Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Hallo allemaal. Hier de ochtend klussend en verfend doorgebracht. Daarna in de auto gestapt en net bij mijn vader aangekomen.

Nog ff winkelen voor avondeten, maar vriend staat al 10 min bij de diepvries om zijn hamburgers te kiezen. Zucht...
Moon, ik gooi normaal ook nooit zoveel weg haha. Daarom was het nogal opgestapeld in mijn kleine huisje! Er lag o.a. rommel wat ik al zo'n 15 jaar mee sjouw en echt niets mee doe. Gelukkig heb ik dingen die mij echt dierbaar zijn wel bewaard, bijv. spulletjes van mijn moeder en van mijzelf van vroeger, etc.

Kleding ja, ook een ramp! Mijn kledingkast heb ik ook eindelijk eens uitgezocht, wat een bende was dat.. Aantal oude gehavende stukken bewaar ik, bijv. voor als ik moet klussen o.i.d.. En kwam idd ook nog leuke kleding tegen waarvan ik dacht, oja die kan ik vast wel gebruiken later. Dus dat heeft me wel weer beetje goed gedaan vandaag!

Haha Sanne, twijfelt hij nu ook over de hamburgers
Ow, opruimen! Daar ben ik echt slecht in. Hooi niet veel weg. Alleen tijdens de verhuizing wel geprobeerd.

Hahaha, hij kan over alles twijfelen!
Ja ik stond ook van mezelf te kijken! Serieus, ik heb in mijn hele leven nog nooit zo goed opgeruimd!! Vandaar dat mn huisje uitpuilde van de spullen. Was het zo beu en het is een hele goede bezigheidstherapie
Ja, haha, ik heb ook bergen kluskleding

Er was een tijd dat er regelmatig vrienden verhuisden maar dat lijkt minder geworden. Maar toch vind ik het handig om kluskleding te hebben. Heb zelfs klusschoenen. Daar is ooit per ongeluk verf op gekomen en nu doe ik ze steeds aan als ik ga klussen.
Ik zit zo in de knoop zit dat ik even alleen over mezelf kan praten of over onzin, en hoe hard het ook klinkt, even geen problemen van anderen aankan. Ik denk wel aan jullie en ik zal heus reageren zo af en toe, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik vol zit van 'mezelf' op het moment. Moet even mezelf terugvinden.
Yellow, dat had ik toch ook afgelopen dagen, dat geeft toch niks?

Als je schrijven wilt dan mag het, als ook dat teveel is doe je t niet...

Je bent echt niet verplicht om al onze lappen tekst te lezen. Als t niet gaat dan gaat het niet.
yellow je hebt mail
egobericht:

Kreeg net e-mail van die vriendin waarom ik niet bel. Ik denk das raar dus controleer haar nummer en blijkt dat met het overhevelen (hmm schrijf je dat zo nou ja ach) van de simkaart gegevens iets mis is gegaan en ik haar heb lopen sms'en op een fout nummer verdorrie en nu moet ik haar dus echt gaan bellen echt ben zo misselijk wat ben ik toch waardeloos in dit soort dingen.
Nou dat ligt dan niet aan jou hoor IBI, je hebt toch geprobeerd te SMSen? Dat vind ik al heel wat.

Dat SMSjes soms niet aankomen is heel rot, maar daar kun je niks aan doen.

Ze had ook even kunnen bellen waarom ze niks van je hoorde
Maar idd zulke dingen als ruzie en meningsverschillen zijn heel lastig, als je niet duidelijk weet hoe je moet communiceren. Daar zijn ook geen algemene regels voor....
Ibi das lullig jij zit te wachten totdat zij contact opneemt en zij zit op jou te wachten. Durf je nog wel?? Is moeilijk he
quote:Moonlight82 schreef op 03 juni 2011 @ 10:12:

IBI; ik was al naar bed gisteren. Ik weet niet meer wat er was gisteren, volgens mij kon ik niet meer op het forum komen of er was iets anders met de pc.

Ja kan me voorstellen dat je gedacht hebt: Nu is het mijn tijd om gelukkig te zijn. En het is vreselijk dat dat niet zo heeft kunnen / mogen zijn.

Weet je, het is dat ik je echt ontmoet had, anders weet ik niet of ik het meteen geloofd zou hebben. Als je voor mij een onbekende forumster was geweest zou ik bij het topic over Patrick met leukemie gedacht hebben: nu is het teveel, dit kan niet, dat er nu nog meer ellende bij komt.

Ik zou echt mijn twijfels gehad hebben, als je een onbekende was geweest. Omdat ik al een tijd met je schreef en je ontmoet had, had ik die twijfels natuurlijk niet. Maar vond het echt heel onwerkelijk dat Patrick zo ziek werd.

Tja je zou haast hopen dat die mensen met alleen zorgen over schoenen, hun portie ook nog krijgen. Al is het alleen maar zodat ze anderen beter begrijpen.

Aan de andere kant: het is voor die mensen zelf natuurlijk fantastisch dat ze zo weinig pech kennen.

t Ja het leven is raar. Ik hoop dat het werken een beetje gaat.

weet je dat ik zo bang was dat mensen dat zouden gaan schrijven op het topic. En ik moet eerlijk zeggen als ik het zelf niet had meegemaakt zou ik het ook met een korrel zout hebben genomen ik bedoel we hebben in het verleden best wat mensen gehad die dergelijke dingen verzonnen en dat het halve forum ermee bezig was. En als er mensen hadden geschreven: geloof je het zelf? Dan had ik trouwens ook nee geschreven want ik geloof het nu nog niet. Wat dat betreft "blij" dat ik hier al de nodige credits had en idd. ontmoetingen met mensen.

Ow en natuurlijk is het voor die mensen fantastisch dat ze een goed leven lijden en dat gun ik ze ook wel maar ja het zou wat mij betreft wel wat beter verdeeld kunnen zijn.
ik durf het gewoon echt niet mika mijn keel is gewoon letterlijk opgezwollen kan haast niet meer slikken laat staan praten. Voel me nu echt een kneus.
Ik weet precies hoe jij je voelt Ibi, ik weet ook niet met deze dingen om te gaan. Vind het altijd heel moeilijk.
zit te denken het per mail te doen maar ja das ook zo afstandelijk en laf. He bah.

Nou ja moet ook nog boodschappen doen dus dat eerst.

Echt klote is dat he dat je je gewoon geen raad weet hoe te gedragen in dergelijke situaties.
Nou IBI ik vind je geen kneus hoor. Zulke dingen (conflicten ed) zijn gewoon heel moeilijk en volgens mij weet je niet eens wat er nu precies is?

Tja helaas zijn er inderdaad forumsters die zulke dingen bedenken. En inderdaad, gelukkig was je niet nieuw meer en zijn er geen mensen geweest die je niet geloofden.

Maar het was zo'n erge situatie dat je eigenlijk hoopt dat het niet echt is....

Gelukkig hebben we via het topic ook nog een heel klein beetje kunnen helpen...
Als jij een kneus bent dan ben ik ook een kneus IBI. Ik steek al een week mijn kop in het zand

Mijn SPV zei overigens dat je in zulke situaties best zelf het tempo mag bepalen, wanneer je wilt praten e.d.

Ik vind een mail ook niet 'not done'. Als dat voor jou makkelijker is.
Ik was hier denk ik nog niet toen dat gebeurde (dat iemand iets ergs verzint hier op het forum)

Maar dat lijkt me echt vreselijk dat iemand zoiets gaat verzinnen. Daarom heb ik Ibi haar verhaal altijd gelooft, ik ben daarin dan nog een naïeve forummer

Ibi via mail is wel gemakkelijker voor jezelf
Hallo allemaal, ben er weer. Heb ibi eigenlijk ook meteen gelooft. Misschien naïef, maar het idee dat mensen dat zouden verzinnen.. Ik heb veel mensen om me heen die een 'makkelijk' leven hebben en een aantal van hen vinden mij zielig. Heb inmiddels geleerd dat iedereen wel met moelijkheden te maken krijgt. En dat sommige minder voor de kiezen krijgen, maar daar het al heel moeilijk mee hebben.

Ibi, ook al is het rot, ik zou wel bellen. Dan ben je er tenminste vanaf. Als je mailt moet je weer op een reactie wachten en kan ze dingen verkeerd opvatten. Succes!
ik zit nu op bed met een laptop en vind het 10x niks

Mijn dochter heeft vrienden beneden zitten en die hebben een bonk lawaai. Dus mocht dochter haar laptop lenen en zit nu op bed. Heb net wel eeen leuke aflevering van de waltons gezien. Chat zal die ook nog wel kennen, he oudje

Ga nog een aflevering kijken want typen op dit ding is ook niks, toedeledokieeeee
heb haar toch een mail gestuurd maar dan met erin dat ik nu niet in staat ben te bellen en ik hoop er volgende week aan toe was. Kreeg wel een hele lieve mail terug maar ja heb het probleem natuurlijk alleen maar verschoven.

Morgen een BBQ met een paar forummers bij mijn oom en tante. Ga zo kruidenboter maken en zoetzure komkommer (en als niemand die durft te eten ach des te meer is er voor mij )

Yellow, ik heb msn aanstaan als je de behoefte voelt spreek me gerust aan.
haha ik zat op mijn werk achter een vaste computer en moest weer enorm wennen aan het typen op een normaal toetsenbord sterker nog ik moest laatst even op mijn oude laptop zitten en kon helemaal niet meer direct blind typen zo snel alweer gewend aan deze.
Nou Mika das ook niet echt gezellig, als je naar de slaapkamer verbannen bent.

Zaterdag is die verjaardag waar ik over schreef (met mn 'ouwe' vrienden). Er is ook iemand uitgenodigd waar ik een tijdje mee gescharreld heb. Ben benieuwd of die spanning er nog steeds is, zal maar wat leuks aantrekken

Vorige zomer was hij ineens met een vriendin van me bezig. Vond het niet echt leuk eigenlijk.

Zij is ook uitgenodigd, ben benieuwd hoe het zal gaan

Ik schrijf nu over allerlei verschillende mannen maar t meeste speelt zich in mijn hoofd af. De laatste keer dat ik zelfs maar zoende, was vorige zomer.
IBI goed dat je gemaild hebt. En fijn dat je lieve mail terug had.

Als je jezelf nu gedwongen had om te bellen was je misschien helemaal van streek geraakt.

Leuk, mogen BBQ, ik hoop dat jullie het leuk hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven