Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 20:34
Alle reacties
Link kopieren
Maar de sushi is nog niet af hoor Moon, dus je kan morgen het eindresultaat nog zien
Gordy, wat doe je raar over een chiabatta broodje...
An A-MA-ZING piece of chiabatta???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 1 juni 2011 om 20:35
Alle reacties
Link kopieren
Ben je al ver met verbouwen Moon?
Ligt het aan mij of lijkt deze mystery box erg op de Aussiebox?
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 20:35
Alle reacties
Link kopieren
sushi? wat is dat tegenoordig met al die vis...fjoeeeeesjon keuken...bah bah...
hahaha Kalli...
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 20:35
Alle reacties
Link kopieren
quote:Star schreef op 01 juni 2011 @ 20:34:
[...]
Ja wat is er nou belanglijker?!?!?!? Tsssssk
Nou nou, ik kan je zeggen.....
Toevallig is Rick weer helemaal in luv met Tjarlie hoor, das OOK belangrijk
En Gordon doet raar over een broodje..
Dat moet hij eerst weer goedvloeken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_54027
woensdag 1 juni 2011 om 20:36
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 20:36
Alle reacties
Link kopieren
plintjes, keuken tegelen, zaterdag komen nieuwe salontafel eetkamertafel en tv dressoir, en dan einduhlijk inruimen...zo ver zijn we...ik mot koffie...cappuccino en eigenlijk een groot stuk (cola) taart...
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 20:36
Alle reacties
Link kopieren
Chocolademouse met Cognac....hmmmmmmmmm
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 20:37
Alle reacties
Link kopieren
goedvloeken?
*pakt Moon's persoonlijke groene boekje...en genoteerdtdtdt*
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 20:37
Alle reacties
Link kopieren
quote:Star schreef op 01 juni 2011 @ 20:36:
Goedvloeken
Yeps, het tegenovergestelde van Sweettalken...
Ik ben er een ster in moet ik zeggen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
rosanna08
woensdag 1 juni 2011 om 20:39
Alle reacties
Link kopieren
zou de bedenker van mc ook bepalen wat de opdrachten zijn?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 20:39
Alle reacties
Link kopieren
Jake doet mij een beetje denken aan de man van Roseanne Barr uit de serie Roseane
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 20:40
Alle reacties
Link kopieren
Wat kleedt dat bloesje trouwens heerlijk af op het goddelijke lijf van Gordon!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 1 juni 2011 om 20:40
Alle reacties
Link kopieren
Grr, mijn ma belde, nu loop ik 4 minuten achter!
Liever elitair dan een pauper!
rosanna08
woensdag 1 juni 2011 om 20:41
Alle reacties
Link kopieren
blijf je nog wel op je stoel zitten Sumi
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 20:41
Alle reacties
Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 01 juni 2011 @ 20:40:
Grr, mijn ma belde, nu loop ik 4 minuten achter!Tis zo reclame, kan je vooruit spoelen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 20:42
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 01 juni 2011 @ 20:41:
blijf je nog wel op je stoel zitten Sumi Net an Roos, net an....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 20:45
Alle reacties
Link kopieren
ben nu echt ff niet de gezelligste geloof ik...zit echt als loetje lampenkatoen naar het scherm te staren hahaha
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 20:48
Alle reacties
Link kopieren
Moon, gooi die laptop uit, kruip tegen je kerel aan en rust een beetje uit...
Ik lees de vermoeidheid op het scherm
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 1 juni 2011 om 20:48
Alle reacties
Link kopieren
Zo, dat scheelt wel 4 minuten reclame ja.
Ik heb hier wel al een favoriet trouwens. Grote lieve negermamma Avis.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 20:49
Alle reacties
Link kopieren
kerel staat onder de douche, mag ook wel...Simon Stofkop...maar ga zo wel afsluiten en tegen hem aankruipen en dan snurken hahaha
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 20:55
Alle reacties
Link kopieren
Enoki?????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 1 juni 2011 om 20:56
Alle reacties
Link kopieren
quote:Simon Stofkop.
Duik maar lekker onder de dekens, dat heb je wel verdiend.
Oee, die David is wel erg jaloers. Niet aantrekkelijk.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_126187
woensdag 1 juni 2011 om 20:59
Alle reacties
Link kopieren
Goeieavond dames, ik kijk ook weer mee ben gek op gordon.
Wow die Sharone is sexy, mooie jongen.
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 21:00
Alle reacties
Link kopieren
Hi Rogue....
Sharon sexy??
Heb je Gordon wel eens goed bekeken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 21:00
Alle reacties
Link kopieren
oeh sjienees...lekkel lekkel...(zegt de indo)
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder