Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Anderen: een en een fijne dag.
Ze komen ineens toch klussen. Ben dus nu heel snel de vloer ruim aan t maken. Loop nog in pyjama, niet ontbeten, heb ook niks in huis voor als zij er zijn.

Nouja hadden ze gisteren even moeten bellen. Verder wel fijn dat er toch geklust gaat worden.
Sorry allemaal, kan het nu even niet, ben niet gelukkig. Tot later
Je hoeft niet te schrijven, het is geen verplichting

En . Wij gaan een dagje quality time hebben (winkelen en uit eten ). Tot later!
Choco klinkt goed, veel plezier vandaag!!

Yellow, hoeft ook niet. Hoop je gauw weer terug te zien

Ik ben ook verdrietig today maar heb je vast al gelezen. Alles komt ff hard aan ofzo. En het maandelijks vrouwelijk ongemak komt eraan, dan ben ik vaak extra emotioneel :(

Liefs aan allemaal!
Ja Sanne, heb je gelijk in. Vandaar ook dat ik het niet meer aandurf met hem. Ik zou willen dat ik m kon wissen uit mn geheugen. Tis gewoon te pijnlijk.

Terug naar jou Sanne, dat is spannend!! Ja is moeilijk hoor, maar je zegt het al, je weet nooit zeker of het precies het juiste moment is om met kids te beginnen.. Belangrijkste lijkt me dat zowel jij als hij er helemaal achter staat om ermee te beginnen. En dat het tussen jullie helemaal goed zit natuurlijk. Hoe denkt hij erover?
Oeh wat fijn dat ik nog even bijlees voor ik wegga. Ik heb een witte broek aan en mijn periode komt er ook aan. Even wat maatregelen treffen

Panter je bent een schat! Onbewust heb je mijn dag gered!

En nu ben ik echt weg! Waarom blijf ik altijd forummen???
Even snel tussendoor.

Hoop dat het allemaal goed gaat hier, buurman en buurman is er niks bij.

Ach in het ergste geval ligt X binnenkort onderaan de trap omdat de leuning helaas toch niet goed vast zat

(die waar ik ruzie mee heb dus)
O Moon ik hou mijn hart vast, zal vast wel lol zijn bij jou

Yellow meis je kunt me mailen he als je wilt

Panter ik vond de scheiding een soort van rouwproces waar ik door moest. Je gaat bij iemand weg waar je jaren lief en leed mee hebt gedeeld. En ondanks dat ik zelf wilde scheiden heb ik hem in het begin heel erg gemist

Ik had dinsdag een kaartje in de bus van de postbode was iets aangetekend en kon het de volgende dag ophalen op het postkantoor. Moest net naar de winkel in denk ga er ff langs was ik het briefje vergeten. Grrr nu moet ik zo er weer heen op de fiets. Tis gelukkig lekker weer

Choco veel plezier met shoppen
Tja ik laat ze maar ff rommelen hier.

Ik ben blij dat broer erbij is want ik kan niet zo goed samenwerken met vader. En word ook wat kriebelig van zijn manier van werken. En hij communiceert niet echt duidelijk.

Hij ziet mij denk ik nog een beetje als het kleine meisje dat geen meubels in elkaar kan zetten. In zijn wereld kunnen vrouwen dat sowieso niet, denk ik.

Ik kan met broers goed samenwerken hoor, met klusjes. Maar vader laat ik maar ff gewoon zijn gang gaan.
Ow ik hoor een boel lelijke woorden onderaan de trap.... volgens mij gaat het niet goed
Oei Moon klinkt niet goed, ik had dat met mijn ex

Die vent kon eigenlijk helemaal niet klussen maar als hij dan aan de gang ging dan maakte ik dat ik weg kwam. En dan hoorde ik hem wel vloeken en knetteren. Dan ergerde ik me werkelijk dood.

Ik benijd je niet Moon, veel plezier vandaag met je klussers
Ze zijn weg.

Mijn broertje is een superklusser, die luistert ook gewoon wat de bedoeling is.

Vader is een beetje een klusser op zijn manier. Vroeger kon hij wel mooie dingen maken maar hij wordt steeds minder handig, lijkt wel.

Ik ben zo moe... toen mijn broertje SMSte lag ik nog in bed en heb daarna alles snel gedaan. Moet nu weer even terugkomen in mijn eigen ritme.

Mijn printer is aangesloten en een kast is in elkaar gezet. Dat zijn de dingen die gelukt zijn.

Mijn vader mompelt dan als ie weggaat iets van: Volgende keer gaan we verder, blabla. Maargoed ik heb dus andere klussers die ik ook kan vragen en doe dat nu liever in plaats van te wachten wanneer vader weer gelegenheid heeft. Vind het ook leuk om zelf mee te helpen maar dat lukt dus niet zo goed op deze manier.

Nou... even ontspannen en dan kijken wat ik verder nog kan doen vandaag. Iets buiten denk ik, t is zulk mooi weer.
Maar wist je niet dat ze vandaag zouden komen? Dat zou ik niet leuk vinden. En zou dan ook helemaal in de stress zijn

Maar jij hebt in ieder geval een paar klusjes af en das natuurlijk altijd goed

Geniet verder maar lekker van je vrije dag
Nou, we hadden het er wel over gehad. Maar mijn broertje zou niet kunnen vandaag, en ik begreep dat vader graag wilde dat broertje mee ging.

Dus ik dacht: we hebben nog wel even contact. Alleen had ik er eigenlijk geen zin in dus daarom niet meer gebeld

Dus toen ze kwamen even snel wat dingen opgeruimd. Merk nu al dat ik dingen niet meer kan vinden die ik vanochtend in de haast ergens 'opgeruimd' heb.

Voor vanochtend lag alles in de slaapkamer verspreid over de vloer. Wel zo overzichtelijk
Jaaaaaaaaaaah.... binnenkort weer feestje met de mensen van woensdag.

Waar ik gisteren zo om heb zitten janken zegmaar. Volgende week is er iemand jarig
Moon een feestje is altijd leuk en je hebt er wel zin in, of niet

Das lekker de boel opruimen en dan niet terug kunnen vinden

Je hebt natuurlijk alles op een bult gegooid tja nu de boel maar opruimen he
Mika, bedankt voor je reactie en je begrijpt m

Het is inderdaad een rouwproces. En je moet er inderdaad doorheen. Dat verdriet laat ik ook maar zoveel mogelijk toe. Klote maarja ik mag het niet ontvluchten van mezelf. Anders komt het later keihard terug.

En hoe is het met jou, ben je wat bijgekomen na alle commotie? Ik hoop het. En ik hoop dat je binnenkort kunt praten met je zus ivm die internetsites. Ik wil er graag meer op ingaan als je dat wilt, kijk maar. Ik weet nu natuurlijk te weinig om te veel ervan te zeggen, enkel dat het wel een alarmbel is.

Chat, dankjewel das lief!! terug

Moon klus ze nog!! Hoop voor je dat je alles nog terugvindt en niet in de opruimwoede iets heb weggegooid (dat heb ik nog wel ns haha)
Nee niks weggegooid denk ik

Ben wel altijd bang als ik vuil wegbreng dat er toch nog iets van waarde in zit. Maar tot nu toe heb ik nog niets gemist.
Ben vanmorgen bij mijn zus langsgegaan maar ze was natuurlijk naar het ziekenhuis. Haar man is gisteravond opgenomen. Ik heb dankzij de pammetje goed geslapen vannacht en ben al wat bijgekomen. Praat een andere keer wel met mijn zus als de boel even wat rustiger is.

Panter je mag me altijd mailen op maryen65@gmail en dat geld ook voor anderen hoor
En nu ga ik ff een poosje op bed liggen was vanmorgen al om 7 uur wakker
ik heb na vertrek van ex bijv. weer het hele huis overhoop gegooid; oude rommel van mijzelf, rommel van hem wat hij niet wilde hebben weggegooid; zo'n 10 vuilniszakken vol... Paar dagen later dacht ik, hé waar is dat roze kussentje gebleven, waar is die ene tas gebleven, en.... Nouja, die heb ik waarsch dus ook weg gedaan en was niet echt mn bedoeling maar verder niet erg. Geen belangrijke dingen weggegooid dus, voor zover ik weet
Mika, thanx!

Ok, dan is het inderdaad even niet het moment. Pff wat een heftige dingen ook.

Slaap zacht Mika!!
Panter, oh daar zou ik echt van balen als ik zulke dingen weggegooid had.

Ik gooi nooit zo veel weg. Was zelfs nog half op zoek naar bloempotten die ik jaren terug zelf geschilderd had. Die heb ik vermoedelijk naar de kringloop gedaan maar zelfs daarvan denk ik dan eigenlijk nog: Jammer ik had ze nu wel kunnen gebruiken.

Bewaar kleding ook heel lang en sommige dingen komen echt weer terug in t modebeeld

Mika, was die opname gepland, van je zwager? Of moest ie onverwacht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven