Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
donderdag 9 juni 2011 om 10:34
donderdag 9 juni 2011 om 10:47
donderdag 9 juni 2011 om 10:52
quote:Pure_ schreef op 09 juni 2011 @ 10:47:
[...]
Zullen we dan dinsdag maar afspreken? Dan zit ik weer genoeg achter de computer
Alleen wit of ook met een andere kleur? Ik denk sowieso stiekem dat het een jongen isHe ja, gezellig, een live-bevalling. Maar dinsdag kan ik niet. Dan ben ik op vakantie. Kun je nog een week wachten Popje, ik kom volgende week vrijdag weer thuis
[...]
Zullen we dan dinsdag maar afspreken? Dan zit ik weer genoeg achter de computer
Alleen wit of ook met een andere kleur? Ik denk sowieso stiekem dat het een jongen isHe ja, gezellig, een live-bevalling. Maar dinsdag kan ik niet. Dan ben ik op vakantie. Kun je nog een week wachten Popje, ik kom volgende week vrijdag weer thuis
donderdag 9 juni 2011 om 11:43
quote:Pure_ schreef op 09 juni 2011 @ 08:10:
[...]
Ik ben geen Erwt, maar ik heb daar uiteraard een app voor. Vet handig want ik kan de lijst van het jaar daarvoor pakken en hij vult zelf ook veel in (nadat jij hebt gezegd wat voor vakantie, campeer of wintersport).
Biol; ik wil ook wel op vakantie
verrassend!
Ik maak ook afstreeplijstjes.
Ik zag Filo en Ley!
*zoekt de tonguitsteeksmiley* PV!
Veel plezier!! Ben jaloers!
[...]
Ik ben geen Erwt, maar ik heb daar uiteraard een app voor. Vet handig want ik kan de lijst van het jaar daarvoor pakken en hij vult zelf ook veel in (nadat jij hebt gezegd wat voor vakantie, campeer of wintersport).
Biol; ik wil ook wel op vakantie
verrassend!
Ik maak ook afstreeplijstjes.
Ik zag Filo en Ley!
*zoekt de tonguitsteeksmiley* PV!
Veel plezier!! Ben jaloers!
donderdag 9 juni 2011 om 13:43
quote:_Doortje_ schreef op 09 juni 2011 @ 07:26:
Fijn, die herkenning gisteravond.
Erwt, maak jij ook lijstjes en dat je het dan tijdens het inpakken allemaal lekker afstreept?
Eigenlijk moet je de lijst kopiëren he, zodat je voor de terugreis weer kunt gaan strepen. Weet je zeker dat je niks vergeet.
Fijn, die herkenning gisteravond.
Erwt, maak jij ook lijstjes en dat je het dan tijdens het inpakken allemaal lekker afstreept?
Eigenlijk moet je de lijst kopiëren he, zodat je voor de terugreis weer kunt gaan strepen. Weet je zeker dat je niks vergeet.
donderdag 9 juni 2011 om 13:53
quote:Artemis schreef op 09 juni 2011 @ 13:41:
OMG, lees net over een kraamverzorgster die het had over "de onderwereld" in plaats van "vagina".
Nu kan ik me zo voorstellen dat het best een hel kan zijn om je kind eruit de persen...Onderwereld? Dus, ja, nou ehh ik weet niet wat daar onder bij jou allemaal woont maar ehh.
OMG, lees net over een kraamverzorgster die het had over "de onderwereld" in plaats van "vagina".
Nu kan ik me zo voorstellen dat het best een hel kan zijn om je kind eruit de persen...Onderwereld? Dus, ja, nou ehh ik weet niet wat daar onder bij jou allemaal woont maar ehh.
donderdag 9 juni 2011 om 13:53
Dames,
Gezellig als het even was, was dit het even voor mij qua inbreng. Ik heb gewoon geen tijd om te forummen, merk ik. Gelukkig maar. Ik heb een leven!
Vond het leuk om jullie weer even te spreken. Pop, laat me weten als die uk er is, he?
Art, we mailen nog. Ik hoop dat je nog weet waar je het hebt heengestuurd, dan ga ik langs in de hoop dat ze de brieven bewaard hebben.
Gezellig als het even was, was dit het even voor mij qua inbreng. Ik heb gewoon geen tijd om te forummen, merk ik. Gelukkig maar. Ik heb een leven!
Vond het leuk om jullie weer even te spreken. Pop, laat me weten als die uk er is, he?
Art, we mailen nog. Ik hoop dat je nog weet waar je het hebt heengestuurd, dan ga ik langs in de hoop dat ze de brieven bewaard hebben.