Totally clueless...

03-06-2011 19:35 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
sluiten
Of hij is bezet... het komt te dichtbij. Chatten en internetsex is leuk zolang het duurt blijkbaar.
Of er is wat voorgevallen dat hem nu even bezighoudt.. nog even afwachten misschien? Vanmorgen heb je hem tenslotte nog gesproken?
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
heel herkenbaar ... mannen zijn vreemde wezens
quote:mywickedlife schreef op 03 juni 2011 @ 19:35:

Al 1,5 week met een man via internet aan het smsen, mailen, chatten en What's Appen.

Al? Anderhalve week? Al? Doe even rustig aan, zeg, en zit hem niet zo op de huid.

Van die "jammer dat je niet reageert" smsjes zou ik persoonlijk niet erg vrolijk worden. Hij waarschijnlijk ook niet. Daar staat tegenover dat als hij echt iets met je zou willen doen, hij dit waarschijnlijk wel zou hebben laten weten. Kan natuurlijk ook zo zijn dat ie gewoon druk is.

In ieder geval lekker laten gaan, de trouwdatum is vast nog niet geprikt.
Nadat jij hem zei dat je tijd had, krabbelde hij dus terug.

Het lijkt er inderdaad op dat je een blauwtje hebt gelopen.

Was hij wel met vakantie?
Via whatsapp is het niet altijd helemaal zuiver met die 2 vinkjes of iemand hem gelezen heeft. Heb het een keer uitgetest met iemand die naast me zat op dat moment. Had hem niet gelezen en toch 2 vinkjes. Wacht dus even rustig af.
.
waarom heb je er jammer achteraan gestuurd.

Dat had je niet moeten doen = ongeduldig, onzeker.

Gewoon eerst eens afwachten, zeg!
Hij zal z'n redenen wel hebben. Maar zoals iemand anders al zei: WhatsApp is totaal niet betrouwbaar. Die twee vinkjes schijnen idd te zeggen dat het bericht gelezen is, maar 9 van de 10 keer is dat niet het geval. Berichten komen ook vaak pas een dag later aan. Maar goed, hij zou contact opnemen met jou dus dat is een ander verhaal. Tenzij zijn WhatsApp berichtjes niet zijn aangekomen bij jou, maar dat lijkt me sterk. Dan had ie wel gebeld.
Volgens mij is ie gewoon bezet. Kom op he, wie wil er nou geen ijsje eten met een leuke vrouw? NEXT!
quote:sainttropez schreef op 03 juni 2011 @ 19:50:

Via whatsapp is het niet altijd helemaal zuiver met die 2 vinkjes of iemand hem gelezen heeft. Heb het een keer uitgetest met iemand die naast me zat op dat moment. Had hem niet gelezen en toch 2 vinkjes. Wacht dus even rustig af.

Klopt Volgens mij betekent dat alleen dat hij goed is aangekomen en op de telefoon getoond wordt (app is meestal actief op de achtergrond), maar niet dat ontvanger het daadwerkelijk geopend en gelezen heeft.

Dus even afwachten.. Succes!
het eerste vinkje betekent verstuurd het tweede vinkje betekent door apparaat ontvangen.

het enige wat je kan zien is bij naam laatst gezien vandaag om....
...
Ik denk dat je niets meer van deze man zult horen helaas. Herken het wel uit mijn dateverleden, dat enthousiaste contact wat opeens ophoudt zodra je aangeeft tijd te hebben en af wilt spreken.

Als hij je echt, echt leuk had gevonden had hij wel dat ijsje met je gegeten hoor! Geloof me, als een man je leuk vindt laat hij zo'n kans niet voorbij gaan. Sterker nog, dan had hij dat allang zelf voorgesteld..

Sport lekker je frustraties van je af zou ik zeggen
Mens, laat gaan!!!

Hij kan je contacteren als hij die behoefte heeft, het is verder aan hem.

Ga niet wederom jezelf beledigen, dit is meer dan zat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven