De Bachelor op rtl4
woensdag 8 juni 2011 om 21:38
quote:bospad schreef op 08 juni 2011 @ 21:37:
[...]
Zouden jullie ouders hieraan meewerken? Die van mij absoluut niet en terecht! Zo hebben ze mij niet opgevoed Die van mij ook niet. Maar ik zou zelf ook nooit meedoen aan zo'n programma.
[...]
Zouden jullie ouders hieraan meewerken? Die van mij absoluut niet en terecht! Zo hebben ze mij niet opgevoed Die van mij ook niet. Maar ik zou zelf ook nooit meedoen aan zo'n programma.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 8 juni 2011 om 21:44
woensdag 8 juni 2011 om 21:44
Laila haar arrogantie maakt haar voor mij opeens ontzettend onaantrekkelijk. Ik mag het wel dat iemand recht op haar doel afgaat maar ze is te arrogant. Ze ziet zgn in niemand haar concurrent maar dat strookt niet met haar blikken als een van de andere dames ook een roos krijgt. Vervelend en geen oprechte vrouw.
mariella, ik vind haar een beetje te perfect overkomen, aantrekkelijke vrouw maar niet iets wat er bij haar uitspringt.
Feline, leuke meid en in mijn ogen een van de oprechtste daar in het huis.
Karin, ze heeft iets eigenaardigs, kan mijn vinger er niet opleggen maar heeft niet mijn voorkeur.
Lindy, leuk meisje, beetje te jong en zag de match niet zo tussen haar en de bachelor, maar wel aparte en mooie uitstraling, geen dertien in dozijn type qua uiterlijk en dat vind ik altijd wel leuk. Was wel te verwachten dat zij naar huis moest.
En Lars, blijft een kwibus..
mariella, ik vind haar een beetje te perfect overkomen, aantrekkelijke vrouw maar niet iets wat er bij haar uitspringt.
Feline, leuke meid en in mijn ogen een van de oprechtste daar in het huis.
Karin, ze heeft iets eigenaardigs, kan mijn vinger er niet opleggen maar heeft niet mijn voorkeur.
Lindy, leuk meisje, beetje te jong en zag de match niet zo tussen haar en de bachelor, maar wel aparte en mooie uitstraling, geen dertien in dozijn type qua uiterlijk en dat vind ik altijd wel leuk. Was wel te verwachten dat zij naar huis moest.
En Lars, blijft een kwibus..