ex op verjaardag

03-06-2011 23:21 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Wat dacht je van gewoon zeggen?

Zeg, het is nog zo kort geleden, ik voel me er niet prettig bij als je op mijn feestje komt.

Als hij dat niet accepteert dan zijn jullie nog niet in het vrienden stadium...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Aan de andere kant, als je vrienden wil blijven mag hij toch juist op je feestje komen?

Of kom er geen vrienden op jou feestjes?
Jij maakt het uit en hij gedraagd zich als een hork????????

Tuurlijk zit hij ermee. Hij is gedumpt!!! Wat verwacht je dan? Dat ie lief, leuk en aardig tegen je doet? Voel je je gekrenkt doordat ie geen contact opneemt. Arm meiske!

Wake up!!

Maak je niet druk of ie op jouw feestje komt. Hij komt waarschijnlijk toch niet.

En vrienden blijven na een relatie werkt niet. Alleen als jullie beiden weten dat het beter is om uit elkaar te gaan. Anders is de relatie niet gelijkwaardig
Een andere optie kon ik ook niet bedenken, maar ik denk dat de vriendschap dan over is, het hangt nu al aan een zijden draadje

even off topic: wat is het verhaal achter die wet van Wuiles? Vind het zo grappig, vooral omdat het zo waar is
quote:betwins schreef op 03 juni 2011 @ 23:26:

Jij maakt het uit en hij gedraagd zich als een hork????????

Tuurlijk zit hij ermee. Hij is gedumpt!!! Wat verwacht je dan? Dat ie lief, leuk en aardig tegen je doet? Voel je je gekrenkt doordat ie geen contact opneemt. Arm meiske!

Wake up!!

Maak je niet druk of ie op jouw feestje komt. Hij komt waarschijnlijk toch niet.

En vrienden blijven na een relatie werkt niet. Alleen als jullie beiden weten dat het beter is om uit elkaar te gaan. Anders is de relatie niet gelijkwaardigwaar lees je dat?
Zo dan betwins...dat zijn een hoop aannames in één post...
Betwins, vrienden blijven na een relatie kan best werken hoor.

Alleen niet een week nadat het uit is...

Dan is er simpelweg nog te veel verdriet en zeer
Het lijkt mij logisch dat hij niet op zijn aardigst is als je het net hebt uitgemaakt, maar als jij het op dit moment geen goed idee vindt als hij nu op je verjaardag komt is het natuurlijk wel je goed recht om dat aan te geven. Bedenk wel dat vrienden blijven niet iets is wat je kunt afdwingen en dat het heel goed kan dat het contact ophoudt, ongeacht of je hem op je feestje laat komen of niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Zarah schreef op 03 juni 2011 @ 23:28:

Zo dan betwins...dat zijn een hoop aannames in één post...heee... dat is doorgaans mijn tekst
@betwins; ik neem hem ook niet kwalijk dat hij zich zo gedraagt, staat ook in mn op maar ik heb liever niet dat ie dat op mijn feestje doet

wat betreft de ongelijkwaardige relatie; daar heb je een punt. Maar je snapt dat ik er alles aan wil doen om die vriendschap te behouden toch?
Liselore, even off topic, mag ik jouw briljante uitspraak van vanmiddag (over die kort door de bocht) tijdelijk jatten als mijn motto?
quote:idalee schreef op 03 juni 2011 @ 23:30:

aardige relatie; daar heb je een punt. Maar je snapt dat ik er alles aan wil doen om die vriendschap te behouden toch?

Heel eerlijk gezegd snap ik dat dan weer niet

Als iemand zich als een hork gedraagt hoef ik hem niet zo nodig in mijn vriendenkring

Of zeg ik nu weer iets heel raars?
quote:Summerdance schreef op 03 juni 2011 @ 23:31:

Liselore, even off topic, mag ik jouw briljante uitspraak van vanmiddag (over die kort door de bocht) tijdelijk jatten als mijn motto?Ik vind het een eer!
quote:idalee schreef op 03 juni 2011 @ 23:30:

@betwins; ik neem hem ook niet kwalijk dat hij zich zo gedraagt, staat ook in mn op maar ik heb liever niet dat ie dat op mijn feestje doet

wat betreft de ongelijkwaardige relatie; daar heb je een punt. Maar je snapt dat ik er alles aan wil doen om die vriendschap te behouden toch?Tja daar geloof ik persoonlijk niet zo in na een relatie... hooguit dat je vrienden kunt worden.
quote:liselore schreef op 03 juni 2011 @ 23:32:

[...]

Ik vind het een eer! Ik kan mijn motto niet wijzigen....
Susan het is inderdaad een goed idee om het met hem te overleggen; 'denk je ook niet dat het beter is als we elkaar even niet zien' inplaats van hem mede te delen dat hij niet welkom is. Als hij er geen probleem in ziet laat ik hem misschien ook gewoon wel komen (er zijn een hoop gezamenlijke vrienden dus voor hem is het misschien wel een leuke afleiding). Dan weet hij iig dat ik me er niet heel gemakkelijk bij voel waar hij wel rekening mee houdt zodat het voor mij ook een minder groot probleem is...eh, snappen jullie het nog?
quote:Summerdance schreef op 03 juni 2011 @ 23:35:

[...]

Ik kan mijn motto niet wijzigen....alweer niet? wat een kl*te bugs! he maar je kunt wel blocken
@liselore, die ervaring heb ik ook, maar toch wil ik het een kans geven

@Summerdance; normaal is hij geen hork, het is de liefste jongen van de wereld, maar nu is hij gekwetst en hij weet niet hoe hij daar mee om moet gaan, ik ken hem langer dan vandaag ;)
Ik wil helemaal niet blocken Lies....IK WIL EEN ANDER MOTTO!

En TO,dus omdat hij een hork is omdat hij niet met zijn gekwetstheid kan omgaan wil jij het risico lopen dat hij je feestje komt verpesten?

Ik hou graag rekening met anderen, maar niet ten koste van mijn eigen feestjes

Wat mij betreft mag hij zich weer komen melden als hij weer een beetje normaal kan doen.
quote:idalee schreef op 03 juni 2011 @ 23:38:

@liselore, die ervaring heb ik ook, maar toch wil ik het een kans geven

@Summerdance; normaal is hij geen hork, het is de liefste jongen van de wereld, maar nu is hij gekwetst en hij weet niet hoe hij daar mee om moet gaan, ik ken hem langer dan vandaag ;)wat wil je een kans geven? Vrienden blijven? Jullie waren geen vrienden, jullie waren geliefden. Jullie zouden later vrienden kunnen worden, later, in een stadium dat het geen zeer meer doet dat jullie geen geliefden meer zijn.
Sorry voor de aannames! Kreeg een "deja vu"

Ik denk dat je het aan hem moet overlaten. Hij zal misschien zelf wel bellen om te vragen wat je ervan vind als hij komt.

Anders moet je het maar gewoon laten gebeuren. Eens moet de 1e keer zijn.
quote:betwins schreef op 03 juni 2011 @ 23:42:

Sorry voor de aannames! Kreeg een "deja vu"

Ik denk dat je het aan hem moet overlaten. Hij zal misschien zelf wel bellen om te vragen wat je ervan vind als hij komt.

Anders moet je het maar gewoon laten gebeuren. Eens moet de 1e keer zijn.waar baseer je dit dan weer op?
@liselore, we waren hiervoor juist wel vrienden, erna kregen we een relatie en dat is nu dus uit. Misschien inderdaad een paar maanden wachten. Dat was in eerste instantie ook mijn idee, maar hij wilde dat niet
quote:liselore schreef op 03 juni 2011 @ 23:29:

[...]

heee... dat is doorgaans mijn tekst Ik dacht, ik geef je een rustige avond....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven