Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 21:34
Alle reacties
Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:33:
ravioli met champignons, parmaham en basilicum...dat zou de mijne worden.Mooi Moon, kom ik het wel weer bij je opeten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 21:35
Alle reacties
Link kopieren
Sum...ik wil ook wel eens stampvoeten als ik boos ben...krijg dan weer gelach in mijn bakkes hahahaha
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 21:35
Alle reacties
Link kopieren
goh das bijna elke dag voor je koken Sum...gezellig!
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 21:36
Alle reacties
Link kopieren
Ricotta is kaas toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 21:39
Alle reacties
Link kopieren
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 21:40
Alle reacties
Link kopieren
Huh??
Hoe maak je in godsnaam zelf mozzarella?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 21:41
Alle reacties
Link kopieren
een buffel uitknijpen...buffalo mozzarella?
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 21:41
Alle reacties
Link kopieren
Ja dus Moon
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 21:42
Alle reacties
Link kopieren
rosanna08
woensdag 1 juni 2011 om 21:42
Alle reacties
Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:33:
[...]
Niet..?
*ziet kermisklanten bestaan in rook opgaan* sowwy
klein dikkertje, blauwe ogen, donker haar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 21:43
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 01 juni 2011 @ 21:42:
[...]
sowwy
klein dikkertje, blauwe ogen, donker haar
Donker???
Van jezelf???
Je komt zo over als een blondine...
(en dan bedoel ik niet als een dom blondje...maar zo zonnig zeg maar)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 1 juni 2011 om 21:43
Alle reacties
Link kopieren
Volgens mij gunt echt niemand iemand het licht in de ogen, van wel team dan ook.
Ach, die arme koeien.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 21:44
Alle reacties
Link kopieren
god ik lijk wel zwanger...uitpuilende onderbuik...hmzz
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 21:44
Alle reacties
Link kopieren
Ik wil die bril van Sabrina eigenlijk ook DOOR haar hoofd naar de andere kant drukken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 21:44
Alle reacties
Link kopieren
ow en ik kom niet zonnig over maar eerder from the dark side...das een compliment pur sang!
Anoniem_126187
woensdag 1 juni 2011 om 21:45
Alle reacties
Link kopieren
Wat een iritant wijf die Sabrina: dat wil ik niet, daar heb ik geen zin in. Zeikwijf, wat doe je daar dan.
Ik ben ook klein trouwens, en een beetje mollig haha.
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 21:45
Alle reacties
Link kopieren
Wat een huilie die man met bril!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 21:45
Alle reacties
Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:44:
ow en ik kom niet zonnig over maar eerder from the dark side...das een compliment pur sang! graag gedaan schat!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 21:46
Alle reacties
Link kopieren
Ben ik dan de enige lange lijs hierzo?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance
woensdag 1 juni 2011 om 21:46
Alle reacties
Link kopieren
Ow gezellig.....4 op een rij!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_126187
woensdag 1 juni 2011 om 21:47
Alle reacties
Link kopieren
Denk het Summer, ik ben 1.68.
Ook blauwe ogen, donker haar ( geverfd )
rosanna08
woensdag 1 juni 2011 om 21:47
Alle reacties
Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:43:
[...]
Donker???
Van jezelf???
Je komt zo over als een blondine...
(en dan bedoel ik niet als een dom blondje...maar zo zonnig zeg maar)
ik ben van mezelf heel donkerblond, bruin en inmiddels bij de slapen en zo grijs
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 21:47
Alle reacties
Link kopieren
hell! ze zei schat tegen me!!
Anoniem_126187
woensdag 1 juni 2011 om 21:48
Alle reacties
Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:45:
Wat een huilie die man met bril!
Echt he, die andere louis is wel schattig. Is echt mijn stopwoordje vanavond: schattig.
Ben een beetje undersexed haha.
Anoniem_36255
woensdag 1 juni 2011 om 21:48
Alle reacties
Link kopieren
mijn mams wordt 60 dit jaar en is nog niet grijs...aangezien ik alle nadelen qua lichamelijk klachten van mijn moeder heb...zal ik morgen grijs zijn...
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder