Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Ik heb nog een beetje "knuffelen-in-de-foetushouding" over, eventueel met schommelstoel en extra brede schouders.

Graag zou ik gebruik willen maken van de Yoghi thee (mmmmmm!) en de poes, mijn zen is op
O, ik vind net nog een steuntje in de rug en respect! die zijn voor Friez! en een dikke erbij, omdat ze zo'n goede vriendin is
mag ik ook een beetje ook al breek ik in in dit topic. Ik heb vanmorgen onze poes moeten laten inslapen. Ze was zo lief en we missen haar nu zo
Ach Paulsje, wat sneu..... hier een dikke en nog 1

sterkte.
dank je wel. Heb vanmorgen mijn ogen uit mijn hoofd gehuild. Nu ben ik bezig de kindertjes op te vangen. Ze spelen een poosje en dan zijn er ineens weer dikke tranen
quote:poppedotje schreef op 09 juni 2011 @ 12:48:

Ik heb nog een beetje "knuffelen-in-de-foetushouding" over, eventueel met schommelstoel en extra brede schouders.

Graag zou ik gebruik willen maken van de Yoghi thee (mmmmmm!) en de poes, mijn zen is op

Yoghi thee komt jouw kant op! (doe er gezellig een moorkop bij). Kat ook, apart ingepakt.

Je krijgt al mijn zen. Ik ben helemaal zen, maar moet aan het werk en ben ontzettend lui.
Krijg jij wat energie van mij Ree! aan werklust ontbreekt het mij juist niet.
quote:paulsje schreef op 09 juni 2011 @ 12:55:

mag ik ook een beetje ook al breek ik in in dit topic. Ik heb vanmorgen onze poes moeten laten inslapen. Ze was zo lief en we missen haar nu zo

Dit Topic is juist om in te breken Paulsje!

Ach gossie, dat moet moeilijk zijn geweest, en nog.

Je krijgt een knuffel , heelveel aaitje over je bol en een arm om je schouder.
quote:poppedotje schreef op 09 juni 2011 @ 13:05:

Krijg jij wat energie van mij Ree! aan werklust ontbreekt het mij juist niet.Ontvangen! Poe, dat had ik net nodig, bedankt! Ik wacht even tot het is ingewerkt en dan ga ik aan de slag.
lief zijn jullie krijg er tranen van in mijn ogen. Als ik wat blijer ben zal ik wat happy-energie voor jullie in de wereld werpen.
quote:paulsje schreef op 09 juni 2011 @ 13:08:

lief zijn jullie krijg er tranen van in mijn ogen. Als ik wat blijer ben zal ik wat happy-energie voor jullie in de wereld werpen.Dat mag maar hoeft niet hoor Paulsje. geef eerst maar even toe aan verdrietig zijn. Komt nog een 'arm om schouder' jouw kant op.
oe, die werklust van Poppedotje is gooooeeed! Ik ben d'r helemaal klaar voorrrrr! Werk here I come! Neem wel een pak jaffakoekjes mee voor het onderhoud.
Die luiheid en zen van jou werkt ook heel goed Ree! zit lekker languit op de bank en ben niet van plan om daar het aankomende uur van af te komen

Paulsje, nog even een extra
Dankjewel nog voor de regenboogset van gister!! Een goede tip trouwens van degene die de knuffel opperde (ik geloof dat dat Loki was). Ik heb wel een knuffel, die ik al heb vanaf mijn geboorte, maar die ligt niet meer in bed! Mijn vriend gaat nogal met regelmaat op zakenreis en alleen in bed vind ik echt helemaal niks! Misschien dat ik een grote knuffel ga aanschaffen (mijn geboorte knuffel is niet zo groot) en dat ik die dan mee in bed neem :D

Fijn topic is dit eigenlijk! Zo simpel, knuffels uitdelen (viritueel nog wel), maar ik geloof best dat ze evengoed veel impact kunnen hebben! Keep up the good work, 2ree!!
Graag gedaan!, hij is mooi hè, die regenboogset.

Goed idee van die knuffel in bed trouwens.

En bedankt voor het compliment, maar dit Topic drijft inmiddels op alle donaties van iedereen, werkelijk geweldig want mensen hebben liggen!

O, ik heb hier nog een fijne opmerking: 'je hebt werk-e-lijk waar groot gelijk!' (altijd fijn om te krijgen).

Iemand?
Ja, die wil ik wel!
I am surrounded by morons
Wat zijn jullie lief!!!
Ja iedereen het topic leeft inmiddels via iedereen!

Ik heb een knuffel gekocht net. Een wit konijn, ongeveer 45 cm groot met een bolle buik. Bij de speelgoedwinkel heb ik hem uit het schap gevist. Bij de kassa zei ik maar dat het een cadeautje was dus met ingepakt konijn ging ik de deur uit. Mijn kat vond konijn ook leuk en wilde hem door de kamer slepen, maar daar kon ik een stokje voor steken. Vanavond ligt konijn bij mij (en de kat) in bed. Vriend is nu namelijk op vakantie. Nu alleen nog een naam.
quote:Twisted schreef op 09 juni 2011 @ 15:06:

Ja, die wil ik wel!

Ok Twis, hiet komt-ie: Twis, je hebt he-le-maal en groot gelijk!

Hij is goed hè?
quote:apppel schreef op 09 juni 2011 @ 15:07:

Wat zijn jullie lief!!!Jij ook!
quote:Waldorf114 schreef op 09 juni 2011 @ 16:15:

Ja iedereen het topic leeft inmiddels via iedereen!

Ik heb een knuffel gekocht net. Een wit konijn, ongeveer 45 cm groot met een bolle buik. Bij de speelgoedwinkel heb ik hem uit het schap gevist. Bij de kassa zei ik maar dat het een cadeautje was dus met ingepakt konijn ging ik de deur uit. Mijn kat vond konijn ook leuk en wilde hem door de kamer slepen, maar daar kon ik een stokje voor steken. Vanavond ligt konijn bij mij (en de kat) in bed. Vriend is nu namelijk op vakantie. Nu alleen nog een naam.Jeuh! Jij ligt lekker vannacht!
Jippie! Weet je, ik denk dat ik het konijn Viva ga noemen. Dat is wel toepasselijk toch?
quote:Waldorf114 schreef op 09 juni 2011 @ 17:01:

Jippie! Weet je, ik denk dat ik het konijn Viva ga noemen. Dat is wel toepasselijk toch?Goed idee! Komt ie: 'je hebt werkelijk groot gelijk!' (ik had er een copietje van gemaakt).
Hahaha oke dan heet konijn nu Viva! Het is trouwens een "zij".

En ik heb graag gelijk. Dat komt dus goed uit :D
Wat een lief topic dit! En dan roept men steeds maar dat de maatschappij zo verhardt. Ik zie hier het tegendeel gebeuren!

Mag ik meedoen?? Ik heb vandaag een 'wees eens extra lief voor jezelf vandaag, je doet het hartstikke goed' uitgedeeld, maar heb er nog een over. Iemand interesse?

Mocht iemand dan een goed idee hebben om even iets minder last te hebben van het schuldgevoel 'ik ben een ontaarde moeder-partner-collega-vriendin', dan houd ik me van harte aanbevolen.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven