Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Gelukkig waait het niet zo hard
Naaaaah! Ik heb kast uit elkaar gehaald en kroop over de vloer in een poging al het losliggend speelgoed te verzamelen en toen schoot er zo`n pijn door m`n rug en schaambeen dat ik bijna flauwviel. Ik dacht echt dat ik nu te ver was gegaan en linea recta naar het ziekenhuis kon met een hernia ofzo.... En ineens is het gewoon bijna weg de pijn! Ik kan me weer vrij bewegen! It`s a miracle, I cured myself!
Halleluja! Je hebt jezelf gekraakt! Goed werk!

Ben sollicitatievoorbereidend leeswerk aan het doen. En ik word alleen maar enthousiaster.
Loretta is De Mol. Punt.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik kan vast wel een praktijkje met Handoplegging beginnen nu

Wat lees je dan zoal Kess? Hoe "zij" werken of algemeen over het vak? Leuk dat je enthousiast bent, moet vast helpen bij je gesprek!
Werkgever heeft heel uitgebreide website. Die heb ik helemaal doorgespit. Staan zelfs foto's op van mijn toekomstige werkplek! Maar ook uit welke afdelingen het bestaat, de dagelijkse gang van zaken, ehm....ik gooi wel even linkje op NS, das handiger praten!
Loretta is De Mol. Punt.
Jep, hij staat er.

Ja Pep, jammer dat je in je nieuwe huisje geen kamertje over hebt om een sofa neer te zetten en wierook te branden. Mooi blauw gewaad aan en je kunt rijk worden! Al hoewel, als je nou een blauw douchegordijn neemt, kun je in de badkamer ook nog een heel eind komen, of niet?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik kan ook het balkon bij het huis trekken en daar een mooi kamertje inrichten natuurlijk Wisten jullie trouwens wel dat mijn nieuwe woonplaats *proest* een bedevaartsoord is?
Is Luna zich aan het volgooien en emosjioneel aan het worden zo aan de vooravond van de eerste verjaardag van haar jungskes?

Dier, wo bist du??
Haaai

Probeer al een tijdje bij te lezen, maar Chica wordt steeds hoestend wakker. Nu weer hoestend dus..pftt.

Pep, niet teveel belasten hoor, die rug. Snap dat je het wel moet doen allemaal, maar moet ten koste van rug gaan (net m'n moeder, aaaagh )

Wat goed, die zelf kraak aktie.

Ik moet altijd lachen om Char: begint het met een V? Nee? Met een M dan? Een P? Jaaa? PE? Nee? PR? Nee? PA dan?? Jaaa. Is it Paul??

Duh

Ik heb eerst lekker House gekeken en daarna perongeluk Close to Home, maar was heel spannend, dus blijven hangen. Zielig klein bijna dood jongetje bij House. Gelukkig fictie. Kindje in Engeland

Star, moet je trouwens nog wat verklappen..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik ga mijn bed opzoeken zo langzamerhand, morgen zware dag voor de boeg schat ik zo....

Luuntje, ik hoop dat jullie morgen een fijne dag hebben en dat je kan genieten van je mannen en de herinneringen aan vorig jaar.

Wat moet jij verklappen? Dat kan niet hoor.....nu wil ik het ook weten!
Loretta is De Mol. Punt.
Truste Pepperdepep! Slaap zacht!
Loretta is De Mol. Punt.
Truste Pep!

En, Luna, alvast knuf voor morgen, nog geen felicitaties en ik ga niet wachten hier tot 0.00, want Chica nu echt wakker...

Pep, zal t vast verklappen dan

Houd je vast

Bambi is ook fíctie

Hier Chica even, voor we samen weer bed in duiken:

77777777jkhhhhhhhhhhhhhh

mooi he?
Pep, Chica vindt je poes (ehm, klinkt erg raar) heeeel erg mooi!!
na wassen 81 miljoen zwemmers, 80 % goed beweeglijk. Zag er allemaal super uit. Nu 2 weken wachten.
Dat klinkt goed, Moon! Ben benieuwd, ga voor je duimen

Hier lekker tut-ochtend met kind. We hebben al puzzels gemaakt en getekend op het schoolbordstukdeur Zie NS voor fotos

Straks gaan we onze lethargie verdrijven en de paden op/lanen in. Het ziet er wel heel regenachtig uit helaas. Gisteren trouwens zeik en zeiknat geregend op de terugweg van kdv. Soort waterhoos echt. En sávonds net voor ze weer in bed lag (gelukkig) echt ondergezeken. Goed gemikt van Chica, helemaal over haar mama heen Vroeg nog: moet je even plassen? Voortaan s'nachts alleen vragen als ze al op de bril zit
Goehoeeeed dat zelfgekraak Pep!

Ooooo shit zeg, Bambi niet echt? Wat een desillusie

Viva doet eindelijk weer, rotsite.

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Hoera, Ben & Jerry zijn officieel dreumes! Gefeliciteerd met je mannen, Luna!
Loretta is De Mol. Punt.
Heppie bursdeej toe joe. In de tuin staat een koe, en die koe zegt Aj luf joe. Heppie bursdeej toe joe!!
We zijn vanmorgen met Vito bij de kinderarts geweest. Longen klinken nu redelijk goed, dus dat is mooi meegenomen. Medicijnen tegen jeuk krijgt hij niet, omdat die in verband worden gebracht met wiegendood. Mag alleen aan oudere kindjes gegeven worden. Er is wel bloed bij hem geprikt (drama ) voor een allergietest, zodat we zijn eczeem wellicht beter onder controle kunnen houden. Al is zo'n test op jonge leeftijd ook nog niet betrouwbaar, maar toch. Over drie weken heb ik telefonisch consult voor uitslag en hoe nu verder.
Loretta is De Mol. Punt.
Ohh, duhhhh, dom *slaat hand voor kop*
Moon, was dokter Twan lief voor je vanmorgen? 80% klinkt best goed, toch? Spannend hoor. Ik blijf op de tribune zitten hoor!

Wat zeikerig van Chica, zeg, zo'n plasactie.

Luun, hoe is je dag tot nu toe?
Loretta is De Mol. Punt.

Gefelicteeeeeeeeeeerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven