Wat haal ik bij de Aldi?
woensdag 8 juni 2011 om 22:07
Euuhhh boodschappen?
Zonder flauwekul;
bier
ijsthee
kaas
brie
roomkaas
aardappelen
uien
krielen
vlees
kip
beschuit
toast
ontbijtkoek
nootjes
koffie
koffiemelk
suiker
zuivel
desserts
ijs
snacks
patat
appelmoes
knijpfruit
wcpapier
keueknrollen
water
cassis
sinas
spa rood
rosé
pindakaas
chocpasta
afbakbrood
sla
andere groenten
koekjes
snoep
chips
vuilniszakken
pedaalemmerzakken
tandenborstel
billendoekjes
afwasmiddel
enz...
Zonder flauwekul;
bier
ijsthee
kaas
brie
roomkaas
aardappelen
uien
krielen
vlees
kip
beschuit
toast
ontbijtkoek
nootjes
koffie
koffiemelk
suiker
zuivel
desserts
ijs
snacks
patat
appelmoes
knijpfruit
wcpapier
keueknrollen
water
cassis
sinas
spa rood
rosé
pindakaas
chocpasta
afbakbrood
sla
andere groenten
koekjes
snoep
chips
vuilniszakken
pedaalemmerzakken
tandenborstel
billendoekjes
afwasmiddel
enz...
Ik krijg er een punthoofd van!
woensdag 8 juni 2011 om 22:08
Haal bijna alles bij de Aldi, op wat kleine dingetjes ja. Smaakt allemaal prima hoor ! Ook de spulletjes van de liddle zijn goed te doen
De extra dingetjes zoals chips enz haal ik wel bij een a supermarkt en ook van een a merk. Maar dat haal ik niet vaak dus dat past dan weer in het kader van de bezuinigingen
Haal groente en fruit trouwens van de markt, verdeel het in porties of maak sauzen en vries het in. Zo gooi je minder weg
De extra dingetjes zoals chips enz haal ik wel bij een a supermarkt en ook van een a merk. Maar dat haal ik niet vaak dus dat past dan weer in het kader van de bezuinigingen
Haal groente en fruit trouwens van de markt, verdeel het in porties of maak sauzen en vries het in. Zo gooi je minder weg
woensdag 8 juni 2011 om 22:11
quote:jansenenjanssens schreef op 08 juni 2011 @ 22:00:
Bezuinigen is mijn woord van 2011 denk ik. Dus, op naar de Aldi.
Wat haal ik daar? Is de rode / witte wijn, de rosé en de port een beetje te drinken?
En het vlees? Allemaal diepvries natuurlijk, maar is het te eten? Ervaringen graag!
Nee joh, ze hebben juist goed 'vers' vlees.
En de wijn, ik drink nu een lekkere Merlot (ben wel een echte Merlot drinker) uit Chili van de Aldi.
Maar ik haal daar erg veel, maar soms wel een beetje het Action effect: teveel, omdat het goedkoop is.
Maar zeker geen goedkoop=duurkoop.
Bezuinigen is mijn woord van 2011 denk ik. Dus, op naar de Aldi.
Wat haal ik daar? Is de rode / witte wijn, de rosé en de port een beetje te drinken?
En het vlees? Allemaal diepvries natuurlijk, maar is het te eten? Ervaringen graag!
Nee joh, ze hebben juist goed 'vers' vlees.
En de wijn, ik drink nu een lekkere Merlot (ben wel een echte Merlot drinker) uit Chili van de Aldi.
Maar ik haal daar erg veel, maar soms wel een beetje het Action effect: teveel, omdat het goedkoop is.
Maar zeker geen goedkoop=duurkoop.
woensdag 8 juni 2011 om 22:14
Ik ben fan van de Lidl, de Aldi is me net ff te slonzig en goedkoop qua uitstraling. De Lidl is een mooie ruime schone winkel met zeer gevarieerd aanbod.
Alle non-food haal ik er sowieso, het vlees is prima, de cola lekkerder dan de originele en ga zo maar door. Ben een tevreden low-budget-boodschapster. Kat heeft het kattenvoer van Lidl uitgeprobeerd en heeft gesmuld . . . .
Heb 2 Lidl-filialen dichtbij, Aldi is voor mij te ver weg!
Alle non-food haal ik er sowieso, het vlees is prima, de cola lekkerder dan de originele en ga zo maar door. Ben een tevreden low-budget-boodschapster. Kat heeft het kattenvoer van Lidl uitgeprobeerd en heeft gesmuld . . . .
Heb 2 Lidl-filialen dichtbij, Aldi is voor mij te ver weg!
woensdag 8 juni 2011 om 22:15
Het vitamine water van de aldi is trouwens precies hetzelfde als dat van het echte merk. Alleen de kleur is iets anders, omdat het niet 100% gelijk mag zijn.
Zo is het met meerdere producten, maar sommige dingen zitten gewoon tussen de oren. Zo vind ik dingen van de appie ook lekkerder, maar als ik ze blind zou proeven zou ik het verschil niet merken denk ik.
Zo is het met meerdere producten, maar sommige dingen zitten gewoon tussen de oren. Zo vind ik dingen van de appie ook lekkerder, maar als ik ze blind zou proeven zou ik het verschil niet merken denk ik.
woensdag 8 juni 2011 om 22:16