Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
moon, ik had nou niet de indruk dat je met jan en aneman aan het seksen bent en ook al deed je dat wel ach zolang het veilig zou doen...

Leuk dat je zin hebt in het feestje volgende week en leuke kleding aan trekken is altijd wel wijs
Ja he

Hoewel je bij die groep al gauw overdressed bent hoor. De dames gaan in spijkerbroek en op sneakers. Met een shirtje. De heren.... eigenlijk ook.

Ik laat mijn bloemetjesjurk maar thuis deze keer.

Bedoel, ik voel me zelf altijd meer op mijn gemak als ik qua kleding een beetje bij de rest pas. Maar dan nog kan ik er best wat leuks van maken
Mijn kleine nichtje is binnenkort jarig.

Mijn moeder en haar moeder (tante) hebben echter slecht contact momenteel. Ze weet niet precies wat er aan de hand is maar t gaat er geloof ik om dat tante niet naar oma omkijkt terwijl moeder iedere dag met oma bezig is.

Vind het dan toch lastig wat te doen in zo'n situatie. Weet dus niet wanneer nichtje het viert, moeder wist het ook niet. Volgens andere nicht zondag.

Zou eigenlijk tante moeten SMSen maar t is beetje onhandige situatie.

Hoewel zo'n verjaardag juist een makkelijk moment is om weer contact te zoeken. (Heb ze sinds mijn verhuizing maar één keer gezien... ook nog niet uitgenodigd tot nu toe)

Voor moeder vind ik t wel sneu dat tante t zo laat afweten maar ik weet verder niet hoe tante erin staat. Misschien is er wel iets anders dan wat moeder denkt.

Nichtje en ik kunnen er niks aan doen in ieder geval
ben een paar uur geleden begonnen met mijn topic te lezen ik ben nu bij zijn net overlijden en ben zo overstuur. Wilde telefoon op recept bellen maar telefoonnummer staat niet meer in deze telefoon. Ben aan het hyperventileren heb het zo warm, duizelig, hoofdpijn, misselijk en ik ben gewoon zo verdrietig. Mijn patrick is weg!!!
Het is misschien totaal ongepast dat ik nu reageer op jullie topic, maar Ibi ik lees al een tijdje mee en las nu net je laatste bericht en schrok wel een beetje. Ik dacht ik ben vast de enige die nog wakker is... en wilde je even een hart onder de riem steken . Als je nog zo overstuur bent, misschien kun je een zak pakken en daarin rustig ademen? Dat helpt om wat rustiger te worden... Of je handen voor je mond...

Verder weet ik totaal niet wat te zeggen, maar weet dat ik bewondering voor je heb.! Ik vind het vreselijk wat je allemaal mee hebt gemaakt (en nu doormaakt...) en wens je heel veel kracht toe. Veel liefs van een stille meelezer.
wat lief dat je reageert voel me gelijk wat minder eenzaam! Ben rustiger geworden door de handen op mijn mond te doen. Lig inmiddels in bed te huilen op dit tijdstip beter dan op de bank. Dank je wel. Hopelijk kan jij ook snel slapen (tenzij je aan het werk bent of in een ander land woont natuurlijk)
ibi
he panter ook nog wakker op dit onmogelijke tijdstip. Is dat altijd zo of kan je ook niet slapen?
Ibi gelukkig dat het een beetje heeft geholpen. Ik kon ook niet zo goed slapen. Ik hoop voor je dat je snel slaapt. In je bed liggen is misschien ook beter. Nogmaals sterkte en ik heb echt respect voor de manier waarop je ermee omgaat. veel liefs en weltrusten (hopelijk slaap je snel).
IBI tja erg he, nee normaal zou ik al slapen.. Ben hartstikke op maar kan niet slapen. Vandaag was weer iets te heftig een iets te veel info en gebeurtenissen. Alles tegelijk zoals gewoonlijk.

IBI, ik wilde je nog vertellen, ik geloofde je verhaal direct zonder aarzeling. Doorgaans 'vertelt' mn intuitie of iets wel of niet klopt. En ik weet dat sommige mensen eenmaal te veel tegelijk / achtereen mee moeten maken. Kijk eigenlijk nergens meer van op.
Smuk, lief dat je komt reageren!

Ik ga even warm douchen en kijken of ik kan slapen.

IBI hopelijk ben je al wat rustiger en kan je zo ook slapen. Wat smuk schrijft, idd respect voor hoe je ermee omgaat. En dat je je verdriet toelaat. Terwijl je ook nog je baan hebt. Je doet het toch maar allemaal.

Sterkte!
*ego*

Goedemorgen.

Ik ga vandaag wandelen.

Soms word ik wakker met mooi weer en denk ik: shit... het is mooi weer, maar wat moet ik nou? (zit niet zo graag buiten bij mijn huis, is gemeenschappelijk en niemand zit hier, tot nu toe)

Maar nu heb ik gewoon een doel. Het is ruim 20 km, benieuwd of dat gaat, ben ongetraind....

Dacht zelf dat zo'n afstand wel te doen is, maar nichtje reageerde gisteren alsof het wel heel veel is als je nooit loopt. We'll see.
Smuk, wat lief dat je even langsgekomen bent vannacht.

IBI, ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen.

Panter, hoop dat jij ook nog hebt kunnen slapen.

Overigens, even nuanceren: Ik twijfelde ook niet aan het verhaal van IBI.

Maar zou dat misschien even gedaan hebben als ik haar niet ontmoet had, omdat het zo 'ongeloofwaardig' was dat iemand keer op keer zoveel ongeluk krijgt. Meer dat ik het liever niet wilde geloven, maar wel moest.

Wens iedereen een goede dag toe. Rustig aan voor degenen die een korte nacht gehad habben...
Goeiemorgen allemaal

IBI, heb je nog wat kunnen slapen vannacht?

Moon, veel plezier met de wandeltocht! Idd fijn dat je nu een doel hebt en iets leuks met dit mooie weer.
Moon, lief dat je ernaar vraagt. Heb weer max. 4 uurtjes geslapen. Echt niet goed maarja ik moet er doorheen. Ben gewoon erg verdrietig de hele tijd. Ook dat moet ik helaas onder ogen komen :( Gister weer v alles gebeurd, terwijl ik al zo bezig was met mn verdriet/pijn dus het was me echt teveel. Ik ben tegelijk ook kwaad, wat een KL....!!!!!! (sorry ik wil het eruit schreeuwen)
Hallo allemaal. Is weer een heftige nacht geweest zo te lezen. Ibi, hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen.

En hoop dat jij vandaag ook wat rust krijgt Panter. Met slaap tekort vind ik mijn problemen altijd veel zwaarder.

Moon, goed idee om lekker te gaan lopen! Ga je de natuur in, of via dorpjes. 20 km is een mooie afstand. Zolang je goede schoenen hebt, moet het wel lukken, denk ik. Kun je tussendoor stoppen, als het te veel lijkt?
Ibi dikke knuf meid, naar voor je dat je er zo doorheen zat. Hoop dat jij je vandaag iets beter voelt. Smuk en Panter waren lief voor je

Ik ben vannacht aardig aan het spoken geweest en ben uiteindelijk op de bank in slaap gevallen. Pff was warm op mijn slaapkamer

Moon pfff knap hoor dat je aan de wandel bent, is het daar niet te warm voor. petje af voor Moon.

Panter je hebt maar een kort nachtje gehad, hoe gaat het met je

Yellow lieverd hoe is het? Heb je een beetje kunnen slapen? Hoop dat jij je vandaag wat beter voelt

Sanne ook alles goed met jou?

EN voor iedereen een fijne dag gewenst en een dikke en een (ben in een vrijgevige bui
Hey Mika en Sanne ook goeiemorgen jullie!

Hoe is het met jullie today?

Ja schiet niet op dat slaap tekort. En dat terwijl ik genoeg medicatie slik voor oa dit probleem! En ik heb n knetterende koppijn. Heb al sarixell ingenomen maar het helpt niet.En gezien deze bij mij het beste werkt en nu dus niet, dan betekent dat doorgaans dat het n hele dag koppijn wordt :(

Ojee Mika, aan de wandel geweest, wat heb je gedaan dan? Toch niet slaapwandelen? Ja met die plakkerige hitte kan ik ook nooit goed slapen. Gelukkig is mijn huisje altijd redelijk koel i.v.t. buiten.

Yellow ik heb je gemaild.

Liefs aan allemaal
Even terugkomend op Mika, ik heb soms een rijke fantasie hoor... Je hebt toch niet in je roes allerlei rare dingen gedaan, bijv. meubels verplaatsen... om 's ochtend wakker te worden van waar ben ik?
*ego*

verder; wat ik al schreef ik ben zooo kwaad op hem!

Weer allerlei dingen gehoord van mensen uit mijn omgeving (betrouwbare bronnen) i.v.m. ex en zijn acties . Daarom werd het me echt ff teveel gister... Het is ook wel goed hoor om die dingen te horen. Alleen ik was zo bezig met het verdriet en het missen deze dagen, dus het was nogal confronterend allemaal. Ging me even te snel. Maar het helpt me weer om te blijven vasthouden aan mijn besluit, nee ik wil die vent niet terug!!!
Hallo allemaal.

Wat jammer dat jullie niet goed geslapen hebben Ik ben wel even wakker geworden rond 5 a 6uur, maar daarna weer geslapen tot nu

Ibi Ik hoop dat je toch nog enigzins de slaap hebt kunnen vatten, en wat lief dat Smuk Langskwam

Panter, je krijgt zo een mailtje terug van me :kiss;

Sanne , hoe is het nu?

Moon, veel succes met wandelen. 20 km is wel redelijk ver, maar als je niet gaat hardlopen moet het wel lukken toch?

Mika, shit van het spoken, ja het is warm he. ik heb ook op de bank geslapen vannacht .

Ik lees vanaf nu weer wat actiever mee .

Heb dus gisteren met ex gesproken die opeens wel contact wilde, maar gezegd dat ik geen contact meer hoef in de toekomst, dingen gezegd over de pijn die hij mij gedaan heeft, en dat ik niet schanheilig hoef te babbelen als ik hem tegenkom. Want ik raak dan vast totaal overstuur, en dan doe thij heel normaal, en dan is zijn verhaal weer lekker rond (dat ik gewoon gek ben, en hij altijd zo lief gedaan heeft) Gun ik hem niet, en ik gun mezelf beter.
zo wat goed om te lezen Yellow dat je zo voor jezelf bent opgekomen bij je ex. Wel vaag dat hij ineens weer contact met je wil maar ik hoop zo dat je dit een soort afsluiting heeft kunnen geven.

En fijn dat je hier weer kan lezen en schrijven.
Hoe voel jij je nu ibi?
tja echt een soort huilkater zoals altijd als ik zo tekeer ga in de nacht. Koppijn, huilerig, moe enz.

Zit nu op rtl4 zo'n bagerfilm te kijken die helemaal niet bager is. Over een normale man met een gezin die ontslagen word en vervolgens een boek schrijft. Ze laten het proces zien van een onzekere man die steeds zekerder word en uiteindelijk te zeker. Best mooi gedaan soms zijn er toch ineens goede films op tv.
Ja soms zijn films best goed gemaakt. Is het zo'n waargebeurd verhaal?

Ja ik ken die kater van het huilen Had hem gisteren. Lieverd toch, je weet dat je altijd terecht kunt bij me als je wilt praten, ook 's nachts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven