Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Helaas is C&A niet de enige met dit soort wan-economie.. Weet ik uit ervaring. Btw bedenk me ineens dat een paar maanden terug iets op tv was over waar de groenten/fruit van bijv. Albert Heijn vandaan komt. Je weet natuurlijk, oke dat komt vaak uit verre streken, niks mis mee, AH een betrouwbare winkel denkt men zonder rotgevoel.. Maar in die streken, zelfs zo dichtbij als Spanje wordt groente/fruit ook verwerkt tegen belachelijk lage lonen. Veelal illegalen, dat is een ander verhaal.

(om van Ned. arbeidspraktijken niet te spreken)
En van bijv. zaken als Action, Euroshopper, dat soort zaken halen hun producten ook uit bijv. Azie waar hetzelfde verhaal geldt..
Als je zelf weinig te besteden hebt dan kies je toch sneller voor dat soort winkels/goedkopere producten.

Als je er idd bij gaat nadenken kan ik me er ook nogal druk over maken. En je kunt er weinig aan doen, ja wanneer de gehele menseheid eens tot zijn verstand komt? Net als dierenleed, ook zoiets vreselijks (zullen we maar ergens anders over praten?)
Ja je hebt gelijk, ik denk vaak heel erg door over dingen ofzo. Word ik ookwel ongelukkig van, maar het is toch ergens zo, en dat maakt het lastig. Ik ga zo slapen, ben heel erg moe.
ik probeer n beginnetje ;)

Vandaag goede en slechte dag!!

Goed was:

oa weer wat dingen bereikt bij insanties etc. ivm ex.

mn uitkering is gestort

geslaagd met kleding kopen

Slecht:

ex houdt nog steeds vast aan illusies, lijkt of ik er nooit vanaf kom.

voel me btje somber, de toekomst die ik met hem had voorgesteld is in duigen. Ik weet het is beter zo maar ben nu even weer verdrietig ervan

Hoe is het verder met iedereen
Precies, en dat heb ik dus ook en dat is echt niet fijn als je er veel bij gaat stilstaan, zo machteloos.

Is goe Yellow, weltrusten
Trusten lief geeltje!

Ik denk daar niet aan, dat doet mijn man wel. Hij maakt zich druk over de wereld, ik over mezelf. Sorry.

Zodra de wereld in opstand komt voor iets doe ik mee. Moeten jullie het wel vertellen he, ik volg geen nieuws. (Ik kom nu net over als zo'n dom, blond, petieterig poppetje. Ben ik diep van binnen ook geloof ik. Maar van buiten niet )
En ik ben nogal melig. En heeeeel moe dus ik ga naar bed. Slaat weer nergens op wat ik zeg, dan is het tijd om naar bed te gaan.

Trusten
slaap zacht allemaal
Slaap lekker allemaal!
Ben jij dun Choco? Vraag ik me eigenlijk al een tijdje af, ik heb jou bedacht als dun, blond en dikke tietuh Welterusten! (en sorry, ik begin altijd op hele ontactische momenten over dat soort dingen. je moet blij zijn met je aankopen hoor)

Pantertje Wel goed van de instanties, is heel belangrijk op het moment. Die ex... Wat een narigheid, ik hoop dat hij snel snapt dat het klaar is. En da tjij dan goed kunt beginnen met verwerken dat het niet gegaan is zoals je zo gehoopt had

Maat 46, brunette en dikke tietuh.

Ik lig in bed dus ga slapen. Trusten!
Ego-post, weer even pauze van mijn pauze....

Terug van feest. Veel oude bekenden gezien en het is altijd zo vertrouwd om die mensen om me heen te hebben. Als ik bij hun ben mankeer ik ook niks, lijkt wel. Kan de dag prima doorkomen zonder steeds moe te zijn of half in te storten. Goede gesprekken gevoerd, best eerlijk geweest over dingen en ik kreeg goed advies. Jammer dat ik weg moest voor de laatste trein.

Nu weet ik niet wanneer er weer gelegenheid is om elkaar te zien. Zo raar.... even ben je bij elkaar alsof je elkaar nog dagelijks ziet, net als vroeger. En dan stap je in de trein en zie je sommigen misschien weer een jaar niet, of langer.

Misschien beetje vaag verhaal maar wil niet te herkenbaar schrijven.

Ben wel moe. Waarschijnlijk stort ik morgen alsnog in....
Hey moon, klinkt als een leuke avond! Hopelijk kun je daar wat poditieve energie uit halen. En als ik zie hoe laat je post was, lag je er best laat in. Heb je vandaag de mogelijkheid om lekker rustig aan te doen?
Ow, goeie morgen allemaal!
Hey goeiemorgen allen

Moon, fijn dat je een leuke avond hebt gehad!

Sanne hoe is het met jou?

Liefs
Hey panter. Hier wel goed. Net wakker. Had voor mijn vrije dagen vanalles in huis gepland, maar ziet er naar uit dat ik het niet allemaal ga halen.

Over paar uurtjes komen schoonouders en dan gaan we met de rest van hun gezin de dag doorbrengen. Ben benieuwd!

Hoe is het met jou??
Hey Sanne, ok gelukkig! Is de band met je schoonouders ok?

Hier gaat wel ok. Ben beetje down en verdrietig over alles wat er gebeurd is. Moet er doorheen en het hoort er eenmaal bij. Ik ga ook wat dingen in huis doen, om het weer meer mn eigen plek te maken.

En het is mooi weer dat compenseert n beetje.. Bij jou ook zo lekker weer?
Hmm.. Hoop dat je ex je vandaag met rust laat. Op een bepaald moment zal hij zelf toch ook wel klaar zijn met z'n gedrag?

Kan me heel goed voorstellen dat je beeld van je toekomst opeens weg is. Maar stapje voor stapje een nieuw beeld maken. Misschien helpt een dagje in de zon.

Hier is het heerlijk weer, maar geloof dat alle activiteiten vandaag binnen zijn. Kan het redelijk vinden met schoonouders. Zijn totaal anders dan ik, dus hebben wel moeten wennen. Ik ga ook anders met hun zoon om dan zij. Vriend is ook anders met hun erbij. Maar meestal wel redelijk.
tja Sanne, ik hoop het ook!! Maarja sommige mensen blijven standvastig tot in den treuren, en maakt het gewoon echt niet uit wat tegenpartij (ik in dit geval) doet of zegt.

Ik weet en voel dat mijn beste kansen liggen in een toekomst zonder hem. Het is alleen erg hard.

Gaan jullie dan niet lekker naar buiten met de family? Wel fijn dat het contact met je schoonouders goed gaat. Ok, ze zijn anders begrijp ik maar gelukkig geen vervelende dingen, wat je vaak genoeg ook hoort. Een goede/redelijke band met schoonfamilie vind ik altijd wel belangrijk.
Boel je je extra bevestigd in je beslissing nu ex zich zo gedraagt?

Ja, vind familie erg belangrijk. Ben ook close met mijne (gezin dan), dus wil ook investeren in die van hem. Helaas zijn de contacten niet met iedereen meer goed. Maar de mensen die vandaag komen ook. Zijn kleine nichtje is er ook bij en daar is vriend helemaal gek op. Lief om te zien.
Goedemorgen allemaal. heb vannacht weer eens lekker geslapen zonder wakker te worden. Hé heerlijk, maar werd wel wakker met een stijve nek. Net een ibu ingenomen en nu gaat het weer. Heerlijk weertje niet

Moon mooi voor je dat je een gezellige avond hebt gehad. En hoe bevalt het je zo zonder ons? Mis je ons niet een ietsiepietsie beetje. Laat mij maar zeuren joh

Panter heb jij nog met je schoonfamilie te maken? Kunnen die anders niet met je ex praten? Nadat mijn ex en ik besloten hadden om uit elkaar te gaan verbrak mijn schoonvader alle contact met mij. Vond ik zo raar, ik was toch ook de moeder van zijn kleinkinderen? En ex en ik zijn goed uit elkaar gegaan, geen ruzie of zo. Bij mijn moeder was mijn ex nog gewoon welkom. Nou ja maakt ook niet meer uit.

Sanne wat ga je doen met de heule schoonfamilie? Gezellig!

Vanmiddag komt mijn vriendin, ik ga haar haar verven en dochter gaat het knippen. Word dus gezelli hier!
Sanne, ja als hij zich zo achterlijk gedraagt dan voelt dat voor mij inderdaad als extra bevestiging dat ik hem niet meer terug wil.

Goeiemorgen ook Mika!!

Moet ik even je nek komen masseren Ja echt lekker weer, ga eerst in huis wat rommelen en straks missch even langs family.

Nee Moon mist ons als kiespijn vermoed ik Haha grapje Moon, ik doe tegenwoordig ook vaak forum pauze hoor anders doe ik niks anders meer, en vergeet ik te eten etc etc..
Mika, schoonfamilie hoef ik niks van te verwachten, die kennen hem eenmaal als de goeie man, die soms ietwat ongeduldig kan zijn, maar die nooit dergelijke dingen zou doen. Die zullen me dus niet geloven en hoef ik niks van te verwachten, lang verhaal ook, maar ik weet dat. Erg jammer want met het merendeel klikte het goed, die ben ik dus ook allemaal kwijt. Helaas maar het kan niet anders.

Dat is ook nogal heftig wat je schrijft ivm schoonvader; zien je kinderen hun opa dan nog wel?

X Panter
Jammer is dat, heb je er een goede band mee en dan na zo'n scheiding valt alles weg. Maar ja tis nie anders

Mijn kinderen gingen met mijn ex altijd naar Opa maar Opa is nu hartstikke dement en mijn kinderen willen er niet meer naar toe. Hij herkent ons toch niet zeggen ze dan. Vind het wel sneu voor die beste man. Dat hij zo dement is bedoel ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven