Het theehuis
donderdag 17 januari 2008 om 17:50
Ligt het aan mij of is er een sporttroll?
's Ochtends vroeg sporten, wat eet jij dan?
lekkere sportmannen
Keuzes maken mbt baan....help!!
Sportblessure
Michael Boogert nu ook al aan de doping?
Ik sport en nu zijn mijn borsten weg
Pakje of Broek met Top, bij het sporten?
Hoe verzorgen jullie je haar?
Makeup zelf maken
jurk uit turkije , ben ik opgelicht ?
's Ochtends vroeg sporten, wat eet jij dan?
lekkere sportmannen
Keuzes maken mbt baan....help!!
Sportblessure
Michael Boogert nu ook al aan de doping?
Ik sport en nu zijn mijn borsten weg
Pakje of Broek met Top, bij het sporten?
Hoe verzorgen jullie je haar?
Makeup zelf maken
jurk uit turkije , ben ik opgelicht ?
donderdag 17 januari 2008 om 20:06
quote:peppie schreef op 17 januari 2008 @ 16:48:
Nou, mijn goede voornemens zijn tot een voorbarig einde gekomen doordat ik de sleutel die ik nodig heb om een kast uit elkaar te schroeven in andere huis heb liggen... Hopelijk vanavond nog even naar the other site zodat ik door kan.Jij hebt duidelijk meer zin in internet dan in kastjes schroeven pep!
Nou, mijn goede voornemens zijn tot een voorbarig einde gekomen doordat ik de sleutel die ik nodig heb om een kast uit elkaar te schroeven in andere huis heb liggen... Hopelijk vanavond nog even naar the other site zodat ik door kan.Jij hebt duidelijk meer zin in internet dan in kastjes schroeven pep!
donderdag 17 januari 2008 om 20:24
O shit, reageer ik eens een keer en dan loop ik enorm achter de feiten aan... Moet ik maar niet meteen gaan typen als ik iets zie, maar eerst aflezen...
Luun, wat lief trouwens dat Raketje komende zaterdag eens even gaat laten zien dattie veul worst en taart kan eten! Dat vind hij denk ik ook stoer of niet?
Luun, wat lief trouwens dat Raketje komende zaterdag eens even gaat laten zien dattie veul worst en taart kan eten! Dat vind hij denk ik ook stoer of niet?
donderdag 17 januari 2008 om 21:20
Nein. Wel met m`n koffertje voor Wups muziekinstrumenten. En een eikelchauffeur heeft de muziekinstrumenten voor de lol maar een kilometer verderop afgeleverd, moet ik morgen ook nog achteraan. Rukker.
Ik zal even track&tracen Vish. Dit is trouwens KUESOG: Kast Uit Elkaar Schroeven Ontwijkend Gedrag
Ik zal even track&tracen Vish. Dit is trouwens KUESOG: Kast Uit Elkaar Schroeven Ontwijkend Gedrag