Het theehuis
donderdag 17 januari 2008 om 22:13
Naaaaah! Ik heb kast uit elkaar gehaald en kroop over de vloer in een poging al het losliggend speelgoed te verzamelen en toen schoot er zo`n pijn door m`n rug en schaambeen dat ik bijna flauwviel. Ik dacht echt dat ik nu te ver was gegaan en linea recta naar het ziekenhuis kon met een hernia ofzo.... En ineens is het gewoon bijna weg de pijn! Ik kan me weer vrij bewegen! It`s a miracle, I cured myself!
donderdag 17 januari 2008 om 22:45
donderdag 17 januari 2008 om 22:48
Jep, hij staat er.
Ja Pep, jammer dat je in je nieuwe huisje geen kamertje over hebt om een sofa neer te zetten en wierook te branden. Mooi blauw gewaad aan en je kunt rijk worden! Al hoewel, als je nou een blauw douchegordijn neemt, kun je in de badkamer ook nog een heel eind komen, of niet?
Ja Pep, jammer dat je in je nieuwe huisje geen kamertje over hebt om een sofa neer te zetten en wierook te branden. Mooi blauw gewaad aan en je kunt rijk worden! Al hoewel, als je nou een blauw douchegordijn neemt, kun je in de badkamer ook nog een heel eind komen, of niet?
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 17 januari 2008 om 23:02
Haaai
Probeer al een tijdje bij te lezen, maar Chica wordt steeds hoestend wakker. Nu weer hoestend dus..pftt.
Pep, niet teveel belasten hoor, die rug. Snap dat je het wel moet doen allemaal, maar moet ten koste van rug gaan (net m'n moeder, aaaagh )
Wat goed, die zelf kraak aktie.
Ik moet altijd lachen om Char: begint het met een V? Nee? Met een M dan? Een P? Jaaa? PE? Nee? PR? Nee? PA dan?? Jaaa. Is it Paul??
Duh
Ik heb eerst lekker House gekeken en daarna perongeluk Close to Home, maar was heel spannend, dus blijven hangen. Zielig klein bijna dood jongetje bij House. Gelukkig fictie. Kindje in Engeland
Star, moet je trouwens nog wat verklappen..
Probeer al een tijdje bij te lezen, maar Chica wordt steeds hoestend wakker. Nu weer hoestend dus..pftt.
Pep, niet teveel belasten hoor, die rug. Snap dat je het wel moet doen allemaal, maar moet ten koste van rug gaan (net m'n moeder, aaaagh )
Wat goed, die zelf kraak aktie.
Ik moet altijd lachen om Char: begint het met een V? Nee? Met een M dan? Een P? Jaaa? PE? Nee? PR? Nee? PA dan?? Jaaa. Is it Paul??
Duh
Ik heb eerst lekker House gekeken en daarna perongeluk Close to Home, maar was heel spannend, dus blijven hangen. Zielig klein bijna dood jongetje bij House. Gelukkig fictie. Kindje in Engeland
Star, moet je trouwens nog wat verklappen..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 17 januari 2008 om 23:16
Truste Pep!
En, Luna, alvast knuf voor morgen, nog geen felicitaties en ik ga niet wachten hier tot 0.00, want Chica nu echt wakker...
Pep, zal t vast verklappen dan
Houd je vast
Bambi is ook fíctie
Hier Chica even, voor we samen weer bed in duiken:
77777777jkhhhhhhhhhhhhhh
mooi he?
En, Luna, alvast knuf voor morgen, nog geen felicitaties en ik ga niet wachten hier tot 0.00, want Chica nu echt wakker...
Pep, zal t vast verklappen dan
Houd je vast
Bambi is ook fíctie
Hier Chica even, voor we samen weer bed in duiken:
77777777jkhhhhhhhhhhhhhh
mooi he?
vrijdag 18 januari 2008 om 11:08
Dat klinkt goed, Moon! Ben benieuwd, ga voor je duimen
Hier lekker tut-ochtend met kind. We hebben al puzzels gemaakt en getekend op het schoolbordstukdeur Zie NS voor fotos
Straks gaan we onze lethargie verdrijven en de paden op/lanen in. Het ziet er wel heel regenachtig uit helaas. Gisteren trouwens zeik en zeiknat geregend op de terugweg van kdv. Soort waterhoos echt. En sávonds net voor ze weer in bed lag (gelukkig) echt ondergezeken. Goed gemikt van Chica, helemaal over haar mama heen Vroeg nog: moet je even plassen? Voortaan s'nachts alleen vragen als ze al op de bril zit
Hier lekker tut-ochtend met kind. We hebben al puzzels gemaakt en getekend op het schoolbordstukdeur Zie NS voor fotos
Straks gaan we onze lethargie verdrijven en de paden op/lanen in. Het ziet er wel heel regenachtig uit helaas. Gisteren trouwens zeik en zeiknat geregend op de terugweg van kdv. Soort waterhoos echt. En sávonds net voor ze weer in bed lag (gelukkig) echt ondergezeken. Goed gemikt van Chica, helemaal over haar mama heen Vroeg nog: moet je even plassen? Voortaan s'nachts alleen vragen als ze al op de bril zit
vrijdag 18 januari 2008 om 12:43
We zijn vanmorgen met Vito bij de kinderarts geweest. Longen klinken nu redelijk goed, dus dat is mooi meegenomen. Medicijnen tegen jeuk krijgt hij niet, omdat die in verband worden gebracht met wiegendood. Mag alleen aan oudere kindjes gegeven worden. Er is wel bloed bij hem geprikt (drama ) voor een allergietest, zodat we zijn eczeem wellicht beter onder controle kunnen houden. Al is zo'n test op jonge leeftijd ook nog niet betrouwbaar, maar toch. Over drie weken heb ik telefonisch consult voor uitslag en hoe nu verder.
Loretta is De Mol. Punt.