Goede dag, slechte dag .. Deel 3
dinsdag 7 juni 2011 om 21:44
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 juni 2011 @ 21:37:
hoor je toch best voor hoor chat die angst voor de snelweg. Goed dat je de rest wel overwonnen hebt.
Dank je Ieb.
Je hoort het inderdaad best veel. Vooral bij vrouwen. Ik zou lessen kunnen nemen met psychologische hulp. Maar daar ben ik nog niet aan toe. En als er zo'n instructeur naast me zit rij ik de sterren van de hemel. Maar je moet toch ook een keer alleen. Tunnels heb ik ook last van. Rillend en zwetend zit ik achter het stuur. Effe maar niet.
Ik ben ook blij dat ik de rest overwonnen heb. Maar er zijn altijd nog mensen die ronduit vervelend doen. Schoonzus weet me er altijd mee te raken. Het lijkt wel of ze het er om doet. ;"Rij je nog steeds niet? Belachelijk joh..gewoon gas geven". Elke verjaardag of familiebijeenkomst weer. Elke keer geef ik stamelend als een beteuterd kind antwoord. En weer wordt er gezegd dat het flauwekul is. Sja...Ze weet me altijd op m'n zwakke plek te pakken. Dat doet best zeer altijd weer..
hoor je toch best voor hoor chat die angst voor de snelweg. Goed dat je de rest wel overwonnen hebt.
Dank je Ieb.
Je hoort het inderdaad best veel. Vooral bij vrouwen. Ik zou lessen kunnen nemen met psychologische hulp. Maar daar ben ik nog niet aan toe. En als er zo'n instructeur naast me zit rij ik de sterren van de hemel. Maar je moet toch ook een keer alleen. Tunnels heb ik ook last van. Rillend en zwetend zit ik achter het stuur. Effe maar niet.
Ik ben ook blij dat ik de rest overwonnen heb. Maar er zijn altijd nog mensen die ronduit vervelend doen. Schoonzus weet me er altijd mee te raken. Het lijkt wel of ze het er om doet. ;"Rij je nog steeds niet? Belachelijk joh..gewoon gas geven". Elke verjaardag of familiebijeenkomst weer. Elke keer geef ik stamelend als een beteuterd kind antwoord. En weer wordt er gezegd dat het flauwekul is. Sja...Ze weet me altijd op m'n zwakke plek te pakken. Dat doet best zeer altijd weer..
dinsdag 7 juni 2011 om 22:00
Nog niet bijgelezen. Tijd liggen slapen en daarna deed het forum het weer niet.
Heb nu uitnodiging voor vergadering VW voor overmorgen. Was nog geen enkele keer ter sprake geweest, die datum. Dat bedoel ik dus. Dat wil ik niet meer.
Gaat over t weekend weg en daar wil ik wel graag bij helpen dus moet even kijken.
Maar het sterkt mij wel in mijn stop-idee. Dat gebrek aan duidelijkheid daar kan ik niet meer mee omgaan.
Heb nu uitnodiging voor vergadering VW voor overmorgen. Was nog geen enkele keer ter sprake geweest, die datum. Dat bedoel ik dus. Dat wil ik niet meer.
Gaat over t weekend weg en daar wil ik wel graag bij helpen dus moet even kijken.
Maar het sterkt mij wel in mijn stop-idee. Dat gebrek aan duidelijkheid daar kan ik niet meer mee omgaan.
dinsdag 7 juni 2011 om 22:08
ik zie ineens zo tegen het weekend op. Zaterdag een jaar gelden de diagnose, zondag een half jaar!!! overleden. Alles in mijn lijf schreeuwt om samen te zijn om hem te zijn, te praten, te zoenen. met/bij hem te huilen, aan te raken, samen te schelden, samen genieten van de vertrouwelijke stilte, gewoon normaal. Ik mis hem zo enorm het is zo fout zo fout dat ik al bijna een half jaar zonder hem ben. Nog ff en het is langer geleden dat we de diagnose kregen dan dat hij overleed. Het is allemaal te snel gegaan ik kan het nog niet vatten. Ik hoor hem gillen als het ff stil is en in mijn dromen, ik zie mezelf zitten bij zijn bed toen hij de hersenoperatie had, ik zie hem binnen komen in ons opgeknapte huis, ik krijg soms een sms van iemand en dan denk ik: ow daar heb je patrick en dat kan natuurlijk helemaal niet, ik lig in bed en denk te voelen dat hij naast me ligt ik wil bij hem liggen en schuif zijn kant op tot ik erachter kom dat hij er niet is en hij er nooit meer zal zijn, ik heb een hekel aan de avonden en nachten want ik weet dat ik anders samen was geweest, ik vind het vreselijk om een taxi ergens naar toe te nemen omdat het niet patrick is die me ergens heen brengt, ik wil met hem overleggen hoe ik het gedoe met vriendin aan moet pakken, ik wil niet huilen bij het idee dat nicht en haar vriend gaan trouwen bijna 2 jaar nadat wij dat deden, ik wil er niet aan denken dat we nooit ons 12 1/2 jaar feest gecombineerd met het 20 jarige samenzijn kunnen vieren, ik wil me niet beseffen dat hij zo graag vader wilde worden en dat dit nooit is gebeurd, ik wil er niet aan denken dat ik zo graag kinderen wilde en dit nooit zal gebeuren, ik wil nergens meer aan denken ik wil rust.
woensdag 8 juni 2011 om 07:09
Kon gisteren om 11 uur nog niet op t forum, dus maar gaan slapen..
Ibi, het is zo oneerlijk! Zou graag iets voor je doen. Films voor je screenen of uitstapjes plannen ofzo. Heb je ergens behoefte aan wat ik kan bieden?
Chat, dat soort mensen ken ik ook. Vraag me altijd af of zij nou echt gelukkig zijn. En soms zeg ik zelf ook wel eens iets waarvan ik later denk 'misschien was dat wel vervelend voor de ander'.
Moon, daar kan ik ook niet tegen. Zo ongestructureerd. Heb dan altijd de neiging het dan maar zelf te structureren. Maar dat is soms wel heel veel en heb je niet altijd in de hand.
Ik woon trouwens bij Utrecht.
Nu klaarmaken voor t werk. Gaap..
Ibi, het is zo oneerlijk! Zou graag iets voor je doen. Films voor je screenen of uitstapjes plannen ofzo. Heb je ergens behoefte aan wat ik kan bieden?
Chat, dat soort mensen ken ik ook. Vraag me altijd af of zij nou echt gelukkig zijn. En soms zeg ik zelf ook wel eens iets waarvan ik later denk 'misschien was dat wel vervelend voor de ander'.
Moon, daar kan ik ook niet tegen. Zo ongestructureerd. Heb dan altijd de neiging het dan maar zelf te structureren. Maar dat is soms wel heel veel en heb je niet altijd in de hand.
Ik woon trouwens bij Utrecht.
Nu klaarmaken voor t werk. Gaap..
woensdag 8 juni 2011 om 08:46
Goedemorgen
Ibi
Sanne ik had een heel bericht naar je getypt gisteren, maar toen viel het forum uit. Over je burn out, en dat je daar weer bijna aanzit.
ik dacht, misschien toch therapie? Want als je nu weer instort, dan heeft je werk ook niets aan je. Dat je zeg maar een keer 'goed' de problemen aanpakt? zoiets?
Ibi
Sanne ik had een heel bericht naar je getypt gisteren, maar toen viel het forum uit. Over je burn out, en dat je daar weer bijna aanzit.
ik dacht, misschien toch therapie? Want als je nu weer instort, dan heeft je werk ook niets aan je. Dat je zeg maar een keer 'goed' de problemen aanpakt? zoiets?
woensdag 8 juni 2011 om 09:24
Het forum was weer lekker gister!
Yellow, ik weet niet of dat helpt. Probleem is namelijk dat zo'n 50% van mijn collega's tegen een burn-out aanzit. De organisatie is zo'n zooitje en iedereen raakt overwerkt. Oplossing die ik zie is om toch een stap terug te doen en me niet meer zo betrokken te voelen. (andere baan zoeken) Zie bij collega's die al bij hulpverleners lopen dat ze ook niet verder komen.
Yellow, ik weet niet of dat helpt. Probleem is namelijk dat zo'n 50% van mijn collega's tegen een burn-out aanzit. De organisatie is zo'n zooitje en iedereen raakt overwerkt. Oplossing die ik zie is om toch een stap terug te doen en me niet meer zo betrokken te voelen. (andere baan zoeken) Zie bij collega's die al bij hulpverleners lopen dat ze ook niet verder komen.
woensdag 8 juni 2011 om 10:07
Jammer dat een jaar reizen bijna niet te realiseren is Sanne. Totale afstand van alles kan echt helend zijn. Als je zeker weet dat je burnout met je werk te maken heeft is een andere baan zoeken wel aan te bevelen. Hoewel een nieuwe baan ook weer stress met zich meebrengt. Een stapje terug en minder begaan zijn met je werk is bijna onmogelijk. Totale inzet is wel je karakter. Moeilijk hoor
woensdag 8 juni 2011 om 10:21
Ben wel vaker langer op reis geweest en is inderdaad heerlijk! Maar nu dus niet mogelijk.
Heb nu wel de energie om met een nieuwe baan te beginnen. Het is echter niet makkelijk in mijn sector, dus ben bang dat het wel een tijdje duurt voordat ik iets vind. En tot die tijd moet ik me niet mee de afgrond in laten slepen.
Heb nu wel de energie om met een nieuwe baan te beginnen. Het is echter niet makkelijk in mijn sector, dus ben bang dat het wel een tijdje duurt voordat ik iets vind. En tot die tijd moet ik me niet mee de afgrond in laten slepen.
woensdag 8 juni 2011 om 10:27
woensdag 8 juni 2011 om 11:10
ego bericht
Kom vrees ik te laat bij arbo arts kon mijn bed niet uit had weer een janknacht
Weet niet wat ik tegen hem ga zeggen met werken gaat het goed met mezelf niet ben bang dat mijn contract niet verlengd wordt in nov. Geloof niet dat ik dat aan kan
Reageer later gewoon op laptop op andere dingen deze telefoon is erg rot
Kom vrees ik te laat bij arbo arts kon mijn bed niet uit had weer een janknacht
Weet niet wat ik tegen hem ga zeggen met werken gaat het goed met mezelf niet ben bang dat mijn contract niet verlengd wordt in nov. Geloof niet dat ik dat aan kan
Reageer later gewoon op laptop op andere dingen deze telefoon is erg rot
woensdag 8 juni 2011 om 11:36
woensdag 8 juni 2011 om 11:37
quote:Moonlight82 schreef op 08 juni 2011 @ 10:27:
Ik kon gisteravond de hele avond het forum niet op. Hoorde van Yellow dat zij dat ook niet kon, maar anderen wel.
Ik was helemaal overstuur gisteravond. Niet speciaal door dat forum, maar dat kon er gewoon niet meer bij.
Om 13 uur naar de SPV. Ook geen zin in. Word soms zo moe van die gesprekken.
Lieve Moon een van mij, ik kon er gisteravond ook niet opkomen
Succes vanmiddag
Ik kon gisteravond de hele avond het forum niet op. Hoorde van Yellow dat zij dat ook niet kon, maar anderen wel.
Ik was helemaal overstuur gisteravond. Niet speciaal door dat forum, maar dat kon er gewoon niet meer bij.
Om 13 uur naar de SPV. Ook geen zin in. Word soms zo moe van die gesprekken.
Lieve Moon een van mij, ik kon er gisteravond ook niet opkomen
Succes vanmiddag
woensdag 8 juni 2011 om 11:48
IBI ik denk dat het moeilijk is om je 'neutraal' te beoordelen nu en dat het dus ook nog niet mogelijk is om te zeggen of je contract verlengd wordt. Je bent in ieder geval een ontzettende doorzetter en dat zien zij ook
Verder is het nog lang geen november.
Ja je kunt wel je angsten uitspreken naar die man, dat is sowieso goed, om te bespreken wat je dwars zit.
Verder is het nog lang geen november.
Ja je kunt wel je angsten uitspreken naar die man, dat is sowieso goed, om te bespreken wat je dwars zit.
woensdag 8 juni 2011 om 11:50
Ik kon er gisteren pas heel laat weer op. Toen was iedereen weer weg. Ik snap je frustratie moon. Soms voel je je zo rot en heb je behoefte aan een praatje. Er mankeert wel vaak wat aan het forum tegenwoordig.
Iebje, schaam je niet voor je tranen! Het is niet niks wat je allemaal meegemaakt hebt. Ik vind het sowieso bewonderenswaardig hoe je alles aanpakt en in staat bent om te werken. Ik ben toch niet de enige die dat vindt? Die arboarts zal heus begrip hebben voor je situatie.
Iebje, schaam je niet voor je tranen! Het is niet niks wat je allemaal meegemaakt hebt. Ik vind het sowieso bewonderenswaardig hoe je alles aanpakt en in staat bent om te werken. Ik ben toch niet de enige die dat vindt? Die arboarts zal heus begrip hebben voor je situatie.
woensdag 8 juni 2011 om 12:27
woensdag 8 juni 2011 om 13:03
Ibi hoe is het gegaan?
En Moon hoe is jouw gesprek gegaan?
Chat ik woon onder de wolk van Amsterdam.
Kan iemand helpen googlen? Ik kan dat niet zo goed geloof ik..
Op Haiti is het noodweer en het gaat ook naar de Dominicaanse. Wij gaan morgen naar Punta Cana. Ben zo benieuwd (of bang?) of wij er ook last van krijgen.
Die tornado's, hoe komen die binnen? Wij zitten in het oosten. En die vloedgolven, hoe zit dat?
Is hier een googlewonder of moet ik een topic openen?
Ik kan nu veilig zeggen dat ik niet meer depressief ben. Ik wil niet dood.. Help!
En Moon hoe is jouw gesprek gegaan?
Chat ik woon onder de wolk van Amsterdam.
Kan iemand helpen googlen? Ik kan dat niet zo goed geloof ik..
Op Haiti is het noodweer en het gaat ook naar de Dominicaanse. Wij gaan morgen naar Punta Cana. Ben zo benieuwd (of bang?) of wij er ook last van krijgen.
Die tornado's, hoe komen die binnen? Wij zitten in het oosten. En die vloedgolven, hoe zit dat?
Is hier een googlewonder of moet ik een topic openen?
Ik kan nu veilig zeggen dat ik niet meer depressief ben. Ik wil niet dood.. Help!