de Prikbitches
dinsdag 7 juni 2011 om 14:48
dinsdag 7 juni 2011 om 18:58
Karan, goed dat je je rust neemt! Maar had je pijn bij plassen ofzo, welke pijn bedoel je? Ik had geen last. En hebben ze de tien eskimo's nu al ingevroren? Das ook een verschil, bij ons ziekenhuis nemen ze die beslissing pas later zodat de celdelingen verder zijn. Wij krijgen 3 wkn na de punctie een brief met of en hoeveel er is ingevroren.
MagiC, spannend morgen. Duim dat ze goed gegroeid zijn!
Blog balen *stevige knuffel*
Kaetje, wat een afschuwelijk bericht. Maar hopen dat de wetenschap tegen die tijd een stuk verder is.
MagiC, spannend morgen. Duim dat ze goed gegroeid zijn!
Blog balen *stevige knuffel*
Kaetje, wat een afschuwelijk bericht. Maar hopen dat de wetenschap tegen die tijd een stuk verder is.
dinsdag 7 juni 2011 om 19:15
quote:Karan schreef op 07 juni 2011 @ 17:21:
Maarre...
10 eskimo Jerommekes!!!!!!
Wat goed zeg!! Gefeliciteerd. Weet je ook hoe ze ingevroren zijn? Per 1 of per 2?
Schoonzus is voor als nog niet aan het bevallen (ik ben wel een beetje klaar met die zwangerschap ).. In ieder geval vanmorgen nog niet. Ze verliest sinds zaterdag wel wat vocht?? En heeft wat steken? Iemand een idee? Komt mijn nieuwe nichtje al snel?
Maarre...
10 eskimo Jerommekes!!!!!!
Wat goed zeg!! Gefeliciteerd. Weet je ook hoe ze ingevroren zijn? Per 1 of per 2?
Schoonzus is voor als nog niet aan het bevallen (ik ben wel een beetje klaar met die zwangerschap ).. In ieder geval vanmorgen nog niet. Ze verliest sinds zaterdag wel wat vocht?? En heeft wat steken? Iemand een idee? Komt mijn nieuwe nichtje al snel?
dinsdag 7 juni 2011 om 19:38
Dotjemol, dat je de brief pas later krijgt wil volgens mij niet zeggen dat ze de embryo's zo lang door laten groeien. Met 5 of 6 dagen vriezen ze de goede embryo's in. Ik dacht eigenlijk dat dat in alle ziekenhuizen zo is. Alleen de manier van informeren is anders. Wij moesten bijvoorbeeld zelf opbellen of er embryo's waren en dat kon al op vrijdag (maandag punctie gehad).
Karan, 10!!!! WOW!!!! Eskirommetjes vind ik een mooie naam van Jusa
Merel, lekken van vruchtwater kan best lang duren... Hoeft niet te betekenen dat het vandaag of morgen komt. Hopelijk is die confronterende dikke buik snel weg!
Karan, 10!!!! WOW!!!! Eskirommetjes vind ik een mooie naam van Jusa
Merel, lekken van vruchtwater kan best lang duren... Hoeft niet te betekenen dat het vandaag of morgen komt. Hopelijk is die confronterende dikke buik snel weg!
dinsdag 7 juni 2011 om 19:45
quote:jusa schreef op 07 juni 2011 @ 17:54:
eskirommetjes
Maar wel een hele goeie naam eigenlijk!
De pijn die ik had bij plassen was voornamelijk omdat ik dan volgens mij een spier aanspande, en die zorgde er dan voor dat het pijn deed. Volgens mij deed ik dan iets met mijn eierstokken denk ik.
Maar het zal wel, ik voel me in ieder geval alweer een stuk beter!
eskirommetjes
Maar wel een hele goeie naam eigenlijk!
De pijn die ik had bij plassen was voornamelijk omdat ik dan volgens mij een spier aanspande, en die zorgde er dan voor dat het pijn deed. Volgens mij deed ik dan iets met mijn eierstokken denk ik.
Maar het zal wel, ik voel me in ieder geval alweer een stuk beter!
dinsdag 7 juni 2011 om 19:46
voor de 10 eskimootjes van Karan!!!
Kaetje wat een rotnieuws zeg, bah je zal maar zo'n bericht krijgen als ouders...
Blog dikke voor jou.
Ik ben een beetje aan het balen, had vanmiddag licht bloedverlies, en ik zit pas op dag 6 na IUI. Nu niks meer aan de hand, maar toch vind ik het niet leuk... mijn cyclus is zo raar aan het doen sinds we met iui begonnen zijn.
Kaetje wat een rotnieuws zeg, bah je zal maar zo'n bericht krijgen als ouders...
Blog dikke voor jou.
Ik ben een beetje aan het balen, had vanmiddag licht bloedverlies, en ik zit pas op dag 6 na IUI. Nu niks meer aan de hand, maar toch vind ik het niet leuk... mijn cyclus is zo raar aan het doen sinds we met iui begonnen zijn.
dinsdag 7 juni 2011 om 20:02
Eva, nou wil ik je geen valse hoop geven maar het zou een innesteling kunnen zijn... (ik keek altijd op babybrabbel, daar kan je precies berekenen met je laatste menstruatie wanneer de eisprong is, wanneer de innesteling is wanneer je dan kan testen etc. etc. Met de ICSI had ik vreselijke krampen en precies op die dag kon volgens hun berekeningen de innesteling zijn. Nou is een innesteling volgens mij nooit bij iedereen op precies dezelfde dag en meestal voel je het niet en is er geen bloeding maar ik kon het toch steeds niet laten om te kijken en de gegevens in te vullen...)
dinsdag 7 juni 2011 om 20:18
Neee, moet ik echt naar babybrabbel??
Oké als ik hier morgen niet terug ben moeten jullie me komen halen hoor, dan ben ik gekidnapt door een stelletje klussers!
Hmm innestelingsbloeding, pff dat zou ook nog kunnen dus. Toch wel spannend weer. Mijn NOD is trouwens woensdag de 15e. Ik ga eens even kijken op die site.
Oké als ik hier morgen niet terug ben moeten jullie me komen halen hoor, dan ben ik gekidnapt door een stelletje klussers!
Hmm innestelingsbloeding, pff dat zou ook nog kunnen dus. Toch wel spannend weer. Mijn NOD is trouwens woensdag de 15e. Ik ga eens even kijken op die site.
dinsdag 7 juni 2011 om 21:34
dinsdag 7 juni 2011 om 22:03
quote:kaetje schreef op 07 juni 2011 @ 21:40:
Ik ben er vaaaaaaak geweest voor die rekenhulp en elke keer nog ongedeerd teruggekomen bij mijn bitches. 1 tip: begeef je niet (ik herhaal: NIET!) op het forum daar.
Guilty!!!
Heb er gisteren op gekeken. En ooooh... Wat heb ik hard gelachen!
Gewoon onleesbare teksten door al die idiote smileys.
Voor goed entertainment: www.zwangerschapspagina.nl
Het forum daar is ook zooooo grappig!
Vriendin en ik mailen regelmatig de leukste topics door.
Ik ben er vaaaaaaak geweest voor die rekenhulp en elke keer nog ongedeerd teruggekomen bij mijn bitches. 1 tip: begeef je niet (ik herhaal: NIET!) op het forum daar.
Guilty!!!
Heb er gisteren op gekeken. En ooooh... Wat heb ik hard gelachen!
Gewoon onleesbare teksten door al die idiote smileys.
Voor goed entertainment: www.zwangerschapspagina.nl
Het forum daar is ook zooooo grappig!
Vriendin en ik mailen regelmatig de leukste topics door.
woensdag 8 juni 2011 om 10:16
Haha, ik ga vandaag ook op zwangerschapspagina kijken.
Kaetje: haha! (kan geen lachende smiley maken, forum mobiel) Je waarschuwing is duidelijk
Ben best wel ongesteld, gek hoor. Is wel normaal maar wel behoorlijk last van.
(naief) vraagje: kan je door de pil/decapeptyl vocht vast houden of heb ik teveel taartjes gegeten (wat volgens mij welmeevalt). Ben ineens 1 1/2 kilo aangekomen.
Kaetje: haha! (kan geen lachende smiley maken, forum mobiel) Je waarschuwing is duidelijk
Ben best wel ongesteld, gek hoor. Is wel normaal maar wel behoorlijk last van.
(naief) vraagje: kan je door de pil/decapeptyl vocht vast houden of heb ik teveel taartjes gegeten (wat volgens mij welmeevalt). Ben ineens 1 1/2 kilo aangekomen.