Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
Ja, da's inderdaad wel altijd lekker: weg is weg... als je eenmaal in de auto zit, ben je dan ook écht op vakantie

Biol, waar gaat Kleine Stinkerd logeren dan?
Irrab denkt dat ze goed is in minimeets. Ik ga morgen gewoon lekker bij Ley en leyby langs

En we hebben een auto gekocht yihaaaa
Ohh Pure heeft echt snel een minideet geregeld

Wauw, tof van auto! Wat voor eentje (hoeft alleen maar kleur te weten, want is autoleek )
Grijs/blauw :D en aangezien ik dan in leystad ben ga ik daar heen :D
Erwt, jij snapt het helemaal. Jim mag ook vooral nergens aanzitten en dingen inpakken. Daar ben ik namelijk Heel Goed in. Om vervolgens boos te worden en te gaan huilen dat ik ook Altijd Alles Alleen moet doen

En om Syb
Hallo?!
Gefeliciteerd met de auto Puurtje!

Ik heb Nick en Simon wel gezien. Zo leuk. Mag ik iets zeggen:

I Kees Tol!

Wij gaan naar bed. De ballen (laat ze niet vallen )
Hallo?!
Jullie zijn echt gek. Ik zou het er gewoon in kwakken, maar ja, Ier is net zo gek als jullie
quote:_Doortje_ schreef op 08 juni 2011 @ 22:36:

Erwt, jij snapt het helemaal. Jim mag ook vooral nergens aanzitten en dingen inpakken. Daar ben ik namelijk Heel Goed in. Om vervolgens boos te worden en te gaan huilen dat ik ook Altijd Alles Alleen moet doen Ben jij mij?
quote:Inadje schreef op 08 juni 2011 @ 22:38:

Jullie zijn echt gek. Ik zou het er gewoon in kwakken, maar ja, Ier is net zo gek verstandig als jullie
Joehoe!

PeeVeetje en ik gaan lekker daten

Hoor net dat de hubbie van PV mij maar eng vindt. Tssss
Wat het nut van de auto precies goed inpakken? Als je er bent haal je alles er toch weer uit?

Ik duw gewoon altijd een keer extra hard en doe dan de achterklep van de auto snel dicht zodat er niets uitvalt. Werkt prima
Drift, jij begrijpt er he-le-maal niets van. Alles moet op orde, zodat je:

- alles terug kunt vinden

- er meer in past

- een gevoel van orde en regelmaat en structuur krijgt

- en omdat het fijn is als alles netjes is

*vraagt zich af of Ria Blom geen rust en regelmaat en structuur boekje voor Op Reis zou kunnen uitgeven ofzo*
Voor de nieuwe auto van Pure.

Pffff, ik lijk wel uitgedorst vandaag. *sloft weer naar de keuken voor drinken*
Als je goed inpakt kan er meer mee! Wij hebben vooral daar problemen mee, vent vindt bijna alles wat ik meeneem onzin dus ik verstop het stiekem. Als we op bestemming zijn dan vraagt hij 'heb je dit bij je' 'ja natuurlijk' dan geeft hij toe dat het handig is. Als we daarna weer op vakantie gaan hebben we dezelfde discussie.
quote:Erwt schreef op 08 juni 2011 @ 22:45:

*vraagt zich af of Ria Blom geen rust en regelmaat en structuur boekje voor Op Reis zou kunnen uitgeven ofzo*

Of over hoe volwassen vrouwen de dag door kunnen komen?

Slimmies, ik ga slapen. Welterusten.

Ik vind het gezellig dat jullie er weer zijn. Maar tot die conclusie waren jullie zelf ook al gekomen geloof ik toch?
quote:Pure_ schreef op 08 juni 2011 @ 22:47:

Als je goed inpakt kan er meer mee! Wij hebben vooral daar problemen mee, vent vindt bijna alles wat ik meeneem onzin dus ik verstop het stiekem. Als we op bestemming zijn dan vraagt hij 'heb je dit bij je' 'ja natuurlijk' dan geeft hij toe dat het handig is. Als we daarna weer op vakantie gaan hebben we dezelfde discussie.
quote:Drift schreef op 08 juni 2011 @ 22:47:

[...]

Of over hoe volwassen vrouwen de dag door kunnen komen?

Wat wil je daarmee zeggen?

Truste Drift, gezellig weer inderdaad he?
Oh mijn 4 paar slippers en make-up (en stijltang, fohn, haarspul) vindt hij nog steeds onzin maar die zijn altijd goed verstopt :P
quote:Drift schreef op 08 juni 2011 @ 22:41:

Wat het nut van de auto precies goed inpakken? Als je er bent haal je alles er toch weer uit?

Ik duw gewoon altijd een keer extra hard en doe dan de achterklep van de auto snel dicht zodat er niets uitvalt. Werkt prima Ha, my kinda woman
Toch een voordeel dat ik alleen ben. Kan ik alleen besluiten wat ik meeneen en hoe het in m'n koffer opgestapeld wordt. Wel een beetje jammer dat ik ook in m'n eentje dat loeizware ding naar de bushalte moet sleuren.
Dat laatste wilde ik net gaan zeggen

Mijn batterij is bijna leeg (WhatsApp is niet handig voor je batterij), ik ga er vandoor!
*schraapt keel en roept nog een keer keihard*

Joehoe!!!

Vakantie...hmm zin in!

Liefst naar een luxe resort met inpakmannetje erbij die precies weet wat ik wel en niet mee wil en alles draagt enzo

(Heb net Fortuinlijke Vrouwen gekeken, zucht)
Ik ga ook slapen (batterij niet leeg want in oplader ) gewoon moe

Maar nog even als afsluiter en i.v.m. my kinda woman, mijn favoriete muppetfilmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=0yvHWyve ... re=related
Hoiiiii Leeeej, leuk dat je er bent!

En doei Leeej, ik ga slapen.
Joehoe Ley

Doortje is mij ook en dan is Blue Pure Vent. Hij komt er ook altijd op vakantie achter dat ik toch wel heel handige dingen mee neem. Auto inpakken mag Blue wel doen. Is me echt teveel gesjouw met al die zware spullen de trap af.

PV ik ben wel benieuwd naar het merk en welke uitvoering, velgen enz enz.

En slaap lekker allemaal. Ik lig in bed. Nog steeds in de ontkenningsfase: ik raak niet opnieuw verslaafd, ik raak niet opnieuw ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven