaan, want gisteren in de dierentuin heeft Ceetje onwijs lopen huilen van de oorpijn
Su, zondag afzwemmen toch? Ik vind het zooooooo knap van die dame. Ga je nog door voor B?
vrijdag 3 juni 2011 om 08:11
quote:Star schreef op 03 juni 2011 @ 08:07:
Mal heeft ook ochtenddienst zie ik
Ja pffff, dat doorslapen was ook tijdelijk zeg maar.
Vannacht 1 epilepsie aanval en 2 nachtvoedingen.
En nu moet ik er uit voor Mr J en ligt Mr V een lange ruk te maken. Dat is niet helemaal de bedoeling.
Ach, arme Eetje, waar komt die oorpijn dan vandaan?
(beter lezen) Ceetje!
Mal heeft ook ochtenddienst zie ik
Ja pffff, dat doorslapen was ook tijdelijk zeg maar.
Vannacht 1 epilepsie aanval en 2 nachtvoedingen.
En nu moet ik er uit voor Mr J en ligt Mr V een lange ruk te maken. Dat is niet helemaal de bedoeling.
Ach, arme Eetje, waar komt die oorpijn dan vandaan?
(beter lezen) Ceetje!
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 3 juni 2011 om 08:22