De pumps van Replay
woensdag 8 juni 2011 om 21:11
Zucht...ik ben helemaal verliefd op de pumps van Replay...echter, ze zitten totaal niet lekker! Ben naar de winkel gegaan en ze deden direct al pijn! Ze hadden meerdere soorten staan maar ik paste er geen enkele echt goed. Het materiaal is of keihard of ik zat precies tussen 2 maten in. Balen.
Ik heb laatst een paar pumps gekocht van Linea Zeta en die zitten echt meteen goed! Heerlijk zacht leer en geen drukpunten. Maar dat waren dan ook meteen de enige leuke pumps van Linea Zeta want de rest vind ik echt niets. Wie o wie weet leuke sexy pumps van goed materiaal, mag best wat duurder zijn.
Pumps
Ik heb laatst een paar pumps gekocht van Linea Zeta en die zitten echt meteen goed! Heerlijk zacht leer en geen drukpunten. Maar dat waren dan ook meteen de enige leuke pumps van Linea Zeta want de rest vind ik echt niets. Wie o wie weet leuke sexy pumps van goed materiaal, mag best wat duurder zijn.
Pumps
woensdag 8 juni 2011 om 21:35
woensdag 8 juni 2011 om 21:41
quote:Summerdance schreef op 08 juni 2011 @ 21:35:
[...]
Prima moment om een tandje hoger te leren lopen...toch?
Of wil je de marathon erop gaan lopen?
nee, dat laat ik aan anderen over
Ik val steeds op pumps met een flinke hak. En dan bedoel ik hoog, niet breed. Misschien toch maar eens proberen, wat hoger
[...]
Prima moment om een tandje hoger te leren lopen...toch?
Of wil je de marathon erop gaan lopen?
nee, dat laat ik aan anderen over
Ik val steeds op pumps met een flinke hak. En dan bedoel ik hoog, niet breed. Misschien toch maar eens proberen, wat hoger
woensdag 8 juni 2011 om 21:41
Hmmm ik vind die replay schoenen niet bijzonder mooi. Ik had ze wel leuk(er) gevonden als het merk er niet voor op stond. Vind ik altijd zo jammer van dat soort merken. Je bent eigenlijk gewoon een wandelend reclame-/uithangbord voor ze.
Er zat dit weekend een vrouw tegenover me in de trein: Chanel zonnebril, Louis Vuitton sjaaltje, DKNY tas. Echt, ik snap niet dat mensen dat mooi vinden, en al helemaal niet al die merken bij elkaar.
Maar goed, dat is een ander topic waard, je vroeg om mooie pumps De Van Dalen heeft ook altijd wel mooie schoenen vind ik. Wel wat duurder ook. Heb daar in het voorjaar mooie (iets lagere) pumps gekocht, maar wel met een bandje erover heen. Heel mooi zacht grijs leer. Zaten vanaf moment 1 heerlijk! Lijken wel wat op deze: grijze pumps
Maar wel totaal wat anders dan jij zoekt denk ik!
Er zat dit weekend een vrouw tegenover me in de trein: Chanel zonnebril, Louis Vuitton sjaaltje, DKNY tas. Echt, ik snap niet dat mensen dat mooi vinden, en al helemaal niet al die merken bij elkaar.
Maar goed, dat is een ander topic waard, je vroeg om mooie pumps De Van Dalen heeft ook altijd wel mooie schoenen vind ik. Wel wat duurder ook. Heb daar in het voorjaar mooie (iets lagere) pumps gekocht, maar wel met een bandje erover heen. Heel mooi zacht grijs leer. Zaten vanaf moment 1 heerlijk! Lijken wel wat op deze: grijze pumps
Maar wel totaal wat anders dan jij zoekt denk ik!
woensdag 8 juni 2011 om 22:02
ik heb de replay pumps ook. Ik heb er niet zo`n last van dat ze pijn doen ofzo.. wat ik wel irritant vind is dat ze idd net iets aan de grote kant zijn. Ik heb er een plakker in zitten zodat ze niet steeds slippen want dat vind ik zo irritant.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 8 juni 2011 om 22:04
quote:biol schreef op 08 juni 2011 @ 22:02:
ik heb de replay pumps ook. Ik heb er niet zo`n last van dat ze pijn doen ofzo.. wat ik wel irritant vind is dat ze idd net iets aan de grote kant zijn. Ik heb er een plakker in zitten zodat ze niet steeds slippen want dat vind ik zo irritant.Ja had ik ook. Ik heb nog lopen denken aan een zooltje maar ik twijfelde te veel. En bij twijfel doe ik het dus niet. Maar ik blijf ze gaaf vinden, dat wel.
ik heb de replay pumps ook. Ik heb er niet zo`n last van dat ze pijn doen ofzo.. wat ik wel irritant vind is dat ze idd net iets aan de grote kant zijn. Ik heb er een plakker in zitten zodat ze niet steeds slippen want dat vind ik zo irritant.Ja had ik ook. Ik heb nog lopen denken aan een zooltje maar ik twijfelde te veel. En bij twijfel doe ik het dus niet. Maar ik blijf ze gaaf vinden, dat wel.
woensdag 8 juni 2011 om 22:18
woensdag 8 juni 2011 om 22:25
quote:tascha schreef op 08 juni 2011 @ 21:25:
Guess
deze vind ik ook heel mooi maar wel een beetje te hoog.Een van mijn pumps komt bij Van Haren vandaan en lijken hier op (alleen heb ik er geen plateauzool onder zitten): Pumps Graceland
Ze zijn niet duur, maar ik vind ze wel erg lekker zitten! En ik heb vaak ook moeite met het vinden van schoenen/ pumps die lekker zitten.
Misschien heb je hier wat aan.
Guess
deze vind ik ook heel mooi maar wel een beetje te hoog.Een van mijn pumps komt bij Van Haren vandaan en lijken hier op (alleen heb ik er geen plateauzool onder zitten): Pumps Graceland
Ze zijn niet duur, maar ik vind ze wel erg lekker zitten! En ik heb vaak ook moeite met het vinden van schoenen/ pumps die lekker zitten.
Misschien heb je hier wat aan.