Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
Wist ik wel Inadje, maar ik wist niet of het hier bekend was ;)

@ Snoes; neeeee dat is eeeeng!
Ooh, Snoes, ga je voor dat korte kapsel? Gaaf!
quote:Pure_ schreef op 08 juni 2011 @ 15:57:

Wist ik wel Inadje, maar ik wist niet of het hier bekend was ;)

@ Snoes; neeeee dat is eeeeng!Zag t net op Hyves, je bent lief En fijn om t zelf te zeggen inderdaad
Inad wat leuk! Gefeliciteerd! Hoever ben je en weet je al wat het wordt. Ik kan me herinneren dat miertje het eerste slimme kind was dat in ons topic geboren werd. En nu alweer een derde, leuk zeg!

Nog meer mensen zwangert? Sd, irrab, pv? Tia wellicht weer? Volgens mij waren ze aan het verbouwen bij tia zag ik vanochtend dus het zou me niets verbazen...
Inad, gefeliciteerd van meelezerT!!
Zag ik nou echt een knuffeltopic voorbij komen in de lijst? :sarcastic:
Inad wat leuk! Gefeliciteerd! Hoever ben je en weet je al wat het wordt. Ik kan me herinneren dat miertje het eerste slimme kind was dat in ons topic geboren werd. En nu alweer een derde, leuk zeg!

Nog meer mensen zwangert? Sd, irrab, pv? Tia wellicht weer? Volgens mij waren ze aan het verbouwen bij tia zag ik vanochtend dus het zou me niets verbazen...
quote:kijktomhoekje schreef op 08 juni 2011 @ 16:07:

Dank je 13,5 week nu en nog geen idee qua geslacht, al heb ik net als bij Chica zin in snoep dus gok ik meisje, maar, aangezien ik het tot nu toe altijd mis heb gehad, wordt het dus een jongen

Hoe is het met jou en de leuke slimme zoon? En schoolgebeuren? Zit hij nu goed voor je gevoel?

Dank je wel, Bunnerbobbelien!
quote:kijktomhoekje schreef op 08 juni 2011 @ 16:10:

Hahaha, jij ziet dat er geklust wordt bij Tia en denkt gelijk dat ze met haar hubbie bezig is voor een beeb?

art, jij vat hem!

Inad, kind zit op zelfde school en het gaat nog steeds goed gelukkig. Volgend schooljaar groep 4 alweer.
Wow, dat gaat hard, leuk hoor

Arte
lb, onderzoek gaat hier goed en is nog steeds heel leuk! Ik ga zo lekker aan de borrel met oud collega's hier in oudinadstad.
art, ben jij nu al weg bij helse bazin?
quote:kijktomhoekje schreef op 08 juni 2011 @ 16:10:

Ikke niet, wel aan de FZ

Spannend Pure, haren knippen. Vind ik tenminste...Je vertrouwt het toch iemand anders doen en als die het verneukt loop je een poosje voor lul.

Wat voor auto gaan jullie voor kijken?
Gefeliciteerd Inad! Leuk hoor!

En fijn dat koh alle vragen stelt die ik ook wel wil weten
quote:secretdreams schreef op 08 juni 2011 @ 16:34:

[...]

Ikke niet, wel aan de FZ

Check
quote:kijktomhoekje schreef op 08 juni 2011 @ 16:29:

art, ben jij nu al weg bij helse bazin?Nee, anders kan ik jullie toch geen leuke verhalen meer vertellen?
vet stoere auto maar hij is denk ik een beetje klein. en ik vind het een beetje gek dat ie de helft in prijs is dan z'n tweelingbroertjes/-zusjes
*komt ook even binnenvallen om Inad te feliciteren*

Bij deze dus
quote:secretdreams schreef op 08 juni 2011 @ 16:34:

[...]

Ikke niet, wel aan de FZ

Spannend Pure, haren knippen. Vind ik tenminste...Je vertrouwt het toch iemand anders doen en als die het verneukt loop je een poosje voor lul.

Wat voor auto gaan jullie voor kijken?

Check voor FZ

Gelukkig groeit het altijd snel, mocht het verpest worden (tenzij je zo'n kapsel neemt als snoes, dan mag je nog ff ;)
Hai Chop!

Gefeliciteerd Inad!

Hebben jullie Mevrouw de Kees eigenlijk al gezien? Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar.

** lekker weer in meeleesstand **

*gaat nog eens kijken of persoon waar ze meeting mee heeft er nu wel is*
Dank je wel allemaal!

KoH, ik ben wel weg bij stomme baan

En fijn van onderzoek. Veel plezier bij de borrel

Pure, ben benieuwd. Echt kort kort??
quote:Pure_ schreef op 08 juni 2011 @ 16:40:

[...]

Check voor FZ

Gelukkig groeit het altijd snel, mocht het verpest worden (tenzij je zo'n kapsel neemt als snoes, dan mag je nog ff ;)Maar ik knip m'n haar altijd vlak voordat ik iets leuks heb, dus dan zou ik bij iets leuks voor lul lopen. #isnietkoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven