Het theehuis
vrijdag 18 januari 2008 om 22:16
vrijdag 18 januari 2008 om 22:19
vrijdag 18 januari 2008 om 22:35
Ja, zo kan ik het ook!
Jij gaan gewoon rustig zitten wachten tot iedereen hier moegeluld is dan kom jij nog eens fijn 10 op een rij spelen.
Goed zeg, van Juna! Tony daarentegen, met wie we ook een feest van het potje proberen te maken, heeft vandaag drie keer in zijn luier gepoept en meldt het dan gewoon niet. Je merkt het pas als je onpasselijk wordt omdat hij dicht bij je komt staan. Vies joch.
Jij gaan gewoon rustig zitten wachten tot iedereen hier moegeluld is dan kom jij nog eens fijn 10 op een rij spelen.
Goed zeg, van Juna! Tony daarentegen, met wie we ook een feest van het potje proberen te maken, heeft vandaag drie keer in zijn luier gepoept en meldt het dan gewoon niet. Je merkt het pas als je onpasselijk wordt omdat hij dicht bij je komt staan. Vies joch.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 18 januari 2008 om 22:41
Ik doe gewoon 4 op een rijtjes en 10 op een rijtjes waar jij bij bent, Kess
Goed gedaan Eow
En voor Juna:
Zelf willen en interesse hebben is echt teken dat ze er mee bezig is en goed moment voor poging tot zindelijkheid. Lekker vroeg, die Junaatje
Hihi, die Tony, veel te druk met andere dingen, misschien wel wetenschapper in de dop. Druk met allerlei uitvindingen of filosofieen en niet geinteresseerd in eigen feacus, en welbeschouwd is het ook helemaal niet zo interessant natuurlijk
Zo, dat was mijn eerste, hele zindelijke zinnige bijdrage
Luna, ben blij dat ik niet alleen sta in pannekoekentaartverhaal
Goed gedaan Eow
En voor Juna:
Zelf willen en interesse hebben is echt teken dat ze er mee bezig is en goed moment voor poging tot zindelijkheid. Lekker vroeg, die Junaatje
Hihi, die Tony, veel te druk met andere dingen, misschien wel wetenschapper in de dop. Druk met allerlei uitvindingen of filosofieen en niet geinteresseerd in eigen feacus, en welbeschouwd is het ook helemaal niet zo interessant natuurlijk
Zo, dat was mijn eerste, hele zindelijke zinnige bijdrage
Luna, ben blij dat ik niet alleen sta in pannekoekentaartverhaal
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 18 januari 2008 om 22:42
vrijdag 18 januari 2008 om 22:59
Heb um al. Maar dan in het wit dus. Deze toch? Lekkerrrrrrr. Ben de laatste dagen weken echt vreselijk vreterig bezig en helaas zie ik dat ook op de weegschaal. Dat was voorheen nooit. Kon eten wat ik wilde, maar kwam niet aan. Behalve ten tijde van zwanger, natuurlijk. Maar dat is nu niet.
Loretta is De Mol. Punt.