Bedrijfsuitje naar Valencia - Hellup!!

09-06-2011 21:03 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben bezig om een teamuitje / bedrijfsuitje te regelen voor onze groep van 25 personen. I.v.m. extra budget had ik bedacht om het er maar eens goed van te nemen en naar Valencia af te gaan reizen.

Waarom ik voor Valencia heb gekozen is omdat:

- relatieve korte reistijd vanuit NL

- ookal ga ik iets later in het jaar (sommige hebben al een vakantie geboekt) en is de temperatuur (land en zee) nog lekker

- je daar kan duiken en er een aantal duikliefhebbers bij zitten (incl. mijzelf).

Maar.. ik heb een paar grote "hobbels" te nemen;

- vlucht boeken. Ryanair is de goedkoopste, maar voor 25 man loopt het flink in de papieren. Iemand enig idee?

- Zie boven, maar dan v.w.b. een slaapgelegenheid. Het is maar voor 1 nacht, dus zat zelf te denken aan een hostel. Nu kan ik me voorstellen dat collega's nou niet perse met elkaar op een kamer willen liggen..dus hoe ga ik dat nou weer oplossen...?

- Wat voor activiteit zal ik verzinnen voor de anderen? Ik had het idee om een aantal activiteiten voor te stellen waarop ze zich kunnen aanmelden. Er zitten ook een aantal mensen bij die niet hele stukken kunnen lopen.

Ik heb 2900 te besteden. Daar moet dus voor kunnen worden gevlogen, geslapen en gegeten. Tevens een paar leuke activiteiten moeten ervan betaald worden.

Zoals altijd, zullen er een paar niet mee gaan. Ik denk dat ik uiteindelijk op 20 personen uitkom.

Ik hoop dat jullie mij een eindje op weg kunnen helpen...

Alvast bedankt!!!!
quote:astrape schreef op 09 juni 2011 @ 21:50:

Geloof mij maar, als jij dit reisje boekt en vertelt dat mensen kunnen gaan duiken, dan denkt iedereen dat je vooral hebt geprobeerd het jezelf naar de zin te maken.En terecht lijkt me zo.
quote:borderwalk schreef op 09 juni 2011 @ 21:49:

TO, wat voor collega's heb je eigenlijk? Allemaal jonge honden zonder gezin die regelmatig een last minute low-budgetvlucht pakken voor een stedentripje?Wij zijn wel een reislustig volkje idd, maar we zijn niet allemaal jonge honden. Dus wel een gevarieerd gezelschap.
Dus omdat er van die hele groep 8 mensen zijn die van duiken houden ga je duiken? Waarom niet juist een activiteit die je met zijn allen doet. Het heeft nu niets weg van een teamuitje namelijk.... Meer een one woman show en ohja, we moeten ook nog een goedkoop uitstapje voor de rest regelen. Je vlucht aan retour kost al een euro of 75. Dan moet je nog van de luchthaven vervoer regelen naar de hostel en terug. Een overnachting betalen en minimaal een diner anders is het nog armoeiiger. Slapen in een hostel is de enige optie...gezellig...op slaapzalen . Oh ja EN nog een activiteit. En de verzekering voor alle mensen. Face the facts, dit is gewoon niet mogelijk voor 150 euro. Duiken is al duurder dan het bedrag dat je hebt per persoon, dus wellicht kan de rest inschikken en kun je die blij maken met een goedkope stadskaart en ze met de benebwagen sturen? Ook geen optie dus.
quote:batwom schreef op 09 juni 2011 @ 21:57:

[...]

En terecht lijkt me zo.

Ook dat.

Aan dat duiken zou ik me echt niet wagen to. Veel te veel kans dat het grootste deel van de groep dat echt niet leuk vind. Op zich vind ik een stedentrip een leuk idee, maar dat kan ook in Antwerpen, of Frankfurt, of een andere leuke stad op max. 3 uur reizen met een touringcar.

Voor die 2900 euro kun je dan nog een goede gids boeken, bij kras bijvoorbeeld, en 's avonds goed gaan eten. En dan evt. nog een nachtje in een GOED hotel.
Ik dacht eerst dat het bedrag een typefoutje was

Maar dit gaat echt niet lukken.

Ik vind ook dat als je medewerkers naar het buitenland sleept je ook alles moet betalen zoals eten, drinken, feest, muziek en activiteiten. Het moet dan wel de moeite waard zijn.

Organiseer gewoon een geweldig feest in Nederland de medewerkers zullen je dankbaar zijn!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 09 juni 2011 @ 21:50:

Vanaf 79,50

•Accommodatie naar uw keuze.

U verblijft standaard in een

tweepersoons kamer.

•Eten en drinken is all-in tijdens

uw verblijf.

•Spelfaciliteiten, zoals bowlen, midgetgolf, snooker en biljart.

•Toegang tot de indoor-kermis.

•Toegang tot de bioscoop.

•Toegang tot het zwem- en saunaparadijs met whirlpools, stoombad en zonnehemels.

•Spelotheek voor kinderen

van 3 t/m 10 jaar.

•Avondentertainment.

Ik ben er nooit geweest, geen idee of het wat is eigenlijk Ik heb er wel leuke verhalen over gehoord (maar dat ging dan over onbeperkt eten en drinken). Is een concept van Hennie v/d Most, waarbij je voor een vast bedrag (net als de Bonte Wever in Slagharen) kan eten en drinken. Maar dat er een bios, kermis, zwembad etc bij zou zijn, dat wist ik eigenlijk niet.
Oh, en korting onderhandelen voor een groep van 20-25 mensen is lastig. Voor jou lijkt dat misschien veel, maar in de reisbranche is het niets.
quote:biebje schreef op 09 juni 2011 @ 22:00:

Ik dacht eerst dat het bedrag een typefoutje was

Maar dit gaat echt niet lukken.

Ik vind ook dat als je medewerkers naar het buitenland sleept je ook alles moet betalen zoals eten, drinken, feest, muziek en activiteiten. Het moet dan wel de moeite waard zijn.

helemaal mee eens. Mensen mogen daar op hooguit een souvenier na niet hoeven te betalen...

Organiseer gewoon een geweldig feest in Nederland de medewerkers zullen je dankbaar zijn!
quote:borderwalk schreef op 09 juni 2011 @ 21:56:

[...]

Het kan aan mij liggen maar ik vermoed dat van de mensen die niet duiken, een groot aantal ook geen behoefte hebben om het een keertje te proberen. Mij zou je iig geen plezier mee doen.Ik weet het, maar ik denk even mee in TO's straatje.
Preston Palace is wel ordinair hoor. "Vreetschuur", maar ik ken genoeg mensen die er veel lol hadden!
quote:nephthys schreef op 09 juni 2011 @ 21:52:

Wat wij eens deden en heel leuk was: een gezellig huisje in de Ardennen, volledig met pooltafel, sauna, binnenzwembad. Savonds lekker gaan eten, de volgende dag de Lesse afkajakken. Heel leuk, niet te vermoeiend, met twee of alleen in de kajak dus ook voor mensen die mss niet zo sportief zijn. Daarna samen een bbq in de tuin van het huisje.

Ik zou het Spanje idee maar gewoon opbergen, en beginnen te kijken naar dingen dichter bij huis. En het is hier al een paar keer gezegd, maar ik ga het toch nog eens doen: denk eraan dat je 24h moet wachten na het duiken eer je best vliegt!

Jaja.. dat duiken is idd geen optie ivm het vliegen. Da's toch gevaarlijk ivm stikstof in je bloed ofzo? Anyway: dat kan dus niet.

Maar idd.. wat jij voorstelt, is zo gek nog niet. Zijn we toch er ff uit en niet in de omgeving, zwemmen en kanoën voor de mensen die actief willen zijn (en jaja die zich in zwemkleding durven te hijsen) en lekker eten. 's Avonds wellicht naar huis, of nog een nachtje blijven slapen.. hmmm.. ik ga es googlen naar zoiets. Of heb jij toevallig nog een link?
Maar dat hele idee van blijven slapen met z'n allen in één huis... En dan 's ochtends je collega in ochtendjas aan het ontbijt tegenkomen zeker? *rilt*
quote:lilalinda schreef op 09 juni 2011 @ 22:03:

Preston Palace is wel ordinair hoor. "Vreetschuur", maar ik ken genoeg mensen die er veel lol hadden!Oh, dan vind ik het misschien ook wel wat. Ik hou soms van een beetje ordinair.
quote:lizlizzyliz schreef op 09 juni 2011 @ 22:03:

[...]

Jaja.. dat duiken is idd geen optie ivm het vliegen. Da's toch gevaarlijk ivm stikstof in je bloed ofzo? Anyway: dat kan dus niet.

Ofzo? Als duiker hoor je zulke dingen toch te weten?

Maar idd.. wat jij voorstelt, is zo gek nog niet. Zijn we toch er ff uit en niet in de omgeving, zwemmen en kanoën voor de mensen die actief willen zijn (en jaja die zich in zwemkleding durven te hijsen) en lekker eten. 's Avonds wellicht naar huis, of nog een nachtje blijven slapen.. hmmm.. ik ga es googlen naar zoiets. Of heb jij toevallig nog een link?Hier een linkje naar een bedrijfje dat de kajaks verhuurt:

Lesse Kajaks Het handige is dat de NMBS (Belgische spoorwegen) een speciale dagtrip hebben, dan ga je met de trein naar de vertrekplaats, krijgt kayak, en daarna terug van de aankomstplaats naar station naar keuze.

Hier een link naar huisjes in de Ardennen: Ardennes Etappes. We hebben ook wel eens ge paintballt in de Ardennen, was ook leuk. En voor de bierliefhebbers een bezoek aan brouwerij Achouffe.
Nog een vraag TO: zijn jullie een hecht team? Zijn er geen kliekjes? Komt iedereen altijd naar de borrel na het werk? zijn er spontane initiatieven zoals in de zomer een BBQ bij iemand thuis etc etc.

Anders moet je er misschien niet te snel vanuit gaan dat een overnachting perse leuker is.
quote:astrape schreef op 09 juni 2011 @ 22:06:

Maar dat hele idee van blijven slapen met z'n allen in één huis... En dan 's ochtends je collega in ochtendjas aan het ontbijt tegenkomen zeker? *rilt*

Dan kleden ze zich maar om!

Mijn collega's kennende, denk ik dat ze het best wel kunnen waarderen hoor (overnachting).

Ik ben het trouwens wel eens met het feit dat ze niets bij hoeven te betalen. Althans, dat zou mooi zijn.

Oké thanks allemaal, ik ga me maar eens richten op de alternatieven die jullie hebben gegeven.
http://www.ardennen-landgoed.nl/indeling

Met zwembad :-) en voor een weekend 1500 euro dus voor een nacht zeker binnen budget. Kun je de bbq zelfs luxe laten cateren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 09 juni 2011 @ 22:08:

[...]

Oh, dan vind ik het misschien ook wel wat. Ik hou soms van een beetje ordinair. ;)
quote:Oriane schreef op 09 juni 2011 @ 22:12:

http://www.ardennen-landgoed.nl/indeling

Met zwembad :-) en voor een weekend 1500 euro dus voor een nacht zeker binnen budget. Kun je de bbq zelfs luxe laten cateren

Ja, dat lijkt me wel wat!!!! Genoeg activiteiten te doen!!! Leuk!!

Bedankt voor het doorsturen!!!
http://www.groepsaccommodatie-ardennen.be/

Oh, deuze is met sauna ook nog! En ligt bij een leuk dorpje
quote:nephthys schreef op 09 juni 2011 @ 22:10:

[...]

Hier een linkje naar een bedrijfje dat de kajaks verhuurt:

Lesse Kajaks Het handige is dat de NMBS (Belgische spoorwegen) een speciale dagtrip hebben, dan ga je met de trein naar de vertrekplaats, krijgt kayak, en daarna terug van de aankomstplaats naar station naar keuze.

Hier een link naar huisjes in de Ardennen: Ardennes Etappes. We hebben ook wel eens ge paintballt in de Ardennen, was ook leuk. En voor de bierliefhebbers een bezoek aan brouwerij Achouffe.

Jij gaat er vanuit dat ik bij de ervaren duikers hoor? Thanks

Nee dus, ik heb 3 introductieduiken gedaan. 1 in het zwembad in NL en 2 in Australië. That's it.

Hmm.. die brouwerij in Achouffe.. volgens mij heeft een collega familie die een huis verhuurt aan groepen vlakbij die brouwerij. In een dal, met een rivier waarop je ook kan kanoën.... Da's ook nog een optie.. hmm.. ik zal es informeren..
quote:zonnestraaltje71 schreef op 09 juni 2011 @ 22:08:

[...]

Oh, dan vind ik het misschien ook wel wat. Ik hou soms van een beetje ordinair.

Vooral doen dan.

Als je me de nuance vergeeft, het is beetje Kermis met Van der Valk-menu toe.

Veel drank etc.

Niks voor mij, maar ik houd ook niet van vakantieparken met "zo'n bandje" om je pols.
quote:lizlizzyliz schreef op 09 juni 2011 @ 22:18:

[...]

Jij gaat er vanuit dat ik bij de ervaren duikers hoor? Thanks

Nee dus, ik heb 3 introductieduiken gedaan. 1 in het zwembad in NL en 2 in Australië. That's it.

Hmm.. die brouwerij in Achouffe.. volgens mij heeft een collega familie die een huis verhuurt aan groepen vlakbij die brouwerij. In een dal, met een rivier waarop je ook kan kanoën.... Da's ook nog een optie.. hmm.. ik zal es informeren..Dat zou ik wel leuk vinden! (ben heus niet alleen maar een zeikerd)
quote:Oriane schreef op 09 juni 2011 @ 22:16:

http://www.groepsaccommodatie-ardennen.be/

Oh, deuze is met sauna ook nog! En ligt bij een leuk dorpje

Hahaha sauna???? Dat gaat mij zelfs te ver.. zit ik straks in mn nakie tegenover mijn chef.. eeeeks!!! hahahah ik zie het al voor me!! Heb ik ineens een hele andere kijk op mijn chef hahaha!!!

Maar die link is idd ook een optie! Ook veel slaapkamers!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven